Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

ik had goede hoop toen hij bij ons kwam maar is nooit echt wat geworden dus mis je niet veel aan supusepa is een goeie vervanger.... hopen op 3 punten straks! dat zijn ze eigenlijk wel verplicht

• Antwoorden 1,9k
  • Weergaven 60,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Schoenmaker
    Schoenmaker

Ja wilde het net posten haha. Ben benieuwd naar hun exacte planning. Zover ik tot nu toe hoorde/wat er bekend is; promotie binnen twee seizoenen, reorganisatie (vermoed dat ze het huidige bestuur het

• Goede genade wat een kegel met  het hoofd zeg!

• Henk Mansveld
    Henk Mansveld

Dit mag niet meer mis gaan zou je zeggen

Geplaatst

de eerste 3 punten zijn binnen! wel balen dat ik het niet kom zien maar hoorde dat het begin weer als vanouds een drama was

Geplaatst
  • Auteur

Begin was inderdaad dramatisch, om je dood voor te schamen. Precies zoals vorig seizoen dus. Na die 1-1 (mooie goal, net als de derde en vierde goal) ging het weer een beetje lopen en na die twee snelle goals hadden we eigenlijk niet echt meer moeite met VVV. Mooi dat we de drie punten hebben, volgende week thuis tegen Groningen weer voor de 3 punten. Moet kunnen, onze selectie is imo beter dan die van hun.

Geplaatst

heb de doelpunten net ff zitten kijken ja en zaten er idd wel lekker in! Groningen is dramatisch bezig dus die moet je inderdaad thuis kunnen pakken.... ga je er heen?

Geplaatst

eerste 10 minuten waren nog wel aardig maar daarna was het echt drama! al had Groningen wel een rode kaart mogen krijgen in de eerste 20 minuten (tackle van achter op van Duinen in de counter).

maar wat ik ook totaal niet begreep waren die hoge ballen... Groningen had die van Dijk achterin die is bijna 2 meter ofzo en wat doe je je gaat alleen maar hoge ballen geven en allemaal zijn kant op en dan na 70 uen nog niet snappen dat dat kansloos is. wat heb ik me de hele wedstrijd zitten ergeren zeg

Geplaatst
  • Auteur
eerste 10 minuten waren nog wel aardig maar daarna was het echt drama! al had Groningen wel een rode kaart mogen krijgen in de eerste 20 minuten (tackle van achter op van Duinen in de counter).

maar wat ik ook totaal niet begreep waren die hoge ballen... Groningen had die van Dijk achterin die is bijna 2 meter ofzo en wat doe je je gaat alleen maar hoge ballen geven en allemaal zijn kant op en dan na 70 uen nog niet snappen dat dat kansloos is. wat heb ik me de hele wedstrijd zitten ergeren zeg

Je was niet de enige. :) Je zat ook in vak G toch? Heerlijk hoe die gozer met dat luidsprekertje op z'n plaats werd gezet. :mrgy:

Geplaatst
Je was niet de enige. :) Je zat ook in vak G toch? Heerlijk hoe die gozer met dat luidsprekertje op z'n plaats werd gezet. :mrgy:

en dan gooi je er 2 snelle buitenspelers in en ga je nog alles hoog door het midden doen :cab:

ja heb al vanaf het begin een seizoenskaart voor vak G.... ja die gozer is ook gewoon een kneus niemand neemt hem serieus. Er staan gasten op dat vak die al naar de club komen nog voordat hij geboren was en nu denk hij dat hij ineens uit het niets daar vooraan kan gaan staan met een luidspreker om het publiek te laten zingen dan kan je verwachten dat de oude garde hem ff terug op zijn plek zet... ook heerlijk dat hij nooit een reactie terug weet te geven en daar echt staat te lachen als een boer met kiespijn hahaha :P

Geplaatst
  • Auteur

Haha mooi inderdaad. Rust was ook mooi, met Immers en Verhoek. ''Lexie laat je tattoo zien'' :mrgy:

Geplaatst

haha ja idd alleen jammer dat ze daarna weer van die trieste liedjes gaan zingen over Rotterdam, kijk als je tegen ze speelt oke maar dat ga je toch niet doen als je afscheid neemt van spelers die jarenlang zich zo ingezet hebben voor je club..... Dat G Team was ook erg vermakelijk om te zien :p

Geplaatst
  • Auteur
haha ja idd alleen jammer dat ze daarna weer van die trieste liedjes gaan zingen over Rotterdam, kijk als je tegen ze speelt oke maar dat ga je toch niet doen als je afscheid neemt van spelers die jarenlang zich zo ingezet hebben voor je club..... Dat G Team was ook erg vermakelijk om te zien :p

Achja, die Rotterdam liedjes waren ook gewoon een beetje plagend bedoeld. :p En die ene gozer die na elke penalty helemaal uit z'n dak ging :mrgy:

Geplaatst

haha ja die was echt grappig :p en die enorm dikke :P alleen wel beetje lullig dat de keeper af en toe echt gewoon zijn best deed om ze te stoppen laat die gassies gewoon lekker scoren man hahaha :P

Geplaatst
  • Auteur
Wat zongen ze dan?

Niks ergs hoor, gewoon ''we zijn niet bang voor rotterdam'' en ''sparta is de club van rotterdam'' enzo. Gewoon beetje plagend bedoeld.

haha ja die was echt grappig :p en die enorm dikke :P alleen wel beetje lullig dat de keeper af en toe echt gewoon zijn best deed om ze te stoppen laat die gassies gewoon lekker scoren man hahaha :P

Ja inderdaad, gewoon doorlaten die ballen haha. :p Volgende wedstrijd tegen Heerenveen, ben nog niet echt onder de indruk van ze.

Geplaatst

Nee idd 3x met een man meer komen te staan en alle 3 gelijk spelen dus we zeker een kans maarja dat dachten we van groningen ook :p als ze maar niet zo spelen als tegen groningen moet het wel kunnen lukken

Geplaatst
  • Auteur
Kevin Visser gestraft voor dragen roze schoenen

Volgens Omroep West heeft Maurice Steijn Kevin Visser gestraft met twee weken weekdienst bij ADO Den Haag voor het dragen van roze voetbalschoenen.

Steijn liet aan Omroep West weten: "Ik vind ze afschuwelijk, En dat weet Kevin ook, want die heeft twee weken weekdienst. Roze schoenen gaan in mijn optiek te ver en dat heb ik hem laten weten ook. Roze hoort niet op een voetbalveld thuis, eerder in het ballet."

:-D

Geplaatst

'Ik laat mijn schoenen niet staan omdat de trainer ze niet mooi vindt'

Kevin Visser is niet van plan om zoek te gaan naar nieuwe voetbalschoenen. De middenvelder van ADO Den Haag heeft twee weken 'weekdienst' bij ADO Den Haag, omdat hij roze kicksen heeft aangeschaft. Trainer Maurice Steijn vindt dat niet normaal, maar heeft Visser maling aan.

Het talent uit Delft heeft de komende twee weken corvee en moet de ballen op de training verzamelen. "Die corveediensten worden wel vaker op een ludieke manier aangewezen. Maar ik had dit als trainer misschien niet gedaan", zegt Visser in het Algemeen Dagblad. "Ik blijf gewoon op deze schoenen trainen. Ik laat ze niet in de kast staan omdat de trainer mijn schoenen niet mooi vindt."

Held _O_

Geplaatst

haha ja echt mooi man! maar hij verbied het hem niet om ze te dragen....

Steijn wil Visser niet verbieden zijn felgekleurde schoenen te blijven combineren met het groen-gele tenue van de Hagenaars. 'Nee, ook omdat het allemaal met sponsoren te maken heeft. Maar hij heeft voorlopig in ieder geval twee weken weekdienst. Het is eigenlijk een soort spelletje dat ik met hem speel; hij mag het nog steeds zelf bepalen.'

maar aan de ene kant heeft steijn ook wel gelijk hoor ik vind het geen gezicht die roze schoenen onder het groen-gele tenue, maarja zolang ze maar goed gaan voetballen kan ik er mee leven :p

Geplaatst

Poepon eindelijk van de 0 af, hopelijk komt hij nu los. Verder goede pot van Ado, Heerenveen was nergens te bekennen.