Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

9 finalisten goed voorspeld. Als ik het had geweten van die jurkjes van Servie had ik er 10 gehad

• Antwoorden 3,8k
  • Weergaven 143,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Beelden bedreiging uitgelekt:

• ElPrincipito
    ElPrincipito

Gaf de stadionspeaker van Roda net door.

• De laatste keer dat ik ergens zo weinig samenhang aantrof als nu in Laki's posts was toen ik naar de restverdediging van het Ajax onder Maurice Steijn te kijken. Ik zie paralellen; het is allebei niet

Geplaatst
Jan Smit mongool idd. ;e

Verder mag je van geluk spreken dat je met zo'n waardeloos 13 in een dozijn nummer doorbent mja.

13 in een dozijn was het niet. Ik denk dat dat maar beter ook was. Juist doordat het zo saai was, was het tenminste nog wat anders dan die andere nummers en er zijn blijkbaar toch mensen die dit mooi vinden, al ben ik meer gecharmeerd van andere nummers van Anouk dan deze zeikerige meuk.

Maar ik ben blij dat we eindelijk weer eens de finale gehaald hebben. Kan heel homoseksueel Nederland zaterdag weer een feestje vieren :P

Geplaatst

Ik denk trouwens dat Wit-Rusland ook wel kan gaan verrasen. En die chick is ook niet bepaald leleijk ;c

Geplaatst

JAA WE ZIJN DOOR GEKKEHUISSSSS

Nee, leuk natuurlijk, ben benieuwd hoe ver we gaan komen. Wel terecht dat we door zijn. Sommige nummers weer :r die Sloveense bijvoorbeeld was echt zo vals als een kraai

Geplaatst

Gelukkig werken zaterdagavond ;c

Net wel een epic opmerking van Beau Erven Dorens (ofzo haha). Op de persconferentie vroeg een Belgische journalist aan Anouk: 'je bent populair in België en Nederland, en vooral bij de gay doelgroep. Het songfestival wordt nogal geassocieerd met de gays, representeer je die mensen?'. Anouk antwoordde dat ze alle mensen representeert. Daarna schakelde ze terug naar Beau en zijn directe opmerking: 'dit is echt een typische Belgenvraag, zo slecht' :mrgy:

Geplaatst

Ik heb echt genoten op Den Belg :P Hoe zij hun eigen liedje afkraakten... en dan super verbaasd dat ze toch doorgaan :P En op de NL-televisie lieten ze Litouwen zien en iedereen zei: Die vliegt eruit. En toen ik zeggen: die gaan door. En ja hoor :P Die kenners snappen er echt niets van XD

Geplaatst
Ik heb echt genoten op Den Belg :P Hoe zij hun eigen liedje afkraakten... en dan super verbaasd dat ze toch doorgaan :P En op de NL-televisie lieten ze Litouwen zien en iedereen zei: Die vliegt eruit. En toen ik zeggen: die gaan door. En ja hoor :P Die kenners snappen er echt niets van XD

Zit Peter van de Veire er weer? Zo ja, dan kijk ik hem zaterdag ook op de Belg hoor. Nice dresses from d'n Aldi. _O_

Geplaatst

Wel goed voor het imago van het festival zoals Cornald bij P&W zei, laten zien dat als je gewoon iets stuurt wat muzikaal goed in elkaar ziet je gewoon door kan gaan en dat het niet één grote Balkan party is.

Geplaatst

Ben ik de enige die het nummer van Belgie ook gewoon echt goed vind?

Geplaatst
Ben ik de enige die het nummer van Belgie ook gewoon echt goed vind?

M'n ma vond het ook geweldig ;c

Ik vond het zelf maar matig, dat van Litouwen helemaal trouwens, kon niet eens fatsoenlijk zingen :cab:

Geplaatst

Rusland met een Engelstalig liedje :nuts:? Het Songfestival heeft z'n limiet bereikt, dit kan niet. Zij moet communistisch Russisch zingen :evil:

Geplaatst
Rusland met een Engelstalig liedje :nuts:? Het Songfestival heeft z'n limiet bereikt, dit kan niet. Zij moet communistisch Russisch zingen :evil:

Ja of gewoon lekker over hoe geweldig hun land wel niet is, net zo als dat ene propoganda liedje voor Wit-Rusland van een paar jaar geleden, en catchy dat 't was.

9T2d_woxdLQ

Belgie was gewoon goed, radio-vriendelijk pop nummer, en leuke jongen. Jammer dat Denemarken toch wel gaat winnen, vind het nummer echt niet ZO goed.

Geplaatst
Jammer dat Denemarken toch wel gaat winnen, vind het nummer echt niet ZO goed.

Maar dat soort nummers winnen wel vaak het Songfestival ;)

Geplaatst
Maar dat soort nummers winnen wel vaak het Songfestival ;)

Ja maar de winnaars van voorgaande jaren vond ik allemaal wel goed hoor, behalve Azerbaijan.

Mijn favoriete nummer ooit btw van songfesti:

tst217JdWH8

<3333

Geplaatst
Vanavond Malta, gaan deze lelijk editie ook winnen. Top 3 Malta, Denemarken en Rusland.

Huh dat is toch donderdag...

Geplaatst
M'n ma vond het ook geweldig ;c

Ik vond het zelf maar matig, dat van Litouwen helemaal trouwens, kon niet eens fatsoenlijk zingen :cab:

Wat dacht je van Ierland. Zag gister alleen even de uitslag en de nummers van de mensen die door zijn.

Wat kan die gozer janken zeg.

Geplaatst

Toch mooi dat Anouk door is, stiekem ff in de reclame van Flodder in Amerika gezapt om de uitslag te kijken. Hadden wel wat minder prominent met de vlag van Suriname mogen shinen.

Ohjah, gaan er altijd zoveel landen door naar de finale ?!!?!? Er vallen slechts zes landen af :S En toch de afgelopen jaren niet tot de finale gekomen.