Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Sorry hoor maar het is volgens jullie elk jaar iemand anders die de schuld krijgt. Nu zijn het de Scandinavische landen die een vriendjespolitiek voeren, normaliter de Oostbloklanden? Stuur eerst eens een normale artiest in ipv drie mongolen uit Voldendam. Volgend jaar Nick en Simon wrsl

• Antwoorden 3,8k
  • Weergaven 143,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Beelden bedreiging uitgelekt:

• ElPrincipito
    ElPrincipito

Gaf de stadionspeaker van Roda net door.

• De laatste keer dat ik ergens zo weinig samenhang aantrof als nu in Laki's posts was toen ik naar de restverdediging van het Ajax onder Maurice Steijn te kijken. Ik zie paralellen; het is allebei niet

Geplaatst

Blue gaat dit winnen, zoniet dan mag Zwitserland wel winnen van mij!

Geplaatst
  • Auteur

Jongen gewoon Murda Turk sturen. Gegarandeerd 12 punten uit Turkije en Duitsland, en wss ook uit Belgie, Frankrijk en VK.

Geplaatst
Sorry hoor maar het is volgens jullie elk jaar iemand anders die de schuld krijgt. Nu zijn het de Scandinavische landen die een vriendjespolitiek voeren, normaliter de Oostbloklanden? Stuur eerst eens een normale artiest in ipv drie mongolen uit Voldendam. Volgend jaar Nick en Simon wrsl

Echt he zolang de TROS dit regelt blijven ze heel Volendam erheen sturen alvorens ze een goede artiest sturen, maargoed die voelen er toch niks voor het leeft hier gewoon niet in tegenstelling tot een Bosnië waar ze wel gewoon met een grote artiest op de proppen komen.

Geplaatst

². Gewoon talenten of iemand écht goed er naar toe sturen, dit is zo niks. Niemand houd hier van. Anouk zou gruwelijk zijn

Geplaatst

Scandinavische landen zeer terecht. Maar in het oostblok zitten weer een aantal dat je denkt. Laten we blij zijn dat de meeste landen het beste sturen en dat wij nog over hebben. Maar stuur gewoon Peter Beense, Dries Roelvink en de Gebroeders Ko.

Geplaatst
Echt he zolang de TROS dit regelt blijven ze heel Volendam erheen sturen alvorens ze een goede artiest sturen, maargoed die voelen er toch niks voor het leeft hier gewoon niet in tegenstelling tot een Bosnië waar ze wel gewoon met een grote artiest op de proppen komen.

Vond Nederland 10x beter dan die Bosnische gemeentewerker hoor ;e

Geplaatst

Zowiezo iedereen die hier zeurt over de 3js. Muziek is natuurlijk per persoon verschillend. Ik vond ze in elk geval een stuk beter dan bijvoorbeeld Oostenrijk en dat soort landen. Schande dat die door zijn.

Geplaatst
Vond Nederland 10x beter dan die Bosnische gemeentewerker hoor ;e
Maar in de Balkan krijgt deze meneer een stadium vol met 80.000 man, hij krijgt dus veel stemmen omdat die nogal bekend is daar. Daarom zal Blue vast wel winnen, al zingen ze zo fals als het maar kan ze zijn in heel Europa bekend:m:
Geplaatst

De smaak van onze Franstalige landgenoten valt inderdaad vaak te betwisten als het op songkeuze aankomt ;e

Geplaatst
De smaak van onze Franstalige landgenoten valt inderdaad vaak te betwisten als het op songkeuze aankomt ;e

Vlaamse winnaars: 0

Waalse winnaars: 1

:LO:

Geplaatst

Ben het helemaal met je eens, maar je gaat me toch niet vertellen dat je de rest wel goed vond;e? Ik vond het allemaal dramatisch.

Geplaatst

Nederland was slecht :P Ik vond Slovenië wel goed en Denemarken, maar NL was iig bagger.

Geplaatst

Vlaamse winnaars: 0

Waalse winnaars: 1

:LO:

Ik zeg. Eddy Wally _O_

Guantánamo Baai;c

Geplaatst

Ik denk dat we meer kans zouden maken als we iemand sturen die opvalt, niet zo saaitjes als die 3J's. Die Ben ofzo.

Geplaatst
België heeft vorig jaar toch laten zien dat zelfs zo'n land hoog kan eindigen.

Klopt, maar dat was het jaar dat de inzending werd bepaald door de Vlamingen, als de RTBF (Walen) de inzending bepaalt is het altijd bar, maar dan ook barslecht.

Gewoon Do sturen en je gaat wel door.

Of Anouk die haar kont gaat showen aan het publiek. ;)