Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Malta. _O_

Edit: Haha dat van Justin was ik helemaal vergeten, nou kom maar met een Maarten Ducrot-achtig filmpje. :D

Haha fuck toen ik dat optreden zag had ik al spijt want t was stuk beter dan ik in zo'n korte preview had gezien van deze semifinal...stuk vloerbedekking lostrekken dan maar :cab:

Ohja en donders die Lena <3 Doet me alleen fucking denken aan mn ex zou zo dr evil twinsister kunnen zijn :mrgy:

bewerkt door Kah

• Antwoorden 3,8k
  • Weergaven 143,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Beelden bedreiging uitgelekt:

• ElPrincipito
    ElPrincipito

Gaf de stadionspeaker van Roda net door.

• De laatste keer dat ik ergens zo weinig samenhang aantrof als nu in Laki's posts was toen ik naar de restverdediging van het Ajax onder Maurice Steijn te kijken. Ik zie paralellen; het is allebei niet

Geplaatst
Haha fuck toen ik dat optreden zag had ik al spijt want t was stuk beter dan ik in zo'n korte preview had gezien van deze semifinal...stuk vloerbedekking lostrekken dan maar :cab:

Smakelijk! (Y)

Geplaatst

Servië en Roemenië zijn ook gevaarlijke outsiders denk ik, Servië helemaal nu ze als laatste mogen in de finale.

Geplaatst
Servië en Roemenië zijn ook gevaarlijke outsiders denk ik, Servië helemaal nu ze als laatste mogen in de finale.

IJsland ook.

Malta misschien ook? ;c

Geplaatst

Mijn 2 grote favorieten die in de finale staan:

- Zweden

- Roemenië

Ook vind ik Cyprus en Denemarken goed klinken.

Oekraïne en Noorwegen hebben wel gayliedjes, maar ik vind het niet zo slecht klinken.

Geplaatst

Ik vond het Nederlandse nummer best aardig. Vele malen beter dan het overgrote deel van de meuk die daar op 't podium stond. Lekker vrolijk. Accordeon had wel wat harder gemogen.

Geplaatst
Ik vond het Nederlandse nummer best aardig. Vele malen beter dan het overgrote deel van de meuk die daar op 't podium stond. Lekker vrolijk. Accordeon had wel wat harder gemogen.

Mja geef toe dat het verre van zuiver gezongen was.

Geplaatst

Het leek op Joanna Newsom qua stem. Dat is niet zoals een nachtegaal of operazangeres nee, maar ik vond het wel leuk, wel apart. En het was niet 'vals'.

Geplaatst

De banjo hoorde je ook amper. Had ook wel harder gemogen.

Geplaatst

Wat Richard zegt is gewoon volkomen waar. Voor zangers uit andere landen is het songfestival het begin van de carriere, terwijl het in Nederland vaak je einde is.

Geplaatst

Armenië, Finland, Hongarije, Nederland, Oostenrijk en Zweden hebben al aangegeven dat zij mee willen doen met Eurovisie 2013.

Als Nederland het net zo aanpakt als Zweden maakt Nederland sowieso kans op een finale-ticket

Geplaatst

Ja exactly, Zweden heeft ook geen slecht lied ofzo. Want er zijn vaker trouwens winnaars op kwaliteit ipv vriendjespolitiek hoor.

Geplaatst

Is al bekend, ben benieuwd of hij ook in z'n pak zit huhu. Viviënne van de nogwattes doet het voor Nederland, niks mis mee die meid.

Geplaatst

Dit dus. Beste shizzle die we sinds jaren hebben ingezonden. Maar dit is dan zeker weer té indie om te slagen bij het grote publiek. Ik zou me terugtrekken van dit hele circus. Ik zou me ook niet meer weten wie nu te sturen.

Geplaatst

Liedje is redelijk goed, maar het is geen échte show en ze zong vrij slecht. Ik kan er soms niet uithalen wat ze zegt. Sowieso blijf ik er bij dat je met een catchy liedje (refrein dat vaak herhaald word etc.) dit hele festival kan winnen. Kijk maar naar Lena of die ene violist. Alexander Rybak was dat volgens mij. Daarom vond ik het ook raar dat Frankrijk 'm in 2010 niet won. Voor zover ik weet heeft Roemenië als enigste dit jaar zo'n liedje..

Edit: Zie nu pas dat Kroatië niet door is :@ arme Nina. Mja was ook een saai liedje op het podium. Roemenië, Zweden, Hongarije, Oekraïne, Estland en Bosnië moeten het vanavond doen imo.

bewerkt door Sanel

Geplaatst

Mijn voorspelling van de top 10 in willekeurige volgorde:

- Zweden

- Servië

- Italië

- Cyprus

- Roemenië

- Estland

- Turkije

- Denemarken

- IJsland

- Rusland

Geplaatst
  • Auteur
Alle goede Nederlandse artiesten willen niet, omdat ze weten dat ze zich daar alleen maar belachelijk maken. Go Back to the Zoo zou de finale sowieso halen. Zelfde geld voor Kensington, Voicst, Lola Kite, I Am Oak en The Hype. Die zul je daar (hopelijk) nooit zien.

Waarom dan? Ik bedoel, ik noem wat namen van afgelopen jaren die meededen uit Turkije. Kenan Dogulu, Sertab Erener, Hadise, allemaal namen die miljoenen albums hebben/hadden verkocht voordat ze meededen. Manga wordt gezien als beste rockband van Turkije. Zal wel iets te maken hebben met iets betekenen/doen voor je vaderland denk ik.

Geplaatst

Eerder met hoe er in Nederland naar het songfestival word gekeken in tegenstelling tot Turkije. Daar is het gewoon een groot evenement terwijl het hier door de meeste als nutteloze geldverspilling word gezien.