Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ik vind dat altijd wel mooie verhalen, zo'n jonge neger die opeens bij Ado opduikt en het toch schopt tot de nationale ploeg van Ivoorkust, is toch mooi. Ben dan altijd wel benieuwd wie van Ado zo'n jongen scout.

• Antwoorden 1,9k
  • Weergaven 60,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Schoenmaker
    Schoenmaker

Ja wilde het net posten haha. Ben benieuwd naar hun exacte planning. Zover ik tot nu toe hoorde/wat er bekend is; promotie binnen twee seizoenen, reorganisatie (vermoed dat ze het huidige bestuur het

• Goede genade wat een kegel met  het hoofd zeg!

• Henk Mansveld
    Henk Mansveld

Dit mag niet meer mis gaan zou je zeggen

Geplaatst
  • Auteur
Ik vind dat altijd wel mooie verhalen, zo'n jonge neger die opeens bij Ado opduikt en het toch schopt tot de nationale ploeg van Ivoorkust, is toch mooi. Ben dan altijd wel benieuwd wie van Ado zo'n jongen scout.

De verdediger speelde vorig seizoen voor Corona Brasov in Roemenië, het jaar ervoor bij de jeugd van Empoli in Italië. In de zomer kon hij ook naar België of Frankrijk, maar ADO gaf hem ''het beste gevoel''. Scout Lex Schoenmaker Jr. kwam speciaal naar Roemenië om hem te zien. ''Ik wilde graag naar een grotere competitie en ADO Den Haag was precies wat ik zocht. Of ik ooit verder hogerop wil? Natuurlijk, elke voetballer heeft zijn dromen. Maar je weet nooit hoe het loopt. Ik ben blij waar ik nu ben en wil me hier laten zien, dat gaat voor alles.''

Hier heb je je antwoord ;c Werd gehaald onder Steijn en die bemoeide zich destijds ook heel veel met de scouting, dus die zal er ook wel een groot aandeel in hebben.

Geplaatst

Zeggen jouw leraren dat ook zo? Die jongen heeft gewoon een naam.

Geplaatst
Heb Fraser volgens mij nog nooit over zijn harde spel gehoord. Die ergert zich meer aan dat ie af en toe niet alles geeft op de training.

Kanon ja, mooie vent is dat. Dat ie huilend het veld af ging na z'n rode kaart bij NAC, zegt ook genoeg over hoe anders die gasten voetbal beleven. Of bij die rellen tijdens die Afrika Cup-wedstrijd van Ivoorkust laatst, zei die na afloop 'Ah joh, de fans waren gewoon blij'. :D Tekende begin vorig seizoen al, maar was pas na de winterstop inzetbaar door gezeik met werkvergunningen etc. Prima verdediger, enorm sterk. Jammer dat ie oogkleppen op heeft zodra die de bal krijgt, dan ziet ie echt niemand meer staan en rent ie blind naar voren :-D

Hij doet me een beetje denken aan Kah, die destijds bij Roda speelde. Kanon is ook zo'n cultheld aan het worden, ging echt stuk bij die rush :D

Geplaatst
Zeggen jouw leraren dat ook zo? Die jongen heeft gewoon een naam.

Goed geprobeerd (y)

Geplaatst

Het aantonen van je hypocrisie is gelukt dus ik ben tevreden.

Geplaatst

:D is goed pikkie. Zeiken over "die Turk" en dan zelf "zo'n jonge neger" zeggen. (y)

bewerkt door Magikarp

Geplaatst

Wat ik wel apart vind, is dat er discussie was over die overtreding van Kramer wat totaal geen rood was maar dat ik nergens iets gehoord heb over Wormgoor, wat volgens mij wel gewoon rood was. 2 benen in vliegen, bij de zijlijn. Sowieso is dat een eerste klas idioot volgens mij.

Geplaatst

Zat te wachten op het stuk dat ie over de kop zou stuiteren wegens het jezelf filmen tijdens het rijden maar dat kwam maar niet

Geplaatst

Schijnt weer een leuk verhaaltje in te staan in de VI kerstspecial over hem, binnenkort halen dus.

Overigens die Van Zweeden aan het lullen weer ;e Vreselijke man, Ado zou eigenlijk niet met zo'n gozer in zee moeten gaan.

Geplaatst
Schijnt weer een leuk verhaaltje in te staan in de VI kerstspecial over hem, binnenkort halen dus.

Overigens die Van Zweeden aan het lullen weer ;e Vreselijke man, Ado zou eigenlijk niet met zo'n gozer in zee moeten gaan.

Gratis artikel van VI Premium, je kunt hem gewoon lezen. Heerlijk artikel.

Geplaatst
  • Auteur

Alberg wordt morgen waarschijnlijk gepasseerd door Fraser. Ben benieuwd hoe dat uitpakt, ben ook niet zo gecharmeerd van Gehrt dit seizoen. Kramer ook geschorst. Wel heel blij dat Bakker eindelijk weer terug is, vorig seizoen één van de beste spelers :)

Vermoedelijke opstelling: Hansen; Zuiverloon, Wormgoor, Derijck, Meijers; Malone, Gehrt, Bakker, Jansen; van Duinen, Schet

Geplaatst

Schet presteert toch ook niet bij jullie? Geen andere opties? [MENTION=2562]Ruben[/MENTION];

Geplaatst
  • Auteur
Schet presteert toch ook niet bij jullie? Geen andere opties? [MENTION=2562]Ruben[/MENTION];

Vind Schet ook niks nee, snap ook niet waarom Fraser 'm blijft opstellen. Enige andere optie is eigenlijk Houtkoop, ben ik zelf meer gecharmeerd van, altijd dreigend als ie invalt. Andere opties zijn verhuurd (Korte, Gouriye en Esajas).

Geplaatst
  • Auteur
Mike van Duinen miste een dot van een kans tegen Cambuur.

De speler mocht alleen op de keeper af, maar schoof de bal vervolgens naast het doel in plaats van erin.

Het publiek zag er nog wel de humor van in. Met het matchfixing-nieuws van deze week in het achterhoofd, werd er gescandeerd: ‘Mikey weet de uitslag al’.

De spits stak zijn duim naar het publiek omhoog en lachte als een boer met kiespijn.

Haagse humor :D Verder wel onbegrijpelijk dat we die wedstrijd nog weggeven. In de eerste helft al bijna niets weggegeven, en opeens uit het niets die 1-1. En in de tweede helft eigenlijk precies hetzelfde.