Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 1,9k
  • Weergaven 60,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Schoenmaker
    Schoenmaker

Ja wilde het net posten haha. Ben benieuwd naar hun exacte planning. Zover ik tot nu toe hoorde/wat er bekend is; promotie binnen twee seizoenen, reorganisatie (vermoed dat ze het huidige bestuur het

• Goede genade wat een kegel met  het hoofd zeg!

• Henk Mansveld
    Henk Mansveld

Dit mag niet meer mis gaan zou je zeggen

Geplaatst
  • Auteur

Kramer _O_ Messi-achtige taferelen :D Verder natuurlijk niet verdiend die drie punten (gelijkspel was denk ik terecht geweest), maar ik ben er niet minder blij om.

Geplaatst
  • Auteur

_Dxo2RKdRmQ

:D Lees overal dat het daar al net zo'n cultheld is als hier, mooi voor hem man.

Geplaatst
  • Auteur

Wel jammer dat Fox bepaalde dingen miste / niet in beeld bracht. Fraser die het aan de stok kreeg met De Boer na die overtreding van Kramer in de eerste helft. Woordenwisseling en wegwerpgebaar van Fraser daarna, vierde man die nog even met ze ging praten. De Boer gaf Fraser ook geen hand na de wedstrijd volgens mij, liep meteen naar binnen.

Mooiste was nog wel Serero die Van Duinen probeerde te provoceren. Wilde heel dreigend met de koppen tegen elkaar gaan staan, maar hij kwam net zo hoog als Mike z'n borst. :mrgy:

Geplaatst

De Boer doet dat vaker hoor als die teleurgesteld is ;c

Verder Kanon _O_ Voor de rest een irritant lelijk elftal :cab: Sorry :D

Geplaatst
Wel jammer dat Fox bepaalde dingen miste / niet in beeld bracht. Fraser die het aan de stok kreeg met De Boer na die overtreding van Kramer in de eerste helft. Woordenwisseling en wegwerpgebaar van Fraser daarna, vierde man die nog even met ze ging praten. De Boer gaf Fraser ook geen hand na de wedstrijd volgens mij, liep meteen naar binnen.

Mooiste was nog wel Serero die Van Duinen probeerde te provoceren. Wilde heel dreigend met de koppen tegen elkaar gaan staan, maar hij kwam net zo hoog als Mike z'n borst. :mrgy:

Ik zie het voor me haha :-D

Geplaatst
  • Auteur
Die Kramer is een irritant mannetje zeg. Verder chapeau.

Prima eigenschap voor een spits toch? :p Vond die overtreding trouwens niet meer dan geel hoor.

Geplaatst

Dat bij Cillessen deed die ook gewoon met op zet. Ben ik van overtuigd. Even dat pootje laten hangen. Die tackle was ook bezopen ,net als die van Wormgoor. Natuurlijk wel verdiend de 1-1.

Geplaatst
Dat bij Cillessen deed die ook gewoon met op zet. Ben ik van overtuigd. Even dat pootje laten hangen. Die tackle was ook bezopen ,net als die van Wormgoor. Natuurlijk wel verdiend de 1-1.

Voetbal chochme noemen ze dat toch? ;) Overigens heeft Kramer wel vaker gare tackels gemaakt dit seizoen, daar moet die wel mee uitkijken. Vind het geen type 'harde' speler.

Geplaatst

Liever hard dan smerig.

En pootje laten hangen is nou niet voetbal gogme he ;c

Geplaatst
Liever hard dan smerig.

En pootje laten hangen is nou niet voetbal gogme he ;c

Als de scheidsrechter het ziet, dan wel :)

Geplaatst

Ik kan het verkeerd hebben dus doe dan ook graag beroep op mijn mede mu'ers maar voetbal gogme is toch niet een smerige overtreding maken ;c

Geplaatst
  • Auteur

Het is maar wat je smerig vind. Er vanuit gaan dat Kramer zoiets opzettelijk doet is natuurlijk onzin.

Geplaatst

Ik (Wij) baseren dat niet op 1 wedstrijd he, vorig jaar nog met Cillessen?

En als zijn trainer zelfs zegt dat het een goede spits is maar soms ook heel vervelend dan zal dat toch wel kloppen ;c

Hoe komen jullie bij Kanon uit trouwens :D Wat een held vind ik dat.

Geplaatst
Ik kan het verkeerd hebben dus doe dan ook graag beroep op mijn mede mu'ers maar voetbal gogme is toch niet een smerige overtreding maken ;c

Ik heb het niet over een smerige overtreding knul. Je m'n post niet goed gelezen. Raymon heeft het over 'Even dat pootje laten hangen', dat noem ik voetbalgogme.

Geplaatst

Raymon heeft het erover dat hij dat bewust doet, dan is dat pootje laten hangen toch ook smerig ;c?

Maar goed laat maar joh, beetje onzin om hierover discussie te hebben ;c

Geplaatst
Voetbal chochme noemen ze dat toch? ;) .

Nee dat noemen ze gogme

Geplaatst
Raymon heeft het erover dat hij dat bewust doet, dan is dat pootje laten hangen toch ook smerig ;c?

Maar goed laat maar joh, beetje onzin om hierover discussie te hebben ;c

Hmm nee. Ligt er ook aan wat je onder 'smerig' ziet :) Maar indd, ADO huhu. Lekker puntje tegen Ajax. Op werk liepen er een aantal aardig gefrustreerd rond ghehe.

Nee dat noemen ze gogme

Als je mijn laatste post boven die van jou leest, dan zie je dat ik het ook zo schrijf. Dus de credits gaan naar Cim voor de correctie :thumb:

bewerkt door Vitesse88

Geplaatst
  • Auteur
Ik (Wij) baseren dat niet op 1 wedstrijd he, vorig jaar nog met Cillessen?

En als zijn trainer zelfs zegt dat het een goede spits is maar soms ook heel vervelend dan zal dat toch wel kloppen ;c

Hoe komen jullie bij Kanon uit trouwens :D Wat een held vind ik dat.

Heb Fraser volgens mij nog nooit over zijn harde spel gehoord. Die ergert zich meer aan dat ie af en toe niet alles geeft op de training.

Kanon ja, mooie vent is dat. Dat ie huilend het veld af ging na z'n rode kaart bij NAC, zegt ook genoeg over hoe anders die gasten voetbal beleven. Of bij die rellen tijdens die Afrika Cup-wedstrijd van Ivoorkust laatst, zei die na afloop 'Ah joh, de fans waren gewoon blij'. :D Tekende begin vorig seizoen al, maar was pas na de winterstop inzetbaar door gezeik met werkvergunningen etc. Prima verdediger, enorm sterk. Jammer dat ie oogkleppen op heeft zodra die de bal krijgt, dan ziet ie echt niemand meer staan en rent ie blind naar voren :-D