Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Kan er geen reet van..

Bedoel je die andere grote neger van Ado niet N'Toko? Want die is wel dramatisch maar Omeruo is wel gewoon goed hoor.

• Antwoorden 1,9k
  • Weergaven 60,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Schoenmaker
    Schoenmaker

Ja wilde het net posten haha. Ben benieuwd naar hun exacte planning. Zover ik tot nu toe hoorde/wat er bekend is; promotie binnen twee seizoenen, reorganisatie (vermoed dat ze het huidige bestuur het

• Goede genade wat een kegel met  het hoofd zeg!

• Henk Mansveld
    Henk Mansveld

Dit mag niet meer mis gaan zou je zeggen

Geplaatst
  • Auteur

Omeruo is voor ADO gewoon een goede verdediger hoor.

''Wesley Verhoek teleurgesteld in ADO Den Haag''

De allereerste keer dat Wesley Verhoek voor FC Twente speelde, uitgerekend in 'zijn' Kyocera Stadion tegen ADO Den Haag, zal Verhoek lang bijblijven. De supporters van ADO Den Haag heetten Verhoek afgelopen zaterdagavond welkom met applaus en een mooi spandoek.

''Dat is iets unieks. Veel spelers maken mee dat ze bij hun oude club het ene na het andere verschrikkelijke ding krijgen toegewenst'', aldus Verhoek in De Telegraaf.

Over de clubleiding is Verhoek minder tevreden. ''Ik ben vanaf mijn achtste bij ADO geweest, een periode van zestien jaar. En dan is het enige wat je van de clubleiding hoort een brief, dat ik het clubkostuum moet inleveren en een rekening voor de leaseauto. Ik kan wel zeggen dat het me niks doet, maar dat is niet zo. Ik vind dit heel jammer. Het doet me pijn dat ze zo met me omgaan.''

Wel raar als ADO inderdaad zo afscheid heeft genomen van Wesley :cab:

Geplaatst

Mooi dat Ado 1-1 speelde tegen Twente, vooral mooi dat Smolarek scoort.

Ik woon in Twente en week in, week uit word ik belachelijk gemaakt dat ik fan van Ado ben, door de Twente fans. "Twente is veel beter" etc.. Heb ik ze eindelijk de mond kunnen snoeren :).

Geplaatst
  • Auteur
Update 30 maart 19:00 uur - ADO legt lange stadionverboden op aan misdragende fans

ADO Den Haag heeft zeventien supporters stadionverboden van vijf tot tien jaar opgelegd naar aanleiding van misdragingen in de thuiswedstrijd tegen Ajax. Dat laat de club vrijdag weten op haar officiële website. Een deel van de ADO-fans maakte zich op 18 maart tijdens het immer beladen duel met Ajax schuldig aan discriminerende spreekkoren en daarnaast werden er spullen op het veld gegooid. ADO heeft vijftien supporters laten weten dat ze de komende vijf jaar niet welkom zijn in het stadion; twee fans zijn voor tien jaar gestraft. Het onderzoek naar meer betrokkenen blijft doorlopen.

Terecht natuurlijk.

Geplaatst

Geen leuke dag voor Ado. Schandalig gespeeld en Horvath en Steijn gunden elkaar ook geen blik in de ogen na zijn wissel.

Geplaatst
  • Auteur

Leek nergens op inderdaad. Tot de 1-0 was er eigenlijk niets aan de hand, na de tegengoal raakt de ploeg het helemaal kwijt (net als tegen Twente vorig week, en nog een paar keer dit seizoen).

Geplaatst
  • Auteur

ADO zou Joey van den Berg (FC Zwolle, daarvoor Heerenveen, GAE en Omniworld) aan het eind van het seizoen willen halen, hij is dan transfervrij. Er zou al een mondeling akkoord zijn. Het is een 26-jarige aanvallende middenvelder, heb hem verder nooit zien spelen.

Geplaatst

Speelt ook wel eens in de spits vind hem niet zo bijzonder maakt jullie denk ik in iedergeval niet sterker.

Geplaatst

Joey van den Berg is helemaal niet transfervrij. Hij heeft begin dit seizoen zijn contract verlengt tot 2013. Hij is wel één van de betere van Zwolle.

Geplaatst
  • Auteur

ADO heeft Ammi een week geschorst, wegens ''onprofessioneel gedrag''. Steijn zou hebben gezegd dat ie zich onvoldoende inzette.

Geplaatst
Speelt ook wel eens in de spits vind hem niet zo bijzonder maakt jullie denk ik in iedergeval niet sterker.

Joey van den Berg is echt wel een speler die Ado sterker maakt hoor. Vind hem by far de beste van Zwolle.

Geplaatst
  • Auteur

Heerlijke wedstrijd vandaag. Strijd, passie, redelijk spel, een duidelijke overwinning, wat wil je nog meer? Mooiste moment van de wedstrijd natuurlijk de 8e minuut, kippenvel. Prachtig om dat mee te mogen maken.

Geplaatst
  • Auteur

Kum kan zondag tegen Feyenoord jammer genoeg nog niet meedoen, Ammi is wel weer terug. Hoorde dat Guidetti ook een twijfelgeval is, zou mooi voor ADO zijn als die niet meedeed.

Geplaatst
  • Auteur

Vanavond winnen en we zijn veilig, hopen dat het ook gebeurt. :)

Dames van ADO zijn trouwens gisteren landskampioen geworden.

Geplaatst

Kansloos seizoen inderdaad. Gelukkig zijn ze veilig, maar er is inderdaad geen pluspunt aan dit seizoen te noemen.

Geplaatst

Matige coach ook vooral, grotendeels aan hem te danken hoor. Ik hoop dat die er uit vliegt.