Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Jerson Cabral is altijd veel meer met zichzelf bezig dan met zijn voetbal. Niet bereid te luisteren naar coaching, zowel van oudere spelers als trainers.

• Antwoorden 1,9k
  • Weergaven 60,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Schoenmaker
    Schoenmaker

Ja wilde het net posten haha. Ben benieuwd naar hun exacte planning. Zover ik tot nu toe hoorde/wat er bekend is; promotie binnen twee seizoenen, reorganisatie (vermoed dat ze het huidige bestuur het

• Goede genade wat een kegel met  het hoofd zeg!

• Henk Mansveld
    Henk Mansveld

Dit mag niet meer mis gaan zou je zeggen

Geplaatst
  • Auteur

Ja had ik ook al gehoord idd, dacht dat je bedoelde dat ie zich te goed zou voelen voor ADO ofzo. Maar moeten we even afwachten idd. Verhaal gaat nu dat Steijn hem ook erbij wilt hebben als Chery blijft. Chery zou dan op het middenveld gaan spelen en Cabral vanaf rechts.

Geplaatst
Ja had ik ook al gehoord idd, dacht dat je bedoelde dat ie zich te goed zou voelen voor ADO ofzo. Maar moeten we even afwachten idd. Verhaal gaat nu dat Steijn hem ook erbij wilt hebben als Chery blijft. Chery zou dan op het middenveld gaan spelen en Cabral vanaf rechts.

En Schet en Gouriye dan??

Geplaatst
  • Auteur
En Schet en Gouriye dan??

Schet is sowieso niet gehaald voor de basiself, die weet dat ie gewoon op de bank begint. Gouriye gaat vanaf links spelen.

Geplaatst
  • Auteur

Gouriye en Chery zijn dan ook allebei spelers die liever naar binnen komen en een actie maken dan dat ze een voorzet geven (Chery tenminste, van Gouriye weet ik het niet zeker). Om die reden zijn Kramer en Schet/Esajas ook gehaald. Als het niet loopt met Chery en Gouriye kun je Kramer en Schet/Esajas in het veld brengen en opeens een heel ander type voetbal spelen. Kramer is een pure spits/afmaker, en Schet/Esajas zijn mannen die wel een goede voorzet hebben en Kramer dus kunnen bedienen.

Geplaatst

Het is al een hele stap dat Zijne Koninklijke Hoogheid Jerson Cabral-van Oranje Nassau zich niet te goed voelt voor ADO. Misschien wordt het nog wat dan.

Geplaatst

ADO Den Haag

Gouriye is eigenlijk ook spits. Ben benieuwd hoe hij het bij ADO gaat doen.

Geplaatst

ADO Den Haag

Als iemand hem discipline aanleert, hem leert verder dan alleen de bal te kijken en het geen one ,an team is, kan het nog steeds een erg veelbelovende speler zijn.

Geplaatst

Ik heb het in al die jaren nog nooit gezien. One trick pony met een belabberde mentaliteit.

Geplaatst
Die Cabral, dat moet je toch gewoon niet willen joh. :cab:

Moet je inderdaad niet willen, nee.

Geplaatst
  • Auteur

In de zoektocht naar de gewenste defensieve versterking:

Den Haag - ADO Den Haag heeft deze week Jeffrey Antonio Perez Stoof op de proef. De verdediger krijgt de komende dagen de tijd om zich te bewijzen.

Perez Stoof, zoon van een Spaanse vader en een Nederlandse moeder, speelt in Spanje voor Union Deportiva Las Palmas, dat uitkomt op het tweede Spaanse niveau.

Naast Perez Stoof heeft ADO ook nog steeds Catalin Tira op proef. Deze week begint de Haagse club de gesprekken met de Roemeen.

Geplaatst

Re: ADO Den Haag

Cherry lijkt toch op weg naar Groningen volgens m'n timeline. Is in Groningen voor besprekingen..

Geplaatst
  • Auteur

Cabral nu dus definitief. Chery naar Groningen zal naar verwachting binnen nu en een paar dagen rond zijn, bedrag ligt rond de 900.000 euro. Dat geld zal gebruikt worden voor een defensieve versterking, namen die genoemd worden zijn Kum, Zuiverloon en Ramsteijn.

Geplaatst
  • Auteur

Heb het gevoel dat we wel klaar zijn voor de competitie. Laatste twee oefenwedstrijden prima voetbal gezien, ze lijken al goed op elkaar ingespeeld. Vond het vooral mooi om te zien dat Gouriye en Van Duinen elkaar makkelijk vinden. Gouriye maakt sowieso een hele goede indruk, is er pas net maar speelt nu al heerlijk en neemt de ploeg zelfs op sleeptouw. Verder viel ook Malone me positief op, die kan Omeruo wel doen vergeten. Ben wel benieuwd hoe Van Haaren zich staande gaat houden op het middenveld.

Geplaatst

Hopen dat ze het goed kunnen doen tegen PSV. Ben er namelijk ook bij ;c. Krijg ook nog een ADO sjaaltje van me stiefpa die ik verplicht om moet doen ;c

Geplaatst
  • Auteur
DEN HAAG - Een Engelse voetbalclub uit de Premier League probeerde kort voor de transfer van Tjaronn Chery van ADO Den Haag naar FC Groningen roet in het eten te gooien.

Chery vertrok op dinsdag 23 juli, na maanden van onderhandelen tussen ADO en FC Groningen, uiteindelijk voor 800.000 euro naar het hoge noorden. Het had weinig gescheeld of de transfer had niet doorgegaan. ADO Den Haag werd kort voor de transfer benaderd door een tussenpersoon van een Engelse club uit de Premier League. Deze man liet weten dat de betreffende club een bedrag tussen de anderhalf en twee miljoen euro voor Chery wilde betalen. ADO Den Haag had daar wel oren naar, maar hoorde vervolgens niets meer van de Engelsman.

ADO Den Haag liet Chery vervolgens op huurbasis naar Groningen vertrekken, maar heeft in het contract wel laten optekenen dat wanneer de betreffende Engelse club zich voor het sluiten van de transfermarkt (2 september) meldt en Chery koopt van FC Groningen het grootste gedeelte van de transfersom naar ADO gaat. Groningen ontvangt in dat geval een klein gedeelte van de transfersom.

Raar verhaal :cab:

Wat betreft inkomende transfers, ADO zou interesse hebben in Erik Falkenburg, lijkt me zeker geen verkeerde speler voor ons. Gerucht dat we interesse zouden hebben in Twente-verdedigers Breukers en Roseler is al ontkend door de club.

Geplaatst

Huhu, past wel bij ons cluppie zulke verhalen :mrgy:. Falkenburg zou een toffe aankoop zijn, achter de spits volgens mij best doeltreffend.