Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Albanië was inderdaad heel bedroevend. Wat een vertekend beeld geeft zo'n videoclip dan in verhouding met het live optreden. In de video klonk de zang namelijk heel goed en het nummer is ook zeker niet slecht, waardoor ik hoge verwachtingen had. Maar goed, achteraf toch nog een beetje blij dat ze door is want deze inzending had ik in mijn top 5 staan voor een drankspel met vrienden. :mrgy:

België leek inderdaad heel erg veel op Royals. Precies dezelfde click- en basssound in hetzelfde tempo. Los van dat wel het beste liedje van de avond.

Vond overigens Georgië ook alles behalve slecht. Plaatje klopte precies bij die inzending.

Australië, Zweden en Noorwegen hebben i.m.o. de beste inzendingen deze editie. Vooral de songkeuze van Noorwegen vind ik erg gewaagd voor een songfestival, maar buiten dat moet zo'n goed liedje gewoon beloond worden. IJsland is ook een oké liedje, maar wel wat eentonig.

• Antwoorden 3,8k
  • Weergaven 143,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Beelden bedreiging uitgelekt:

• ElPrincipito
    ElPrincipito

Gaf de stadionspeaker van Roda net door.

• De laatste keer dat ik ergens zo weinig samenhang aantrof als nu in Laki's posts was toen ik naar de restverdediging van het Ajax onder Maurice Steijn te kijken. Ik zie paralellen; het is allebei niet

Geplaatst

Belgie gisteren zeker mijn favoriet. Vanavond kijk ik niet, geen idee of het wel voor is?

Australie zal vast en zeker winnen.

Geplaatst

Ik vind België echt een lekker nummer hebben. Hoopte bij die laatste plek in de halve finale stiekem ook dat hij door ging in plaats van Trijntje.

Geplaatst
Die Israëliër is 16? :r

Pas op z'n 8e aangegeven joh ;c.

Zo dat IJsland :cab:. Nummer in spotify vond ik super tof, maar live is het 3x niks. Teleurstellend hoor.

Geplaatst

Het is allemaal drie keer niks. Noorwegen, IJsland, dat ordinair goedkoop popnummer van Zweden.. Letland, met die grote rode jurk, vond ik dan nog 't best.

Geplaatst

Vond Noorwegen en Zweden wel erg lekker hoor. Letland vond ik vreselijk juist :p.

Ben het wel met je eens dat de Zweedse inzending echt heel makkelijk (proberen te) scoren is.

Geplaatst

Zweden

Slovenië

Israël

Letland

Ierland

Cyprus

Noorwegen

Tsjechië

Azerbeizjan

Polen

Geplaatst

Had 8 van de 10 landen goed voorspeld. Letland en Cyprus had ik niet. Malta en Zwitserland wel. Maar Letland was een twijfelgeval. Verwachtte al wel dat dat stemmen zou krijgen.

Geplaatst
Dat vrouwtje uit Letland zag er wel goed uit volgens mij.

Die lichtgetinte met die rode jurk en gekke tattoo op haar borst bedoel je? Die kwam voor mijn gevoel rechtstreeks van de miskraamafdeling ;c.

De Spaanse en Duitse dame bevielen met ook wel. Net als die dame bij Litouwen. Wel echt jammer dat IJsland niet door is. Vond de CD versie van dat liedje echt heel leuk. Live was het alleen niet veel.

Moet je voorstellen dat Nederland in deze groep gezeten had. Helemaal kansloos dan hoor.

Geplaatst

Heb de tweede halve finale niet gezien. Op basis van de eerste halve finale zouden Rusland en België wel hoog kunnen eindigen.

Geplaatst

Zweden en Australië lijken mij de absolute favorieten. Persoonlijk vind ik België, Noorwegen, Armenië, Estland en Georgië hele fijne inzendingen.