Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Wat is de waarheid

a. Joost Klein heeft alleen een gebaar gemaakt
b. Joost Klein heeft alleen tegen de camera geduwd
c. Volgende week komt er een nieuwe versie van dit verhaal uit

Ik kies voor c.

• Antwoorden 3,8k
  • Weergaven 143,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Beelden bedreiging uitgelekt:

• ElPrincipito
    ElPrincipito

Gaf de stadionspeaker van Roda net door.

• De laatste keer dat ik ergens zo weinig samenhang aantrof als nu in Laki's posts was toen ik naar de restverdediging van het Ajax onder Maurice Steijn te kijken. Ik zie paralellen; het is allebei niet

Geplaatst

EBU heeft dan wel iets uit te leggen. Nog schandelijker dat hij direct is gediskwalificeerd, en dat er achteraf helemaal geen bewijs blijkt te zijn.

Zou mij niet verbazen als Nederland lekker een jaartje overslaat en zich niet inschrijft voor 2025. Of gewoon weer Joost Klein sturen, zou ook cult zijn :D

Geplaatst
20 uur geleden zei 007mark:

EBU heeft dan wel iets uit te leggen. Nog schandelijker dat hij direct is gediskwalificeerd, en dat er achteraf helemaal geen bewijs blijkt te zijn.

Zou mij niet verbazen als Nederland lekker een jaartje overslaat en zich niet inschrijft voor 2025. Of gewoon weer Joost Klein sturen, zou ook cult zijn

Z'n bio op Instagram zegt al "Eurovision 2025" :)

Geplaatst
1 uur geleden zei Badmuts:

Z'n bio op Instagram zegt al "Eurovision 2025" :)

Hij gaat met België deelnemen 

Geplaatst
4 minuten geleden zei Bogatyr:

Hij gaat met België deelnemen 

Ik zou hem eerder voor Duitsland laten uitkomen. Heeft ie iig de finale ;c

Geplaatst
1 minuut geleden zei Badmuts:

Ik zou hem eerder voor Duitsland laten uitkomen. Heeft ie iig de finale

Screenshot_2024-08-13-12-13-19-565_be.persgroep.android_news.mobilehln-edit.thumb.jpg.c1097ab4785365df900e4e81da55b942.jpg

Geplaatst

https://en.euromix.co.il/2024/08/14/yelled-like-an-angry-dog-the-croatian-representative-against-the-irish-representative-at-eurovision/

“There was so much drama, so many rumors… From what we understood, there was an incident with a camerawoman from the EBU. But before that, Joost didn’t even show up for the rehearsal; he sent someone else in his place. He was there but sent his ‘doppelgaenger’ to sing, so the EBU prevented him from attending the rehearsal. On that day, a camerawoman from the production approached to photograph him, and after he told her he didn’t agree, she said she had to. In response, he knocked the camera out of her hand."

Geplaatst

Zou het voor 2025 wel tof vinden als Claude naar Eurovision gaat. Vond hem bij Beste Zangers echt wel goed.

Geplaatst

Voor volgend jaar is Zweden weer een grote favoriet. Oud-winaar Måns Zelmerlöw gaat namelijk deelnemen aan de voorrondes aldaar. By far bovenaan bij de bookies, nu al.

Verder was Montenegro het eerste land dat een deelnemer bekend had gemaakt, maar deze hebben ze ook alweer teruggetrokken.

Citaat

NeonoeN will no longer represent Montenegro at the Eurovision Song Contest 2025 in Basel, Switzerland.

NeonoeN have voluntarily withdrawn from representing Montenegro at the Eurovision Song Contest 2025. The group had won Montesong 2024, but on December 1 it was reported that they performed their song during a music festival, Festival Kulture Zabjelo, in 2023.

Geplaatst
58 minuten geleden zei 007mark:

Voor volgend jaar is Zweden weer een grote favoriet. Oud-winaar Måns Zelmerlöw gaat namelijk deelnemen aan de voorrondes aldaar. By far bovenaan bij de bookies, nu al.

Verder was Montenegro het eerste land dat een deelnemer bekend had gemaakt, maar deze hebben ze ook alweer teruggetrokken.

Die dacht vast: 'Wat Loreen kan, kan ik ook.'

Geplaatst

Er zijn nog 8102015 voorrondes te gaan voor Melodifestivalen, dus het is natuurlijk vrij voorbarig om nu al quoteringen te vormen. Daarnaast heeft Mans Zelmerlöw vaker zonder succes meegedaan aan Melodifestivalen, dus laten we het nog maar even afwachten. 

bewerkt door Urbeto

Geplaatst
Op 10-11-2024 om 13:13 zei 007mark:

Zou het voor 2025 wel tof vinden als Claude naar Eurovision gaat. Vond hem bij Beste Zangers echt wel goed.

Bingo

Geplaatst

Als hij de Claude meekrijgt, is hij zeker kanshebber voor winst.

bewerkt door aron24

Geplaatst

Prima keuze zo op het eerste oog. Heeft een eigen sound, kan zijn tweetaligheid als wapen inzetten en weet tot nu toe catchy popliedjes te produceren.

Geplaatst

De waarschijnlijke kandidaat voor België op het Eurosong.

Geplaatst

Niet echt een prettig stemgeluid om naar te luisteren @Bogatyr

Ondertussen gaat Israel weer lekker door met provoceren door een iemand te sturen met 1 jaar ervaring als zangeres. En dat is begonnen te doen als traumaverwerking n.a.v. de aanval op 8 oktober die ze heeft overleefd (ze was op dat ene festival waar Hamas heeft huisgehouden).

En inmiddels zijn de eerste 3 nummers ook echt bekend. Deze zijn van Montenegro, Albanië en Luxemburg.

Geplaatst
Op 25-1-2025 om 21:58 zei Bogatyr:

De waarschijnlijke kandidaat voor België op het Eurosong.

Ik weet het niet. De beat is sowieso graaf, maar vind de lyrics en zang maar matig. Niet dat het slecht gezongen is, maar ik voel de connectie niet. Dat heb ik meer met het nummer van Stephanie. Maar die gaat het niet worden, haha. :D