Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 3,8k
  • Weergaven 143,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Beelden bedreiging uitgelekt:

• ElPrincipito
    ElPrincipito

Gaf de stadionspeaker van Roda net door.

• De laatste keer dat ik ergens zo weinig samenhang aantrof als nu in Laki's posts was toen ik naar de restverdediging van het Ajax onder Maurice Steijn te kijken. Ik zie paralellen; het is allebei niet

Geplaatst

Als iedereen in de wereld geaccepteerd zou worden waren dit soort freak shows niet nodig. Ik kijk het daarom ook nooit, dit hele commerciële gebeuren is echt minimaal mijn ding. Wel leuk dat Nederland twee is geworden, knappe prestatie.

Geplaatst
http://www.eurovision.tv/page/results?event=1893&voter=AZ

Iets zegt me dat de jury heerlijk aan het kloten is :P

Beste landen onderaan :P

Armenië (oké dat kan ik misschien nog begrijpen, anders ben je dood als je thuiskomt)

Maar echt alles is puur politiek bij de jury geniaal :P

Jury van Polen had ons op 25, kijkers thuis 2e.:r

Geplaatst

Nou het is wel weer typisch zoiets waar we ons dan als Europeanen mee op de schouder kunnen kloppen omdat we zo ontzettend tolerant hebben gestemd, om vervolgens in het echte leven weer met een grote boog om de eerstvolgende homo heen te lopen. Afijn, ze zong wel heel goed maar weet bijna zeker dat dit niet gewonnen had als het niet om een vrouw met baard ging en dat is toch jammer van een songfestival.

Geplaatst

Jammer dat die travestiet gewonnen heeft puur vanwege dat statement. Nederland was er zo dichtbij. Van mij had Noorwegen mogen winnen, prachtig nummer.

Geplaatst

Tja, de berg heeft een muis gebaard voor Nederland. Had ook echt niet verwacht dat we zouden winnen, wat dat betreft.

Ik was al gaan slapen, het duurde me veel te lang. Keek volgende ochtend op mijn telefoon, zag geen NOS melding, dus ik draaide me nog een keer om.

Geplaatst
Tja, de berg heeft een muis gebaard voor Nederland. Had ook echt niet verwacht dat we zouden winnen, wat dat betreft.

Ik was al gaan slapen, het duurde me veel te lang. Keek volgende ochtend op mijn telefoon, zag geen NOS melding, dus ik draaide me nog een keer om.

Allemaal leuk en aardig dat je zo een spreekwoord op internet vindt, maar plaats hem dan in ieder geval nog in de goede context :-D

Geplaatst
Nou het is wel weer typisch zoiets waar we ons dan als Europeanen mee op de schouder kunnen kloppen omdat we zo ontzettend tolerant hebben gestemd, om vervolgens in het echte leven weer met een grote boog om de eerstvolgende homo heen te lopen. Afijn, ze zong wel heel goed maar weet bijna zeker dat dit niet gewonnen had als het niet om een vrouw met baard ging en dat is toch jammer van een songfestival.

We mogen ons zeker op de borst kloppen, onze tolerantie is iets waar we ontzettend trots op mogen zijn. Klopt dat er nog wel veel werk is, maar net dankzij dit soort gebeurtenissen barst er te tenminste een debat los.

Geplaatst

Nederland eindigde als tweede, schande voor ons land... Het liefst eindig je gewoon laatste bij deze bullshit... Gaat al jaren om de meest domme act, die win en zit het vol met vriendjespolitiek...

Geplaatst
Nederland eindigde als tweede, schande voor ons land... Het liefst eindig je gewoon laatste bij deze bullshit... Gaat al jaren om de meest domme act, die win en zit het vol met vriendjespolitiek...

Inmiddels dus niet meer, want in principe had Nederland dus het beste liedje. Muziek krijgt erkenning bij dat enge showtje.

Geplaatst

Re: Eurovision Songfestival

Eens. Maar daar doet Nederland ook lekker aan mee hoor. We stuurden die indiaan met you and me ook alleen maar omdat ze veren op d'r kop had. Wij geven altijd(?) ook België 12 punten en die krijgen we ook weer terug. Commercieel gedoe, maar toch blijf ik er naar kijken.

Geplaatst
Eens. Maar daar doet Nederland ook lekker aan mee hoor. We stuurden die indiaan met you and me ook alleen maar omdat ze veren op d'r kop had. Wij geven altijd(?) ook België 12 punten en die krijgen we ook weer terug. Commercieel gedoe, maar toch blijf ik er naar kijken.

jullie gaven ons 3 punten in de halve finale, schande!

Geplaatst
jullie gaven ons 3 punten in de halve finale, schande!

Halve finale niet eens gevolgd, dus excuses als ik het fout zeg...Denk dat jullie in de finale wel twaalf gekregen zouden hebben dan. ;c

Geplaatst
Halve finale niet eens gevolgd, dus excuses als ik het fout zeg...Denk dat jullie in de finale wel twaalf gekregen zouden hebben dan. ;c

en jullie kregen van ons slechts 8 punten in de finale, dus daar zat je ook niet op te letten. :p

Geplaatst

Vorig jaar was voor het eerst dat beide landen elkaar tegelijkertijd 12 punten gaven...

Geplaatst

Goh, dat jullie dit nog kijken. Toen ik hoorde dat er een vrouw met een baard mee deed, wist ik alweer genoeg hoor. Dan maakt het echt niet uit wie wat zingt, dan wint de vrouw met de baard gewoon. Achteraf gaan mensen dan slap ouwehoeren over een statement of weet ik het wat, nou verrassing: Ze / hij / het had niet gewonnen zonder haar baard. Waarheid.