Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 3,8k
  • Weergaven 143,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Beelden bedreiging uitgelekt:

• ElPrincipito
    ElPrincipito

Gaf de stadionspeaker van Roda net door.

• De laatste keer dat ik ergens zo weinig samenhang aantrof als nu in Laki's posts was toen ik naar de restverdediging van het Ajax onder Maurice Steijn te kijken. Ik zie paralellen; het is allebei niet

Geplaatst

EBU laat zich wel echt van haar slechtste kant zien hoor. Ook gebruik makende van dictatoriale middelen om e.e.a. te censureren tijdens het optreden van Israel. Bijvoorbeeld anti boo technieken, zodat niet hoorbaar is. En gesimuleerde juich geluiden. Terwijl dat bij geen enkel ander land het geval is. 

Zou het ermee te maken hebben dat Moroccanoil, een van oorsprong Israelisch merk, een van de hoodsponsoren is van Eurovision?

Geplaatst
4 minuten geleden zei 007mark:

EBU laat zich wel echt van haar slechtste kant zien hoor. Ook gebruik makende van dictatoriale middelen om e.e.a. te censureren tijdens het optreden van Israel. Bijvoorbeeld anti boo technieken, zodat niet hoorbaar is. En gesimuleerde juich geluiden. Terwijl dat bij geen enkel ander land het geval is. 

Zou het ermee te maken hebben dat Moroccanoil, een van oorsprong Israelisch merk, een van de hoodsponsoren is van Eurovision?

Kan me niet heugen dat er een act vooraf aan de finale ooit is geschorst ook toch? Dan is dit al vrij rigoureus inderdaad.

Weet nu iig wel dat ik thuis een huilende dochter aantref mocht hij morgen niet mee mogen doen :blush:

Geplaatst

Zeker belachelijk, maar ik vrees dat de EBU zichzelf in een onmogelijke positie heeft gebracht, je positioneert Nederand nu als tegenstander van Israel. Met deze actie hebben ze de deelname van Nederland politiek gemaakt.

Als dat de reden is, want er zijn ook geruchten over ruzie met de technische leiding. Dat noemen we een Merijn Zeemannetje

bewerkt door Kelvin

Geplaatst

Kan me niet voorstellen dat dat de reden kan zijn. Al ben je natuurlijk wel gewoon een kneus als je je zo gedraagt. Als je dan zo tegen Israël bent spreek je dan van te voren uit.

Filmpje van die Griekse zangeres ook best jammer, maar goed zal straks wel meer bekend worden.

Geplaatst

Ook wel apart dat hij al zijn stories op Insta heeft verwijderd die gerelateerd waren aan Eurovisie. Blijkbaar volgt hij Eurovision ook niet meer. Beetje merkwaardig allemaal. 

Geplaatst

Zat in de Lowlands show tijdens Florida 1991 ook met een vlag over zijn hoofd. Maar nu is het ineens politiek.

Overigens gaat er nu ook geruchten op X dat hij iemand van Israelische delegatie heeft geslagen, nadat er grappen werden gemaakt over zijn overleden ouders :cab:

Goed, we wachten het maar af.

Geplaatst
8 minuten geleden zei 007mark:

Zat in de Lowlands show tijdens Florida 1991 ook met een vlag over zijn hoofd. Maar nu is het ineens politiek.

Overigens gaat er nu ook geruchten op X dat hij iemand van Israelische delegatie heeft geslagen, nadat er grappen werden gemaakt over zijn overleden ouders :cab:

Goed, we wachten het maar af.

Als dat zo is dan hoop ik dat Joost zo hard geslagen heeft dat die persoon in Israël zijn tandjes moet gaan zoeken. 

Geplaatst
7 minuten geleden zei The Saint:

Als dat zo is dan hoop ik dat Joost zo hard geslagen heeft dat die persoon in Israël zijn tandjes moet gaan zoeken. 

Want geweld is de oplossing? :classic_blink:

Geplaatst
2 minuten geleden zei PJHoutman:

Correct.

Bijzonder wel. Hoeveel geweld om precies te zijn dan? Twee tanden eruit? Gebitje total loss? Voor altijd drinken door een rietje. Of gewoon zo hard mogelijk rammen en dan kijken wat het resultaat is?

Geplaatst

Hard genoeg om iemand te doen stoppen met grappen maken over je overleden ouders :) Dat zal zonder twijfel per ontvanger verschillen.

bewerkt door PJHoutman

Geplaatst

Vind dit ook wel weer een opmerkelijk filmpje. Israëlische journalist (?) die vraagt wat er aan de hand is en een nogal gepikeerde reactie van zijn entourage. 

Geplaatst

Met de kanttekening dat mijn Zweeds niet feilloos is lijkt Aftonbladet (grote krant) te melden dat het volgens hun informatie niet om de persconferentie of het weigeren van een foto met Eden Golan gaat. Het zou een ander incident betreffen dat plaatsvond na de halve finale. 

Geplaatst

Gaan inmiddels meedere geruchten over water gebeurd kan zijn. Hopelijk dat er snel duidelijkheid komt. 

Geplaatst

Ik ben nog altijd niet zover dat ik de arbitrage in de Kuip durf vrij te pleiten hier. Je weet het immers nooit. 

Geplaatst
2 minuten geleden zei Christian.:

Zouden we bij diskwalificatie Bankzitters nog kunnen laten invliegen als vervanger? 

Die hebben wel een vriendelijke entourage.

Geplaatst
51 minuten geleden zei Urbeto:

Met de kanttekening dat mijn Zweeds niet feilloos is lijkt Aftonbladet (grote krant) te melden dat het volgens hun informatie niet om de persconferentie of het weigeren van een foto met Eden Golan gaat. Het zou een ander incident betreffen dat plaatsvond na de halve finale. 

Als het om het interview zou gaan hadden ze die Griekse ook moeten weigeren, Dat was ook weer zo belachelijk

Geplaatst

Vage geruchten over Joost, heeft repetitie overgeslagen en onbekend of hij mee mag doen met juryoptredens