Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
  • Auteur

Ja inderdaad, snap niet waarom ze die weg gedaan hebben. Desnoods geef je Supusepa een kans op die positie. Nog een kwartiertje bij Scheveningen-ADO, nog steeds 1-1.

• Antwoorden 1,9k
  • Weergaven 60,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Schoenmaker
    Schoenmaker

Ja wilde het net posten haha. Ben benieuwd naar hun exacte planning. Zover ik tot nu toe hoorde/wat er bekend is; promotie binnen twee seizoenen, reorganisatie (vermoed dat ze het huidige bestuur het

• Goede genade wat een kegel met  het hoofd zeg!

• Henk Mansveld
    Henk Mansveld

Dit mag niet meer mis gaan zou je zeggen

Geplaatst

Toornstra 1-2.

We houden ons maar vast aan het resultaat en niet aan het spel.

Geplaatst
  • Auteur

Maak me toch wel zorgen hoor. Spel is dramatisch, hou me hart vast zaterdag tegen VVV.

Geplaatst
Maak me toch wel zorgen hoor. Spel is dramatisch, hou me hart vast zaterdag tegen VVV.

1-3 John Verhoek.

Eerste helft tegen Twente was best prima. Tegen VVV mag je het niet verliezen. Die gasten speelden gisteren minstens zo dramatisch als wij nu.

Geplaatst
  • Auteur

Steijn lijkt het licht eindelijk gezien te hebben; Chery in de basis tegen VVV en Luksik eruit. Met deze opstelling moeten we kunnen winnen van VVV.

Geplaatst
  • Auteur

2-0 voor. Rust nu. De eerste driepunter in eigen huis, dit mogen we niet meer weggeven :)

Doelpunten van Johnny Verhoek en Horvath trouwens.

Geplaatst

vvv is echt onthutsend zwak. Coutinho had beter thuis kunnen blijven. Hoop dat we nu werken aan het doelsaldo. Echt genieten van chery trouwens.

Geplaatst
  • Auteur

VVV had ik idd sterker ingeschat. En ik snap niet dat Steijn Chery de eerste speelrondes niet in de basis liet starten. Hopen dat er nog een goal (of meer) bijkomt. :)

Geplaatst
  • Auteur

Prima overwinning tegen Feyenoord. Lekker gespeeld door ADO, het begint eindelijk een beetje te draaien. Als we dit niveau over twee weken weer halen, denk ik dat we Roda JC ook wel kunnen hebben.

Sowieso denk ik dat ADO, met deze opstelling, een lastige ploeg is om tegen te spelen. Met Horvath, Kum, Ammi en Supusepa (die me positief verrast) staat er nu een redelijk solide verdediging. Met Toornstra, Immers en (in mindere mate) Rado heb je een middenveld dat razendsnel kan omschakelen. Laatstgenoemde is echter ook van onschatbare waarde, die knapt al het vuile werk op en verovert erg veel ballen. En dan een aanval die bij een counter dodelijk is. Dat hebben Chery en de Verhoekjes vandaag wel laten zien (alle drie 1 keer gescoord).

Geplaatst

Wat is John toch een lekkere spits voor Ado. Krachtig, snelheid, kan goed afwerken. Zijn broer die goed voorzet (Y)

Lekkere overwinning op Feyenoord, compleet uit de wedstrijd gespeeld.

Geplaatst

Wel een beetje jammer dat Wesley Verhoek zo nodig moest provoceren na de 0-3.

Geplaatst
Mooi dat soms als er spelers beschreven worden het net lijkt alsof clubs een nieuwe Drogba onder contract hebben ;c

Voor Ado niveau wel ja, waar Drogba een topspits is bij Chelsea, is Verhoek dat bij Ado.

Geplaatst
1600 supporters meenemen naar de Kuip_O_ Heel netjes! Gefeliciteerd trouwens. Goed gedaan.

Nooit 1600 hoor. Ze hadden alleen dat middelste vak.:cab: Maar alsnog netjes. HAAGSE JODEN :mrgy:

Geplaatst

Dat middelste vak is groot man. Ajax en PSV zaten ook altijd in dat vak. Als het er maar 800 waren, hadden ze boven gezeten.

Geplaatst
  • Auteur

Volgens mij waren er 'maar' 800 kaarten beschikbaar voor ADO-fans, en die zijn allemaal verkocht.

Geplaatst

Er zaten 1600 ADO-fans en die hebben De Kuip stil gekregen. Prachtig toch", besloot de aanvoerder.

Lex Immers op Elfvoetbal.

Geplaatst

Compleet verdiend, leuk publiek nemen jullie telkens mee, gefeliciteerd met 3 punten. (HAAGSE JODEN) :mrgy: