Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 1,9k
  • Weergaven 60,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Schoenmaker
    Schoenmaker

Ja wilde het net posten haha. Ben benieuwd naar hun exacte planning. Zover ik tot nu toe hoorde/wat er bekend is; promotie binnen twee seizoenen, reorganisatie (vermoed dat ze het huidige bestuur het

• Goede genade wat een kegel met  het hoofd zeg!

• Henk Mansveld
    Henk Mansveld

Dit mag niet meer mis gaan zou je zeggen

Geplaatst
  • Auteur

Alsjeblieft geen Bulykin. Haal dan Poepon, die is veel goedkoper nu DGS gedegradeerd is en voor ADO gewoon een prima spits.

Geplaatst

Poepon schijnt naar het buitenland te willen. Anderzijds lijkt het me inderdaad een goede optie voor ADO, hoewel ik hem ook wel eens in een beter team aan de slag wil zien.

Geplaatst
Matige coach ook vooral, grotendeels aan hem te danken hoor. Ik hoop dat die er uit vliegt.

Waarom is Steijn een matige coach?

Geplaatst

Coutinho = Prima keeper

Ammi = Voor Ado een goede back

Centrum met Kum en Horvath = Kunnen zelfs een stapje hoger op beide prima verdedigers

Linksback = zwakke schakel

Radoslavjevic = Was echt onder de indruk van hem in zijn eerste jaar nu kan hij er opeens niets meer van

Toornsta = Geweldige speler voor Ado

Immers : Ook een prima speler

Vicento : Goed

Chery : Hele goede voetballer

Spits : Komen allen tekort

Hoe kan je hiermee bijna degraderen :cab:

Dus je hebt 9 posities die gewoon veel meer kunnen dan wat ze nu laten zien. En dat is ook heus wel door die Steijn ;e

Geplaatst
  • Auteur

Van Duinen zie ik over een paar jaar wel als eerste spits van ADO, die jongen heeft wel talent. Is ook pas 20. En Supusepa vind ik ook geen slechte linksback, maakt weinig tot geen fouten, doet gewoon wat ie moet doen.

Geplaatst

Ammi is ook slecht hoor. En Horvath ken er ook niet heel veel van. Vicento en Chery heel wisselvallig. En als je dan ook nog eens veel blessures heb krijg je het lastig.

Geplaatst
  • Auteur
Ammi is ook slecht hoor. En Horvath ken er ook niet heel veel van. Vicento en Chery heel wisselvallig. En als je dan ook nog eens veel blessures heb krijg je het lastig.

Ammi is voor ADO eigenlijk niet eens zo'n slechte back, maar is wel al op leeftijd. Vandaar dat ADO Malone (Almere City) heeft gehaald, die moet hem langzaam maar zeker gaan vervangen. Steijn heeft dit seizoen ook heel veel rare wissels/opstellingen of een verkeerde tactiek gebruikt, dat telt natuurlijk ook mee. Ik ben ook nog niet onder de indruk van hem, om het zacht uit te drukken.

Voor volgend jaar ook Wormgoor (vervanger Kum, is transfervrij en gaat wss naar Swansea) en Meijers (vervanger van Lexie, gaat naar Feyenoord wss) binnen. En ADO wilt ook Holla nog halen, voor het geval dat Toornstra weg gaat. En Omeruo blijft nog een seizoen in Den Haag. Dus eigenlijk is het team voor volgend jaar in grote lijnen al bekend, alleen een spits ontbreekt nog. Ik hoop op Poepon, maar ook Boymans, Bulykin en een Zwitser zijn voor het bestuur serieuze opties.

Geplaatst
Zo'n lijstje kun je ook van VVV en de Graafschap maken hoor Cim.

VVV wel idd De Graafschap niet dat is echt treurig.

Geplaatst

El Hassnaoui, Poepon, De Leeuw, Vermouth, Wormgoor. Ik vind dat geen misselijke spelers voor een degradatiekandidaat. Laat ik het zo zeggen, echt niet ver onder het niveau van ADO ;)

Geplaatst

Vind niet dat de trainer veel te verwijten valt. Doet geen rare dingen en volgens mij zijn de spelers ook redelijk positief over 'm.

Geplaatst

Als je niemand hebt die scoort, wordt het al gauw lastig he. Daarbij hebben ze wel veel belangrijke spelers weg zien gaan; Bulykin, Derijck, Kubik en in de winterstop Verhoek.

Geplaatst
  • Auteur
Als je niemand hebt die scoort, wordt het al gauw lastig he. Daarbij hebben ze wel veel belangrijke spelers weg zien gaan; Bulykin, Derijck, Kubik en in de winterstop Verhoek.

Met Vicento, Chery, Immers, Toornstra heb je genoeg scorend vermogen in je selectie. Klopt dat er veel goede spelers zijn vertrokken, maar niemand verwacht ook dat je net als vorig seizoen Europa in gaat. Maar net de nacompetitie ontlopen had echter ook niemand op gerekend, met een plek bovenkant rechterrijtje was ik tevreden geweest.

Geplaatst
VVV wel idd De Graafschap niet dat is echt treurig.

Lokhoff nam het trouwens over van een andere prutser dus.

Edit : Wou jij trouwens beweren dat Lokhoff een fantastische trainer is dan :cab:

bewerkt door cimbomcu

Geplaatst
  • Auteur

Immers gaat een contract voor vier jaar tekenen bij Feyenoord. Ik gun het hem van harte, mooie club, mooi stadion, heerlijk publiek. Succes Lexie. ADO zou meer dan een miljoen + Kevin Jansen voor hem gekregen hebben. Met dat geld wordt ook de komst van Poepon rond gemaakt, hij tekent binnenkort voor twee jaar in Den Haag.

Geplaatst

Vast transferbedrag is 900.000. Dit zou nog op kunnen lopen tot net boven een miljoen als Feyenoord goed presteert in Europa enz.