Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 3,8k
  • Weergaven 143,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Beelden bedreiging uitgelekt:

• ElPrincipito
    ElPrincipito

Gaf de stadionspeaker van Roda net door.

• De laatste keer dat ik ergens zo weinig samenhang aantrof als nu in Laki's posts was toen ik naar de restverdediging van het Ajax onder Maurice Steijn te kijken. Ik zie paralellen; het is allebei niet

Geplaatst

Nog vroeg, want het publiek moet nog kiezen, maar Zweden gaat winnen, dat is nu al duidelijk. 

Geplaatst

Wel terecht. Beste song, uitstekende uitvoering en gewoon een regelrechte hit. Creatief misschien niet, masr we schreeuwen natuurlijk ook moord en brand dat nergens op slaat mocht een Kroatie bijv. winnen.

Schande btw dat Noorwegen zo weinig kreeg van vakjury.

Geplaatst
1 uur geleden zei 007mark:

Wel terecht. Beste song, uitstekende uitvoering en gewoon een regelrechte hit. Creatief misschien niet, masr we schreeuwen natuurlijk ook moord en brand dat nergens op slaat mocht een Kroatie bijv. winnen.

Zo goed was Noorwegen toch ook weer niet? Alessandra was donderdag zeer matig, vandaag was ze een stuk beter. Catchy liedje met een matige zangeres.

Verder gemengde gevoelens bij Zweden als winnaar. Een ontzettend gelikt en catchy liedje, maar ik ben per definitie tegen dubbele deelnames. Plus dat ik de grimmigheid in Finland's deelname wel kon waarderen.

Geplaatst
2 uur geleden zei 007mark:

Naar het schijnt was de performance bij de jury niet zo goed... (enkele noten missen, vals etc.) en was het live voor het publiek een stuk beter.

Geplaatst

Jammer dat Oostenrijk live niet zo goed was trouwens. Echt een goed Songfestival-nummer; gisteren ook gewoon een uur op repeat gehad in de auto ;c 

Geplaatst

Kan de titel worden veranderd naar 2024?

Frankrijk heeft gisteravond bekend gemaakt dat Slimane met het nummer Mon Amour naar het Songfestival gaat!

bewerkt door Badmuts

Geplaatst

Nou mannen, wat vinden we hiervan? 

Citaat

Joost Klein vertegenwoordigt Nederland tijdens het Eurovisie Songfestival in Malmö, Zweden. De artiest die bekend staat om zijn energieke optredens, is uitgekozen uit de ruim 600 inzendingen. Dat heeft AvroTros maandag bekendgemaakt.

Geplaatst

Dat meen je niet. Kon hem al niet uitstaan in de Vlaamse versie van De Slimste Mens.

bewerkt door Bogatyr

Geplaatst

Om inhoudelijk te reageren; vind dit weinig met muziek te maken hebben en kan niet zingen. Toch moeten we ook niet raar op kijken als hij ineens met wat rare fratsen wel hoog weet te eindigen. Wat dat betreft is Eurovision best een geschikt podium soms. Gaat in ieder geval qua uitslag echt top of flop worden. 

Meer belachelijk dan deze inzending vind ik overigens wel de deelname van Israel. Laat dan Rusland ook maar gewoon weer meedoen he.

Geplaatst

Jongens dit is toch goud? Dit is typisch zo'n maffe artiest a la Finland van vorig jaar die het ineens heel goed kan doen. Ik vind het wel mooi dat het eens over een hele andere boeg wordt gegooid, in plaats van een herkauwing van Arcade wat elk jaar bij meerdere landen voorbijkomt.

Geplaatst

Ik dacht dat de Bankzitters echt kansloos zouden zijn, maar daar ga je toch aan twijfelen als dit de winnaar is. Wat voor bagger moeten die jury de afgelopen tijd gehoord hebben als dit je winnaar is.

Geplaatst
3 uur geleden zei Keko:

Jongens dit is toch goud? Dit is typisch zo'n maffe artiest a la Finland van vorig jaar die het ineens heel goed kan doen. Ik vind het wel mooi dat het eens over een hele andere boeg wordt gegooid, in plaats van een herkauwing van Arcade wat elk jaar bij meerdere landen voorbijkomt.

Dit inderdaad, ik kijk er nú al naar uit. Eindelijk sturen wij een keer een mafketel :D 

Geplaatst

Als hij wint dan sturen wij volgend jaar Bumba en Maya De Bij naar het festival.

Geplaatst

Op Lowlands wist hij de tent altijd wel plat te spelen volgens mij (was er zelf niet bij). Vind het wel een weinige keuze, maar ken hem niet goed genoeg om te oordelen of er uberhaupt iets van kwaliteit in zit