Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Iemand die international bekend is .... Die gaan zich echt niet verlagen naar niveau songfestival hoor ....

• Antwoorden 3,8k
  • Weergaven 143,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Beelden bedreiging uitgelekt:

• ElPrincipito
    ElPrincipito

Gaf de stadionspeaker van Roda net door.

• De laatste keer dat ik ergens zo weinig samenhang aantrof als nu in Laki's posts was toen ik naar de restverdediging van het Ajax onder Maurice Steijn te kijken. Ik zie paralellen; het is allebei niet

Geplaatst

Hehe zou wel goed zijn ja als je echt de grootste mongolen stuurt. Het vliegerlied bijvoorbeeld briljant

Geplaatst

Waarom sturen we Zanger Rinus niet gewoon. Dat is een beetje hetzelfde niveau als dat van Moldavië.

Geplaatst

Ik dacht net, beter sturen we De Jeugd Van Tegenwoordig. Lekkere lichte muziek, lekker om te horen en die lui hebben toch overal schijt aan.

Geplaatst

Dan kunnen wij beter kabouter plop sturen :p

Geplaatst

We hadden gewoon Glennis Grace niet in 2005 moeten sturen, maar dit jaar met het liedje Afscheid dan hadden we zoieso gewonnen. (of moet het Engels zijn)?

Geplaatst
Iemand die international bekend is .... Die gaan zich echt niet verlagen naar niveau songfestival hoor ....

Que? Ken je feiten. Misschien alleen Nederland niet, maar andere landen doen dat wel. Zo win je natuurlijk nooit en blijven sommige maar janken over vriendjespolitiek

Geplaatst
  • Auteur

Idd. Sertab Erener, Kenan Dogulu, Manga zijn echt bekende pappies hoor. Om maar een paar inzendingen van Turkije te noemen. Die hebben ook een grotere afzetmarkt, dan de zangers hier.

Geplaatst

Die van Sertab Erener is toen echt wel een tijdje een hit geweest en heeft ook nog een tijdje in de top 40 gestaan volgens mij.

1P1pJ8OHMmE

Geplaatst

Heb idd wel eens gehoord maar daar is alles mee gezegd. Best aardig nummer trouwens, iig beter dan onze inzendingen de laatste jaren.

Geplaatst
Dat liedje had sowieso niet gemogen he.

Wat zijn de regels daarvoor eigenlijk?

Geplaatst

Omdat dat liedje niet van haar is bovendien moet je een speciaal liedje voor het Eurovisie maken, in welke taal boeit niet. Liefst in eigen

Geplaatst
Beter maakt die zichzelf daar niet belachelijk, gewoon niet meer meedoen.

Doen we Sita, die is ook blond :D

Geplaatst

we moeten gewoon kappen met het songfestival.. we komen toch nooit meer in de finale