Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Liedje van Anouk is te eentonig. Bosnië doet niet mee dit jaar, ik ga niet kijken. Kroatië is te slecht en Servië heeft 3 geile wijven. Voor de rest kan het me niet interesseren, of Lena moet weer meedoen (d)

• Antwoorden 3,8k
  • Weergaven 143,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Beelden bedreiging uitgelekt:

• ElPrincipito
    ElPrincipito

Gaf de stadionspeaker van Roda net door.

• De laatste keer dat ik ergens zo weinig samenhang aantrof als nu in Laki's posts was toen ik naar de restverdediging van het Ajax onder Maurice Steijn te kijken. Ik zie paralellen; het is allebei niet

Geplaatst
Liedje van Anouk is te eentonig. Bosnië doet niet mee dit jaar, ik ga niet kijken. Kroatië is te slecht en Servië heeft 3 geile wijven. Voor de rest kan het me niet interesseren, of Lena moet weer meedoen (d)

Lena gaat zaterdag wel de Duitse punten geven ;)

Geplaatst
We gaan gewoon winnen hoor.

Nee joh dan moet Rusland dit jaar ook hoog eindigen, zelfs de Duitsers hebben 't groter uitgepakt met Cascada ;c deze editie is echt ZIEKsaai. Outsiders: Malta, Slovenië, Montenegro, Ierland. Montenegro heeft dubstep ofzo, zullen wel veel mensen op stemmen. De rest van de outsiders zijn niet saai. Vooral Malta is goed.

[YOUTUBE]8WmJXIR9xtw[/YOUTUBE]

Geplaatst
[MENTION=3816]Sanel[/MENTION]; waarom weet jij zoveel van het Eurovisie Songfestival?:oops:

Ik kijk gewoon op die site gek.

Geplaatst

Ik ga er weer voor zitten hoor, traditie hiero ;c Denemarken gaat het hopelijk allemaal winnen, die hebben echt een nice nummer.

Geplaatst

Gek genoeg staat het hier thuis ook altijd aan, iig beneden bij mijn ouders :cab: Maar kleine voorspelling voor vanavond, we gaan niet door :huhu:

Geplaatst

Dit keer zouden we toch juist doorgaan? Zag in ieder geval vanochtend in de krant al een kopje staan met dat we door zijn. Leuk dat het altijd zo onvoorspelbaar is in ieder geval. :cab:

Geplaatst

Het ligt wel in de lijn der verwachting dat we er uit vliegen, immers dat zijn we van de afgelopen jaren gewend :p

Geplaatst

Mwah bij de bookmakers staat Anouk er heel goed voor, geloof zelfs top 10 van alle landen momenteel, dus dat komt denk ik wel goed aangezien ze met haar stem wel veel jurystemmen zal vergaren. Vorig jaar deed dat NL de das om, omdat geen enkele jury die Joan serieus nam maar ze wel vrij veel televoters achter zich had staan :cab:

Geplaatst

Rusland was ook best goed. Ik verwacht niet dat Anouk gaat winnen, maar ze zal wel doorgaan naar de finale denk ik.

Geplaatst

Je hebt het nummer toch al wel eens eerder gehoord? Vind het wel een mooi nummer, alleen ja niet Songfestival waardig.