Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 3,8k
  • Weergaven 143,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Beelden bedreiging uitgelekt:

• ElPrincipito
    ElPrincipito

Gaf de stadionspeaker van Roda net door.

• De laatste keer dat ik ergens zo weinig samenhang aantrof als nu in Laki's posts was toen ik naar de restverdediging van het Ajax onder Maurice Steijn te kijken. Ik zie paralellen; het is allebei niet

Geplaatst

Publiek werd gek zeg tijdens Oostenrijkn polen beter nummer dan verwacht.

Noorwegen nogsteeds de favoriet voor mij.

Geplaatst

Israël, Noorwegen, Finland, Ierland, Slovenië, Zwitserland, Roemenië, Macedonië, Oostenrijk en Malta denk ik.

Geplaatst

De organisatie is iig niet op de hand van die Oostenrijkse. Presentatrice geeft volledige aandacht, spanning opgebouwd en dan twee presentators die enthousiast worden.

Geplaatst
Voor de 2e halve finale denk ik Israel, Noorwegen, Oostenrijk, Finland, Ierland, Belarus, Macedonië, Griekenland, Slovenië en Roemenië door naar de finale.

Kijken of ik er beetje kijk op heb ;c

Toch 7/10

Had Ierland na optreden ook niet meer verwacht eigenlijk.

Favoriet lijkt me toch Oostenrijk te worden. Gunfactor enzzooo

Geplaatst
We staan op 1 bij de bookies.

Verschilt per bookie geloof ik. Bij unibet nog altijd 2e (hoewel dat mijn inziens nog altijd veeeeeeel te hoog is)

Geplaatst

Dat Israël niet doorgaat is echt triest... Diep triest. Echt veel landen die gewoon minder waren vandaag als pakweg Slovenië, Wit-Rusland, Zwitserland enz. enz. Hopen nu dat Nederland als laatste aan de beurt is in de finale :P Ook al vind ik het niet het beste nummer, ze mogen van mij best winnen :P

Geplaatst
Toch 7/10

Had Ierland na optreden ook niet meer verwacht eigenlijk.

Favoriet lijkt me toch Oostenrijk te worden. Gunfactor enzzooo

haha, als je bedenkt dat er 10 van de 15 doorgaan is 7 op 10 bijna de slechtste score die je kan halen op 6 en 5 na. maar het is natuurlijk moeilijk te voorspellen. :p

Geplaatst

Of dat Polen doorgaat. Geil wijf hoor, zou dr zeker doen, maar dat nummer was echt drama en een pure imitatie van Iggy Azalea en al die troep, van die female rappers die meer op aesthetics uitgaan dan van muzikale kwaliteiten.

Geplaatst

Belangrijkste: is Litouwen door?

Verstuurd vanaf mijn C6603 met Tapatalk

Geplaatst

Polen idem, blind gestemd op die lekkere wijven. Niet serieus te nemen dit. En dan Israël er gewoon uit he, ongelooflijk. Oostenrijk werd ook veruit het meeste aandacht aan besteed vanavond, zou me niet verbazen dat ze zaterdag ook winnen.