Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 3,8k
  • Weergaven 143,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Beelden bedreiging uitgelekt:

• ElPrincipito
    ElPrincipito

Gaf de stadionspeaker van Roda net door.

• De laatste keer dat ik ergens zo weinig samenhang aantrof als nu in Laki's posts was toen ik naar de restverdediging van het Ajax onder Maurice Steijn te kijken. Ik zie paralellen; het is allebei niet

Geplaatst
De extravagante kapselstrijd gaat ook nog extreem spannend worden.

Hebben ze eindelijk een gitaar wel proberen aan te sluiten, hebben ze hem in het stopcontact gestopt. Tsja, technici van het songfestival zijn dat ook niet gewend he.

Geplaatst
Ik weet dat jij alles verdedigt wat ook maar een beetje bij Rusland hoort of in de buurt zit, maar dit gaat me echt te ver. :cab:

Hij weet niet helemaal waar die over praat volgens mij :G Noemt die mij een mini-Hitler trouwens :mrgy:

Geplaatst

Ierland zuigt echt hard. En dit is dan één van de favorieten om te winnen... :cab:

Geplaatst
Ik weet dat jij alles verdedigt wat ook maar een beetje bij Rusland hoort of in de buurt zit, maar dit gaat me echt te ver. :cab:

Gast ik ben zelf meerdere malen in Wit - Rusland geweest en jij niet neem ik aan. Met orde doel ik gewoon op hoe alles er daar uitziet, qua mensen ook. Alles netjes en schoon, dat noem ik orde. Hoezo ga ik te ver dan?

Geplaatst

Die mensen zijn het ook gewend om als robots te leven. Maakt het toch een stuk makkelijker.

Geplaatst
Die mensen zijn het ook gewend om als robots te leven. Maakt het toch een stuk makkelijker.

Dat is goed hoor :S Goed voor de orde en uitstraling

Eindelijk de laatste geweest :)

Geplaatst

Mijn definitie van "orde" is eerder: een toestand waarin alles netjes of strak volgens de regels verloopt. Maar ok, ook in jouw geval gaat het op. Je moet je ook even bedenken waarom de mensen zo zijn/leven.

Sowieso vind ik het "ok" vinden van een dictator te ver gaan. Period.

En nee ik ben daar idd nog nooit geweest. Schijnt ook redelijk onmogelijk te zijn om binnen te komen met een west-Europees paspoort. Lees wel genoeg krantenartikelen, (betrouwbare) internetbronnen en kijk actualiteitenprogamma's.

Geplaatst
  • Auteur
De extravagante kapselstrijd gaat ook nog extreem spannend worden.

:mrgy: Dinsdag waren er dus veel betere nummers. Vandaag een en al rock en pop. Dinsdag had je echt alles. Ik denk dat geen een van vandaag zaterdag een kans maakt.

Nog ff iets; je mag hier toch niet komen opdagen met een nummer die al bekend is?

[YOUTUBE]RgE3bDH647M[/YOUTUBE]

Nog ff promoten; tweede keer dat ik een andere land dan Turkije ga stemmen.:$

[YOUTUBE]48XfMRxp6IM&feature=related[/YOUTUBE]

deze was de andere

Geplaatst
Nederland sinds 2000 in Eurovision; harde feiten. Kijk alleen al naar de artiesten. En dan lullen over vriendjespolitiek;e ja daar zal het echt aan liggen.

Glennis Grace kan echt goed zingen, nu dan. Toendertijd was het een stuk minder maar daar zou je nu wel mee kunnen winnen hoor als ik die artiesten van vanavond zie

Geplaatst

Alsof zingen zo belangrijk is in dit Balkan feestje.

Geplaatst

Wat een programma zeg... alle 'kerels' die meedoen zijn zo verwijfd als iets:cab:

Nederland was weer ongelooflijk slecht, onverstaanbaar!