Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 3,8k
  • Weergaven 143,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Beelden bedreiging uitgelekt:

• ElPrincipito
    ElPrincipito

Gaf de stadionspeaker van Roda net door.

• De laatste keer dat ik ergens zo weinig samenhang aantrof als nu in Laki's posts was toen ik naar de restverdediging van het Ajax onder Maurice Steijn te kijken. Ik zie paralellen; het is allebei niet

Geplaatst

Oostenrijk gaat winnen. Met anti-posts zou die winnen, met pro-posts ook denk ik. Ik maak me op voor een avondje nuilen op het lage niveau (d)

Het is meteen raak bij het tweede nummer, kan toch niet dit :r

bewerkt door Mvdv

Geplaatst

We doen maar een poging bij die Litouwen-loze finale, Laat Azerbaijan maar idd winnen. Of Oekraine, Polen,Rusland, Nederland of een van de landen waarvan het vergeten ben. :p Of Duitsland om andere redenen. :huhu:

Geplaatst

Re: Eurovision Songfestival

Kennerpost.

Goh, heerlijk. Schakelde snel naar Nederland 1 om naar het commentaar te luisteren, guess what, Jan de kenner vond dat er iets miste aan het nummer. :D Maar straks bij Nederland uiteraard helemaal uit z'n dak gaan.

DE BESTE ACT VAN DE AVOND!!!!!!! 11

Geplaatst
Goh, heerlijk. Schakelde snel naar Nederland 1 om naar het commentaar te luisteren, guess what, Jan de kenner vond dat er iets miste aan het nummer. :D Maar straks bij Nederland uiteraard helemaal uit z'n dak gaan.

DE BESTE ACT VAN DE AVOND!!!!!!! 11

Tja die zegt maar wat volgens mij hoor. Dat nummer van Azerbeidjan is het meest complete dat ertussen zit. Niet alleen een balladje met een pianotje zoals de meeste nummers daar, maar ook mooie subtiele instrumentatie erbij en dat vrouwke heeft een aparte maar mooie stem, iig niet proberen om zo hard en hoog mogelijk te zingen, maar mooi met emotie. Ontbreekt niks voor mij hoor, dat terwijl hij Nederland's lied veruit de beste vindt, waar er juist iets ontbreekt omdat het niet spannend genoeg is. :P

Geplaatst

Eurovision Songfestival

Noorwegen en Wit-Rusland zijn lekker. Roemenië en Azerbaijan zijn niks.

Jij valt op mannen?

Geplaatst

Zo jammer dat Oostenrijk dit waarschijnlijk gaat winnen. Zie je aan alles gewoon. Niet dat het heel slecht is, maar er zijn zat betere nummers.

Geplaatst

Nogal een contrast met dit Frankrijk zeg. Dit keur je als land zijnde toch niet goed om af te vaardigen zeg.

Geplaatst

Rusland zou ook zonde zijn als ze door politieke redenen laag eindigen. Blijft het jammere van televoting.