Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Heel nice; Olly Alexander van Years and Years gaat voor de UK dit jaar deelnemen.

• Antwoorden 3,8k
  • Weergaven 143,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Beelden bedreiging uitgelekt:

• ElPrincipito
    ElPrincipito

Gaf de stadionspeaker van Roda net door.

• De laatste keer dat ik ergens zo weinig samenhang aantrof als nu in Laki's posts was toen ik naar de restverdediging van het Ajax onder Maurice Steijn te kijken. Ik zie paralellen; het is allebei niet

Geplaatst

Luxemburg

Ierland

Slovenië

Ierland wel even luisteren/bekijken op eigen risico. Wat een act haha. 

Geplaatst

Litouwen

Oekraïne

Polen

Finland

Moldavië

Denemarken

Malta

Estland

Letland

Noorwegen

bewerkt door Badmuts

Geplaatst

Wedkantoren zeggen nu dat Oekraïne gaat winnen (18% kans). Die kans acht ik echter wel groter want het is eenzelfde soort nummer als 2022 (toen ze ook wonnen)

België is sinds de bekendmaking van het nummer flink gestegen bij de wedkantoren. Ze staan nu 5e (5% kans)

bewerkt door Badmuts

Geplaatst
10 minuten geleden zei Badmuts:

Let 3 (Kroatië vorig jaar) bij de Kroatische nationale finale. Als dit wint dan wordt het weer wat hoor ;c

Tagje voor @007mark omdat hij volgens mij na mijzelf de grootste fan/gek is. En @Chiemel omdat hij Kroatië vorig jaar zo leuk vond ;c

Geplaatst

Dit is totaal niet mijn muziek, dus zou niet weten of het goed is.

Groetjes broer van MisterX

bewerkt door Kelvin

Geplaatst

Dit is zo’n banger. Intro super goed(beetje Scooter vibes), iedereen in de zaal kent dat Euro papa deuntje en die man kan bizar performen. Wordt een feestje dit. NL top 3 hoor.

Geplaatst
6 uur geleden zei Christian.:

We gaan dat songfestivalletje echt lachend winnen. Instant banger. 

Jammer genoeg zijn er heel veel van dit soort nummers dit jaar. Kroatië, Estland, Finland, Zwitserland en Nederland. 

Eerlijk gezegd gaan we lachend ten onder, mits de staging goed is.. 

6 uur geleden zei Dansmeister:

Dit is zo’n banger. Intro super goed(beetje Scooter vibes), iedereen in de zaal kent dat Euro papa deuntje en die man kan bizar performen. Wordt een feestje dit. NL top 3 hoor.

Ook voor jou. Dit wordt absoluut geen top 3, mits de staging goed is. Kroatië (en in mindere maten Estland en Zwitserland) doen ongeveer hetzelfde en zijn naar mijn mening (en volgens de bookies) gewoon beter jammer genoeg :(

Mijn eerlijke mening: veel te veilig en voor dit genre vrij normaaltjes en saai. Alleen de laatste 30 seconden (het New Kids Paul Elstak stuk) was echt goed. Als het hele nummer zo was dan zou het naar mijn mening beter aansluiten. 

Maar goed, de staging zal wel goed zijn want ik hoor dat hij daar echt de koning in is. Laten we hopen

Geplaatst
Zojuist zei Badmuts:

Ook voor jou. Dit wordt absoluut geen top 3, mits de staging goed is. Kroatië (en in mindere maten Estland en Zwitserland) doen ongeveer hetzelfde en zijn naar mijn mening (en volgens de bookies) gewoon beter jammer genoeg :(

Deze man moet het van staging hebben. Wordt een banger.

Geplaatst
6 uur geleden zei Dansmeister:

Deze man moet het van staging hebben. Wordt een banger.

Mochten S10, Donnie en Tim Haars (alle 3 in de video te zien) als backups op het podium staan en gaan hakken dan wordt het zeker een banger. Ik ben wel benieuwd. 

Zit nu wel serieus te overwegen om naar Eurovision in concert te gaan om zijn staging te zien...