Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

De uitslag van de poll is bekend na 31 stemmen heeft de meerderheid gekozen voor de Serie C1 uit Italie

Poll: Welke Competitie?

Eindstand:

results.cgi?pid=124638&layout=1&sort=prc

Ook een poll maken? Klik hier

Liever niet (veel) te reageren op de poll, doe dat maar als k begonnen ben met mijn verhaal :thumb:

Geplaatst
  • Auteur

De uitslag van de poll is bekend na 31 stemmen heeft de meerderheid gekozen voor de Serie C1 uit Italie

Poll: Welke Competitie?

Eindstand:

results.cgi?pid=124638&layout=1&sort=prc

Ook een poll maken? Klik hier

Liever niet (veel) te reageren op de poll, doe dat maar als k begonnen ben met mijn verhaal :thumb:

Geplaatst
  • Auteur

Re: Making a career

12:00 20 juli 2005

Vandaag maakte de Italiaanse sportkrant La Gazzetta bekend dat manager Edoardo Reja is ontslagen bij zijn club Napoli. De reden van zijn ontslag is dat hij door een aantal spelers bewusteloos op de vloer van een w.c. in het trainingscomplex is gevonden waar een flink aantal gram cocaine op de wasbak is aangetroffen. Vermoedelijk moet de manager ook nog een gevangenisstraf uitzitten van een half jaar. Momenteel ligt hij nog in het ziekenhuis van Napels bij te komen. Publiekslieveling Maradonna spreekt van een schande, de oud-voetballer van Napoli zei dat je zoiets als coach tegenover je selectie zoiets niet kunt maken. Natuulijk werd die uitspraak van Maradonna met een korreltje zout genomen. Het bestuur van Napoli is nu druk bezig met het zoeken naar een nieuwe trainer die hen misschien naar nieuwe successen kan leiden. Verder werd er ook nog een kilo cocaine aangetroffen in het appartement van Reja.

De kilo cocaine die werd aangetroffen in de woning van Edoardo Reja

dope%20pic.gif

9:00 23 juli 2005

Voorzitter Aurelio de Laurentiis van Napoli heeft zojuist de opvolger van Reja bekendgemaakt. De onbekende Nederlandse trainer Koen Tuithof is aangesteld als manager van Napoli. Het bestuur heeft voor een jonge trainer gekozen omdat die dichter bij de spelersgroep betrokken zou zijn. De doelstelling van de voorzitteri zijn om dit jaar naar de Serie B te promoveren.

logosscneapel.jpg

Kort interview VI met Tuithof

VI: Goede middag mag ik een aantal vragen aan u stellen

Tuithof: Ja natuurlijk, maar wel een beetje snel ik heb zo mijn eerste training!

VI: Ok, we hebben de doelstelling van de voorzitter gehoord maar wat zijn je persoonlijke doelstellingen?

Tuithof: Mijn persoonlijke doelstellingen zijn om in ieder geval te promoveren, verder wil ik graag de halve finale van de Coppa Italia Serie C halen.

VI: Dat zijn duidelijk doelstellingen denk je ook dat je deze gaat halen?

Tuithof: Er is natuurlijk niks zeker want er zijn een aantal goede ploegen hier en daar, zoals Perugia en Foggia. En voor de beker zijn er ook nog teams uit de Serie C1 A zoals Genoa en Padova

VI: Ben je verder nog bezig met transfers te halen?

Tuithof: Ik kan je in ieder geval vertellen dat we nog op zoek zijn naar een rechtsback en verder ben ik nog bezig met een aantal spelers uit Nederland.

VI: Hartstikke mooi! Bedankt voor je tijd en succes komend seizoen!

Tuithof: Jij ook bedankt, en ik spreek je wel aan het einde van het seizoen met een glas champagne in mijn hand

Overzicht Napoli

napolioverzicht.JPG

Oefen Programma Napoli

oefenprogramma.JPG

Tuithof over oefencampange

We hebben gekozen voor een wat betere club als eerste oefenwedstrijd omdat hun dan ook nog in het begin van het seizoen zitten en dat we zo kunnen bekijken of we zijn opgewassen tegen titelkandidaat voor de serie B. Daarna hebben we gekozen voor 2 relatief makkelijke wedstrijden tegen Sorrento en Rende. Sorrento is een amateurclub en Rende speelt in de Serie C2. Als laatste hebben we gekozen voor een degredatiekandidaat uit de Serie A zodat we kunnen zien of we iets te zoeken hebben op een hoger niveau.

Supporters lovend over Tuithof na aantrekken bekende trainer!

Tussen Tuithof en de supporters zit het wel snor. Hij heeft zojuist publiekslieveling Gianfranco Zola aangetrokken als trainer. De 39-jarige ex-international van Italie is blij dat Tuithof hem naar Napoli heeft gehaald. Tuithof laat zo zien dat hij ook aan de supporters van de club denkt zegt Zola, het is natuurlijk ook een mooie kans voor mij om een carriere als trainer te maken.

Zola in zijn jongere jaren als voetballer bij Napoli

zola_napoli.jpg

Geplaatst

Succes, de club van Maradona is het natuurlijk :P

Geplaatst
  • Auteur

Tuithof na 1e training Napoli

Na de 1e training deze ochtend is Tuithof lovend over een aantal spelers. "Naar mijn mening zitten er toch wel een aantal toppertjes tussen die overgang naar de serie B zeker kunnen verwezelijken".

De spelers waar Tuithof het meest lyrisch over is zijn:

Inacio Pia: 23 jaar oude Braziliaan die alweer een tijdje in Italie speelt. Debuteerde in het seizoen 2002/2003 in de hoofdmacht van Atalanta Bergamo. Werd vorig seizoen uitgeleend aan Napoli en zag het zo erg zitten dat hij dit seizoen de overstap heeft gemaakt. Deze begaafde voetballer kan zowel links als centraal op het middeveld spelen maar ook nog in de spits. Het is een snelle voetballer met een goede techniek en veel doorzettingsvermogen, iemand om in het oog te houden dus!

Emanuele Calaio: 23 jaar oude spits die op 17-jarige leeftijd in het eerste van torino debuteerde. Heeft al 127 officiele wedstrijden op zijn naam staan en scoorde daarin 41 keer. Tuithof ziet de jonge spits als een beloft die waarschijnlijk het serie A niveau aankan. Deze jongen heeft oowk al een groot aantal doorzettingsvermogen en kan bovendien goed afwerken op goal.

Andrea Briotti Jonge verdediger van 19 jaar oud die gehuurd is van AS Roma. Hij heeft heel zijn jeugdopleiding ook daar doorlopen. Kwam vorig seizoen één keer in actie voor de hoofdmacht van AS Roma. Deze jongen is gewoon een uitstekende verdediger maar moet nog veel leren voor hij het hoogste niveau aankan maar voor Serie C1 zijnde een topper

Inacio Pia vorig seizoen

pia27.jpg

Napoli loot Serie B-team Pescara voor de Coppa Italia

Napoli last oefenwedstrijden tegen Rende en Reggina of i.v.m. bekerwedstrijd

Transfers in en -uit dit seizoen

transfers.JPG

Selectie Napoli 2005/2006

selectie.JPG

Napoli door na makkelijke overwinning op Pescara!

Napoli was de hele wedstrijd de betere en won ook makkelijk met 2-0. Inacio Pia opende de score door een mooie solo. In de 63e minuut was er een strafschop voor Napoli en werd genomen door Demouge die miste. Inacio Pia maakte 10 minuten laater de 2-0 en dat was ook de eindstand.

Napoli loot Fiorentina voor de beker de wedstrijd word uit gespeeld een moeilijke opgave dus!

Screens? Gewoon even vragen!

Geplaatst

screentje zola

Geplaatst

Mooie club. Calaio en Pia zijn samen een dodelijk spitsenduo voor Serie C, B en A ! Ik heb namelijk ook al met Napoli gespeeld. Gatti moet je ook zo lang mogelijk bijhouden.

Geplaatst

screentje zola

waar zie jij zola:cab:

Geplaatst

hij heeft hem toch als trainer

Geplaatst

Ik wil Pia en Gatti wel zien. Verder Succes, ziet er goed uit :thumb:

Geplaatst
  • Auteur

Screen Riccardo Ripamonti

ripamonti.JPG

Screen Inacio Pia

inaciopia.JPG

Screen Fabio Gatti

gatti.JPG

Screen Gianfranco Zola

zola.JPG

Screen opstelling Napoli 2005/2006

opstelling.JPG

Laatste transfer Tuithof binnen

Tuithof heeft voor de aanvang voor de competitie nog 1 speler aangetrokken uit Nederland. Gonzalo Garcia Garcia is de naam en hij komt over van AGOVV. De Uruguyaan is afkomstig uit de jeugd van Real Madrid en werd dit seizoen uitgeleend aan AGOVV. Hij heeft voordat hij naar Napoli ging nog 1 wedstrijd gespeelt en scoorde daarin 2 keer voor AGOVV. Gonzalo is gehaald als opvolger van de vertrokken Bogliaccino. Hij zal dus ook niet in de spits spelen maar als linkshalf.

Gonzalo Garcia Garcia in AGOVV tenue

2005_2006_14_garcia_garcia.jpg

Tuithof verkoopt nog snel 2 (overbodige) spelers

Na het aantrekken vorige week van Gonzalo heeft Tuithof nu ook 2 spelers verkocht. De Argentijnse spits Roberto Sosa vertrekt voor 1.8 miljoen euro naar Offenbach in Duitsland. Roberto Sosa was overbodig geworden in de selectie van Tuithof na het aantrekken van Frank Demouge. Verder werd ook bankzitter David Giubilato verkocht. De 28-jarige verdediger maakt de overstap naar de Ternana dat uitkomt in de Serie B wat toch een vooruitgang is voor Giubilato. Ternana betaalde een bedrag van 150.000 euro voor de verdediger van Napoli.

Roberto Sosa in actie voor Napoli

20050717210531.jpg

Napoli verliest met 2-1 uit bij Fiorentina en ligt ui de Coppa Italia!

Ripamonti op uitleenbasis naar Serie C2 club Benevento

en Vincenzo Sarno gaat naar Fidelis Andria op uitleenbasis

Geplaatst

Ziet er goed uit, leuke aankopen ook, je ziet dat er een Nederlander trainer is. Veel succes verders ;)

Geplaatst

Meestal willen de topclubs mede-eigenaar worden van Inacio Pia of hem zelfs kopen maar laat hem niet voor minder gaan dan een groot bedrag. Als je hem een paar seizoenen behoud en goed begeleid en goed traint dan kun je rond de 10 Miljoen voor hem krijgen.

Geplaatst

Ziet er goed uit maar Pia is beter als spits en Gatti is/wordt/speelt beter dan Montervino. Maar ja, wie ben ik om dat te vinden.

Geplaatst
  • Auteur

Meestal willen de topclubs mede-eigenaar worden van Inacio Pia of hem zelfs kopen maar laat hem niet voor minder gaan dan een groot bedrag. Als je hem een paar seizoenen behoud en goed begeleid en goed traint dan kun je rond de 10 Miljoen voor hem krijgen.

Ja klopt, Milan, Juve en alle topclubs bieden al rond de 4 mil om mede-eigenaar te worden maar da wuif ik allemaal af.

Ziet er goed uit maar Pia is beter als spits en Gatti is/wordt/speelt beter dan Montervino. Maar ja, wie ben ik om dat te vinden.

Mja waar moet ik Demouge of Calaio dan laten (aangezien die zwaar goed zijn)?:p en Pia scoort nog steeds elke wedstrijd met die tactiek en zo kan ie oowk met de bal aan de voet op de tegenstander afkomen en dan issie erdoor:). En Gatti is zoals je ziet nog nie zo goed in bovenstaande screen terwijl Montervino egt goed is bij mij!

Geplaatst

Ik had als koningskoppel Calaio-Pia, maar geen Demouge. Mijn reservespits(en) ben ik vergeten.

Maar je doet het goed zo, dus verander je beter niets.

Geplaatst

in je eerste screen staat dat napoli is opgericht in 2004??:S

Geplaatst

Klopt ook, Napoli ging failliet in dat jaar en toen richtten ze weer een nieuwe club op onder dezelfde naam.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]