Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Moet ik wat voorbeeldjes uit het Eredivisie-topic pakken of zie je de ironie van je post zelf in?

Zit wat in :mrgy:

• Antwoorden 3,8k
  • Weergaven 143,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Beelden bedreiging uitgelekt:

• ElPrincipito
    ElPrincipito

Gaf de stadionspeaker van Roda net door.

• De laatste keer dat ik ergens zo weinig samenhang aantrof als nu in Laki's posts was toen ik naar de restverdediging van het Ajax onder Maurice Steijn te kijken. Ik zie paralellen; het is allebei niet

Geplaatst

Deze uitslag :D Polen begon met 7 punten en haalt even bijna iedereen in, ja hoor. Ook allemaal andere gekke uitslagen. Echt, laatste keer dat ik dit gekeken heb. Quote me volgend jaar maar want deze hele show slaat werkelijk waar totaal nergens op :r

Geplaatst

Politiek speelde altijd wel mee in Eurovisie maar dit jaar is het wel extra opvallend. Kan toch niet dat zo'n dramatisch slecht nummer wint. En Polen :D

Geplaatst

Oekraïne, mooi nummer. (y)

[MENTION=3850]Acquafresca[/MENTION]; deels Turks he. Is het opgevallen? Wij waren echt verbaasd aan het kijken. :D

Geplaatst
Politiek speelde altijd wel mee in Eurovisie maar dit jaar is het wel extra opvallend. Kan toch niet dat zo'n dramatisch slecht nummer wint. En Polen :D

Sorry, maar daar ben ik het toch echt niet mee eens. Oekraïne had echt een goed nummer waar echt betekenis in zat. Vond Rusland daarentegen een niemendalletje. Zat toch wel in mijn top vijf qua muziek, alleen wilde ze eigenlijk niet laten winnen door politieke dingen en zo, maar ja dingen zitten toch nog wel in een piek wat dat betreft in het oosten van Europa.

Geplaatst

Oekraïne is de enige en volkomen terechte winnaar. Op werkelijk waar élk gebied. Een zegen voor dit rukfestival waar muzikale inzendingen normaliter geen waardering krijgen of simpelweg ontbreken.

Nederland is jammer. Had geen overwinning mogen verdienen, maar zeker meer dan een elfde plaats. Aan de andere kant is het wel begrijpelijk. Het is gewoon een ietwat saai nummer. Niet heel erg, maar wél voor een massahysterische verkiezing als het Songfestival.

Geplaatst
Moet ik wat voorbeeldjes uit het Eredivisie-topic pakken of zie je de ironie van je post zelf in?

Post van het weekend is voor jou Jantje.

Geplaatst
  • Auteur
Oekraïne, mooi nummer. (y)

[MENTION=3850]Acquafresca[/MENTION]; deels Turks he. Is het opgevallen? Wij waren echt verbaasd aan het kijken. :D

Haha ja zag t vandaag eerder op fb. Blijkt ook een Crimeaans Turk te zijn. Indirect toch gewonnen haha. Op t einde zwaar spannend toen die 2 overbleven. Verschil was uiteindelijk ook maar 30 punten.

Mja hopen dat iedereen heeft gezien dat de jury ook gewoon politieke voorkeur heeft en bepaalde landen daarom niet meedoen.

Geplaatst
Sorry, maar daar ben ik het toch echt niet mee eens. Oekraïne had echt een goed nummer waar echt betekenis in zat. Vond Rusland daarentegen een niemendalletje. Zat toch wel in mijn top vijf qua muziek, alleen wilde ze eigenlijk niet laten winnen door politieke dingen en zo, maar ja dingen zitten toch nog wel in een piek wat dat betreft in het oosten van Europa.

Ik vond het een nummer met over de top dramatiek in een songfestival dat al volledig gevuld was met dramatische power ballads. Nummer dat het volledig moet hebben van de politieke boodschap imo. Hoort niet thuis op het songfestival.

Vond eigenlijk vrij weinig nummers te pruimen, eigenlijk enkel Nederland, België, Cyprus en Italië.

Geplaatst
Haha ja zag t vandaag eerder op fb. Blijkt ook een Crimeaans Turk te zijn. Indirect toch gewonnen haha. Op t einde zwaar spannend toen die 2 overbleven. Verschil was uiteindelijk ook maar 30 punten.

Mja hopen dat iedereen heeft gezien dat de jury ook gewoon politieke voorkeur heeft en bepaalde landen daarom niet meedoen.

Ja, maar als je straks eens rustig gaat meekijken naar de televoting, zal ik je laten zien dat belachelijk veel buurlanden voor Mother Russia hebben gestemd ;) Oh en ook Nederland stemde gewoon in televoting netjes op België, dus als je denkt dat de mensen beter zijn zit je mis.

Geplaatst

Dit songfestival was dan ook eerder een pissing contest tussen de 'Go Russia' en 'Fuck Russia' mensen heb ik de indruk ;c

Geplaatst

Oekraïne is het beste nummer en Rusland was al wekenlang het populairste nummer onder de ESF-lovers, de voornamelijke doelgroep. Stonden ook al wekenlang hoog (laatste week beide top-3) bij de bookmakers. Het is echt puur toeval en een spraakmakende bijkomstigheid.

Geplaatst
  • Auteur

Eurovision Songfestival

Ja, maar als je straks eens rustig gaat meekijken naar de televoting, zal ik je laten zien dat belachelijk veel buurlanden voor Mother Russia hebben gestemd ;) Oh en ook Nederland stemde gewoon in televoting netjes op België, dus als je denkt dat de mensen beter zijn zit je mis.

Klopt. Maar vrijwel altijd won de favoriet. Wat ik wil zeggen, is dat het vrij weinig uitmaakt. En laten we eerlijk zijn Rusland had gewoon een zeer aardig inzending met veruit beste show.

Ik vond de stemmen van de jury nog meer wtf dan de plebs eerlijk gezegd. Ukraine die strategisch 12 punten aan Litouwen gaf?

Geplaatst

Wat een verschrikkelijk strontnummer van dat Oekraïne zeg. Nu verwacht ik sowieso geen niveau bij dit circus, maar kreeg hier toch erg de neiging om mezelf wat aan te doen. Brr.

Geplaatst

Deze nieuwe opzet moest het toch spannender maken? Ik vond het niet per definitie spannender. Sluit me verder aan bij Magikarp, wat een verschrikkelijk nummer van Oekraïne zeg, brr. Lekker gezellig met z'n allen naar Kiev volgend jaar, top. Ook echt bizar ook hoe dat Polen nog even driekwart van de ranglijst inhaalde.

Geplaatst

Oekraïne wordt bezet door Rusland en dan wordt het ESF alsnog in Rusland gehouden :mrgy:

Lijkt me sterk maar zal volgend jaar Rusland daar wel aan meedoen in Oekraïne?

Geplaatst

Dit wordt elk jaar aangehaald, echt letterlijk élk jaar weer terwijl het mij toch vrij makkelijk te verklaren lijkt. Deze zogenaamde vriendjespolitiek, veel Nederlanders/Belgen willen het nog wel eens zo wegzetten uit frustratie en onmacht, is niet meer dan logisch. Als je een groot land (Sovet-Unië/Voormalig Joegoslavië) opbreekt in allemaal kleinere landjes krijg je natuurlijk verschillende volkeren die via taal/cultuur/afkomst/familie nog op een bepaalde manier een binding met elkaar hebben/voelen. Dat merk je terug in zulke evenementen.

Geplaatst

Stel je voor dat Australië had gewonnen :-D Eurosong is al lang de glans verloren voor mij.

Geplaatst

Australie had tenminste een beter nummer dan Oekraïne, wat een vreselijk lied was me dat zeg. Ik heb de indruk dat de anti-Russische boodschap haar heeft geholpen aan winst.

Geplaatst

Australië was zowaar bijna nog het beste nummer. Waarom ze hieraan meedoen tja, maar kun je ook bij meerdere landen zeggen tho.

Bijzondere avond, NL en Belgie beiden te laag, zeker muzikaal gezien. Maar dat kan je natuurlijk verwachten. Polen ook :D Zag dat zowel Belgische als Nederlandse voters ze als tweede hadden? Opmerkelijk. Maar al bij al wel genoten van weer een bijzondere avond. En uiteindelijk Rusland v Oekraïne, mooier kon het haast niet zijn. Helaas gaat politieke statements samengevat in een slecht liedje nog boven echte muziek, net als een paar jaar terug.