Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Je speelt in de Eredivisie he. Dit is veel en dan ook veel te mager. Oké Eagles spelen er net, maar dan nog.

• Antwoorden 1,9k
  • Weergaven 60,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Schoenmaker
    Schoenmaker

Ja wilde het net posten haha. Ben benieuwd naar hun exacte planning. Zover ik tot nu toe hoorde/wat er bekend is; promotie binnen twee seizoenen, reorganisatie (vermoed dat ze het huidige bestuur het

• Goede genade wat een kegel met  het hoofd zeg!

• Henk Mansveld
    Henk Mansveld

Dit mag niet meer mis gaan zou je zeggen

Geplaatst

Sowieso zonde dat het uitvak bij de Eagles is verplaatst. Vind sowieso stoeltjes een pre in het uitvak, wel even lekker om te zitten in de rust of voor de wedstrijd.

Geplaatst
  • Auteur

Stoeltjes zouden handig zijn ja. Als uitsupporter wordt je natuurlijk ruim voor aanvang van de wedstrijd in dat uitvak gegooid, en moet je vaak ook na afloop nog een hele tijd wachten voordat je weg kunt. Dan zijn stoeltjes wel handig, net als in de rust idd. Ben er zelf niet geweest zaterdag, maar hoorde van mensen die wel geweest zijn dat het zicht op het veld vanuit het uitvak ook slecht was.

Geplaatst
Stoeltjes zouden handig zijn ja. Als uitsupporter wordt je natuurlijk ruim voor aanvang van de wedstrijd in dat uitvak gegooid, en moet je vaak ook na afloop nog een hele tijd wachten voordat je weg kunt. Dan zijn stoeltjes wel handig, net als in de rust idd. Ben er zelf niet geweest zaterdag, maar hoorde van mensen die wel geweest zijn dat het zicht op het veld vanuit het uitvak ook slecht was.

Jaa dat dak lijkt, iig op tv, ook aardig laag te zitten. Inderdaad, wij waren een uur en driekwartier te vroeg in Rotterdam vorig seizoen, nou lekker als je dan die tijd ook eens moet staan :cab:

Geplaatst

Heb ik inderdaad ook gehoord, wij moesten er vorige week zelf ook doorheen toen we naar Utrecht gingen en toen vond ik het persoonlijk nog wel meevallen, maar ze hadden nog wat aangepast. Daarom zou het wel minder zijn. Als het goed is kregen de supporters van Ado nog €10,- terug van Kowet omdat ze hadden geklaagd dat ze maar de helft konden zien.

Geplaatst
Wie is die Kowet? Doet me denken aan eens Turks/Marokkaans scheldwoord huhu. De trainer ofzo?

Kowet (Go Ahead), is zoals wij onze ploeg noemen. Zij willen de supporters van Ado dus € 10,- terug betalen voor het slechte zicht.

Geplaatst
Kowet (Go Ahead), is zoals wij onze ploeg noemen. Zij willen de supporters van Ado dus € 10,- terug betalen voor het slechte zicht.

Oh, ja sorry, was net als verbastering bedoelt, maar ik wist het echt niet :$.

Geplaatst

Bel Hassani is echt een heerlijke speler als hij zin heeft, maar heeft Sparta ook al genoeg in de steek gelaten op belangrijke momenten.

Geplaatst

Broertje van Cabral dus?

Ik zag die Cabral laatst weer schieten trouwens. Manmanman wat een vent is dat. Vind het heel jammer dat ADO hem gehaald heeft.

Geplaatst
  • Auteur

Lijkt vooralsnog een beetje hetzelfde type als Chery inderdaad. Maar goed, we zijn pas 2 wedstrijden ver, te vroeg om te oordelen. Als Bel Hassani komt verwacht ik trouwens dat ie vanaf het middenveld gaat spelen.

Geplaatst
Illias Bel Hasani gespot op het Zuiderpark vandaag! Een transfer lijkt aanstaande!

Dat is wel een goede speler, zou ik ook graag bij ons zien. Goede buitenspeler met een zeer goede actie in huis.

Geplaatst

Inderdaad, wou 't net ook gaan posten. Zuiverloon erbij, geweldige versterking natuurlijk. Ook nog gratis. Lekkah hoor.

Geplaatst
  • Auteur

Streep door de transfer van Bel Hassani, kon het niet eens worden met ADO over zijn salaris.

Geplaatst

Afgelopen. 1-2 overwinning. Terecht. Wel beetje gelukkig met de fout van Swerts, maar dat vind ik niet erg. :D.

Geplaatst
  • Auteur

Jansen dus 6 tot 9 maanden eruit. Kut nieuws natuurlijk, erg zonde, vond hem de laatste tijd goed spelen. Ben benieuwd of er nu alsnog een nieuwe middenvelder komt.

Wedstrijd tegen NAC niet gezien, voor het eerst sinds een paar jaar een wedstrijd van ADO gemist. Heb wel dat live verslag van FCUpdate erbij gehouden, kon ik niet laten. Die laatste minuut was niet goed voor mijn hart, maar uiteindelijk gelukkig nog de drie punten :D