Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ze zou van mij niet moeten winnen zolang ze in Rusland en andere Oostbloklanden een beetje normaal met dat soort zaken zouden kunnen omgaan. Dat kunnen ze nog steeds niet, dus zou het prachtig zijn om ze te zien winnen. Ten eerste voor de controverse in die landen, en ten tweede om het debat een beetje op gang te brengen.

• Antwoorden 3,8k
  • Weergaven 143,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Beelden bedreiging uitgelekt:

• ElPrincipito
    ElPrincipito

Gaf de stadionspeaker van Roda net door.

• De laatste keer dat ik ergens zo weinig samenhang aantrof als nu in Laki's posts was toen ik naar de restverdediging van het Ajax onder Maurice Steijn te kijken. Ik zie paralellen; het is allebei niet

Geplaatst

Zoals verwacht, iets wat niks met Eurovisie te maken heeft bovenaan. Waarom won Gordon een aantal jaar terug dan niet.

Geplaatst
Ze zou van mij niet moeten winnen zolang ze in Rusland en andere Oostbloklanden een beetje normaal met dat soort zaken zouden kunnen omgaan. Dat kunnen ze nog steeds niet, dus zou het prachtig zijn om ze te zien winnen. Ten eerste voor de controverse in die landen, en ten tweede om het debat een beetje op gang te brengen.

Het is een vent he.

Geplaatst
Het is een vent he.

Ik was al aan het twijfelen door die baard.

Ik heb 'm ondertussen op Nederland gezet trouwens :D

Die rapper, raap me op :-D

bewerkt door Hansje

Geplaatst

Niet goed voor mijn bloeddruk dit. Straks nog even Miami Heat kijken en je kan een lijk voor me graven. ;e

Geplaatst

Nou ja eigenlijk eerste dus, als je die poppenkast niet mee telt

Sent from my RM-846_eu_netherlands_300 using Tapatalk

Geplaatst

Ach, was al duidelijk. Hebben er alles gedaan om dat manwijf te laten winnen. Mooi, moet de rest ook travestieten opsturen om een statement te maken. Garantie voor winst.

Geplaatst

Als dit met liberaal zijn te maken heeft ga ik wel naar het oostblok verhuizen hoor. Lekker een grote nichtenpartij van maken voortaan. Volgende keer moet Nederland maar die Kelly naakt het podium opsturen met een gigantische penis als microfoon en Mark Rutte op de banjo, laten we zien hoe liberaal we zijn!

Geplaatst
Als dit met liberaal zijn te maken heeft ga ik wel naar het oostblok verhuizen hoor. Lekker een grote nichtenpartij van maken voortaan. Volgende keer moet Nederland maar die Kelly naakt het podium opsturen met een gigantische penis als microfoon en Mark Rutte op de banjo, laten we zien hoe liberaal we zijn!

Hahahaha, maak je je hier nu echt druk om. ;e

Geplaatst
Het is elke jaar weer vriendjespolitiek met die stemming. Elk jaar weer het Oostblok wat op elkaar stemt...

Doen wij toch ook met België en Duitsland? De Scandi's onderling? UK/Ierland? Duitsland met haar 100 buren? Oostenrijk/Zwitserland? Italie/San Marino?

Maar Nederland liep te vaak punten mis, waar Oostenrijk, Zweden en Armenië 7-12 kregen

Geplaatst

2e plek is natuurlijk gewoon geweldig voor Nederland _O_ Maar jezus het is echt triest dat dit ding gaat winnen. Prima dat je wilt uiten voor homoseksualiteit maar op deze manier.. Het gedraagt zich wel enorm als een onderdrukt persoon.

Nogmaals een geweldig resultaat voor Nederland :thumb:

Geplaatst
Nederland erg knap zeg. 2e met een nummer dat niemand zag zitten :D

Kijk ff wat eerste is geworden, kan je beter laatste worden dan, is een betere indicatie van smaak. :cab:

Geplaatst
Nou ja eigenlijk eerste dus, als je die poppenkast niet mee telt

Sent from my RM-846_eu_netherlands_300 using Tapatalk

Dit dacht ik ook. Jammer dat we de pech hebben dat iemand meedoet voor een statement en dan wint.

Wvengoed wel goed nummer en alles hoor van Oostenrijk, maar waren betere.

Geplaatst

Phoenix_by_NikiVandermosten.jpg

Prachtige symboliek ook. Jaren van zoeken naar zichzelf, waarschijnlijk heel veel tegenkanting gekregen, en nu herrezen en aanvaard door Europa. Geweldig.

Geplaatst

Nou, heb gelukkig wel drie avonden lang kunnen genieten van een aantal goede nummers en lekkere wijven. Deze einduitslag zie ik maar door de vingers, niet serieus te nemen.