Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Klopt, maar dat was het jaar dat de inzending werd bepaald door de Vlamingen, als de RTBF (Walen) de inzending bepaalt is het altijd bar, maar dan ook barslecht.

Wat een zever, Kate Ryan, Xandee en Sergio zijn toppers zeker ;e

De enige inzending die het de afgelopen 10 jaar zeer goed doet was een Waalse inzending

• Antwoorden 3,8k
  • Weergaven 143,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Beelden bedreiging uitgelekt:

• ElPrincipito
    ElPrincipito

Gaf de stadionspeaker van Roda net door.

• De laatste keer dat ik ergens zo weinig samenhang aantrof als nu in Laki's posts was toen ik naar de restverdediging van het Ajax onder Maurice Steijn te kijken. Ik zie paralellen; het is allebei niet

Geplaatst

Maar ook dat was een ongelofelijk zeiknummer en vergeet niet dat dat was voor de instroom van nog een lading oostbloklanden. Snap trouwens niet waarom je Tom Dice bewust weglaat, deed het uitstekend met een 6de plaats. (2de plaats bij de jury, 13de bij het publiek).

Geplaatst
België heeft vorig jaar toch laten zien dat zelfs zo'n land hoog kan eindigen.

Nederland kan ook eerste worden, Duitsland heeft ook weinig fans denk ik zo :P maar ja niet met de drie nee's maar het ligt ook deels aan de vormgeving. Ze hadden er echt met z'n drieën moeten gaan staan en het liefst zonder muziek op de achtergrond :cab:

Geplaatst
Wat een zever, Kate Ryan, Xandee en Sergio zijn toppers zeker ;e

De enige inzending die het de afgelopen 10 jaar zeer goed doet was een Waalse inzending

Euh, waar zeg ik dat de Vlaamse inzendingen wél goed? Nergens lijkt me, en de beste inzending een Waalse? Tom Dice is toch echt door de VRT gestuurd hoor. ;)

Geplaatst

zucht we moeten gewoon weer een nationaal songfestival houden, dan gaat er een mooi liedje naartoe en niet deze Volendamtroep die niet weten hoe ze een liedje moeten presenteren in Europa

Geplaatst
Euh, waar zeg ik dat de Vlaamse inzendingen wél goed? Nergens lijkt me, en de beste inzending een Waalse? Tom Dice is toch echt door de VRT gestuurd hoor. ;)

Waar zeg ik dat de Waalse inzending de beste was? Nergens. Feit is dat we elk jaar brol sturen, iedereen stuurt brol, het is dan ook het eurovisiebrolfestival, beetje goedkoop om daar een communautair conflict in te zien

Geplaatst

Gewoon een persoonlijkheid er naar toe sturen, bijvoorbeeld alle winnaars van de talentenjachten in het nationaal songfestival tegen elkaar laten zingen en de beste gaat naar het Euro

Geplaatst

na dit jaar maakt het echt geen reet meer uit wie je stuurt, door kom je toch niet meer. lever je deelnameticket lekker in, bekijk het toch met die pipo's uit moldavie, ierland, griekenland en al die andere bagger

Geplaatst

Zoals ik al 2 keer zei, als je per se door wil gaan moet je Mr. Polska sturen.

Of zoals I'Genio zei Murda Turk. Maar die zal er zelf wel niet veel zin in hebben.

O ja:

sloveniaflag.gif

(d)

Geplaatst
Echt he zolang de TROS dit regelt blijven ze heel Volendam erheen sturen alvorens ze een goede artiest sturen, maargoed die voelen er toch niks voor het leeft hier gewoon niet in tegenstelling tot een Bosnië waar ze wel gewoon met een grote artiest op de proppen komen.

Wij zien het als een lachertje het Songfestival. C-landjes die met grote artiesten komen blijkbaar niet

Volgend jaar dus Do!:love:

Geplaatst

Zij en Blue zijn mijn favorieten. Omdat Simon Webbe gewoon een baas is:

[YOUTUBE]yS9PCBtMuW4[/YOUTUBE]

Geplaatst

Ach. Het is toch leuk dat die landjes ook een toernooitje hebben waar ze kans maken op de titel. Nederland zit altijd bij de favorieten als het gaat om internationale voetbaltoernooien en België heeft.....

Hmm wat heeft België eigenlijk?

Geplaatst

Jawel man hun zijn echt chill, op vakantie een paar keer een kaartje met ze gelegd en het zijn echt topgasten. De muziek is wel kut ja. ;c

Geplaatst

Kan Victoria Koblenko niet toevallig zingen ofzo? West-Europa stemt voor d'r twee broertjes, en Oost-Europa stemt op haar om haar afkomst.

Geplaatst
Zij en Blue zijn mijn favorieten. Omdat Simon Webbe gewoon een baas is:

[YOUTUBE]yS9PCBtMuW4[/YOUTUBE]

Dit dus, Simon Webbe _O_.

Geplaatst
Ik weet niet in welk tijdperk jij leeft, maar als de 3J's iets niet zijn, dan zijn het bazen.

Kwestie van smaak, helaas is die van jou kut, maar wees niet bang. Wijsheid komt met de jaren heb ik wel eens gehoord, dus het kan nog ;)

Geplaatst

3J's zijn fucking slecht. Wat een belabberde muziek zeg van die Volendamse idioten ;e