Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 1,9k
  • Weergaven 60,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Schoenmaker
    Schoenmaker

Ja wilde het net posten haha. Ben benieuwd naar hun exacte planning. Zover ik tot nu toe hoorde/wat er bekend is; promotie binnen twee seizoenen, reorganisatie (vermoed dat ze het huidige bestuur het

• Goede genade wat een kegel met  het hoofd zeg!

• Henk Mansveld
    Henk Mansveld

Dit mag niet meer mis gaan zou je zeggen

Geplaatst
  • Auteur

Hoop juist dat Kramer en Alberg behouden kunnen worden, uitzonderlijke spelers voor een club als Den Haag. Fraser maakt af en toe z'n beginnersfoutjes, maar wat mij betreft blijft ie gewoon. Heeft ook zeker goede dingen laten zien, en is ook wel heel vaak in de steek gelaten door z'n spelers.

Geplaatst

Net zo moeilijk als vorig jaar dus hehe.

Duplan is een goede aankoop vind ik, vorig jaar waren we op de flanken al heel zwak, hopelijk kan Duplan zekerheid geven op 1 kant. (d)

Geplaatst
  • Auteur

Een 32-jarige speler een contract geven voor 3 jaar :cab: Ben benieuwd waar Kramer heen gaat overigens, zou het zonde vinden als ie z'n zakken gaat vullen in de woestijn. Hij heeft kwaliteit genoeg om het bij een leuke club in Europa ook heel goed te doen.

Geplaatst
Hij heeft kwaliteit genoeg om het bij een leuke club in Europa ook heel goed te doen.

:-D

Kom op Kramer heeft gewoon echt 1 lucky seizoen achter de rug. Hele matige voetballer maar. Als hij slim is gaat hij cashen in de woestijn.

Geplaatst
Een 32-jarige speler een contract geven voor 3 jaar :cab:

Haha, duidelijk het werk van Meppelink. Kent Duplan nog van zijn RBC periode.

Neemt niet weg dat 3 jaar inderdaad belachelijk is, zeker gezien zijn blessure van vorig seizoen.

Geplaatst
  • Auteur
:-D

Kom op Kramer heeft gewoon echt 1 lucky seizoen achter de rug. Hele matige voetballer maar. Als hij slim is gaat hij cashen in de woestijn.

Dat hij jou dit seizoen pas opgevallen is, betekent niet dat ie het pas 1 seizoen goed doet. Vorig seizoen kreeg ie pas na de winterstop een basisplaats bij ADO, en heeft ie er toch nog 7 weten te maken. Jaar daarvoor 22 keer gescoord bij Volendam.

Geplaatst

Ik zedg helemaal niet dat hij nu pas opvalt bij mij. Ik vidn hem gewoon een matige voetballer, vorig seizoen ook. Hij heeft dit seizoen gewoon een uitschieter.

Geplaatst

Kanon dus naar Lille, mits hij gekeurd wordt. Jammer, hele goede verdediger voor Ado helaas.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9100 met Tapatalk

Geplaatst
  • Auteur
Ik zedg helemaal niet dat hij nu pas opvalt bij mij. Ik vidn hem gewoon een matige voetballer, vorig seizoen ook. Hij heeft dit seizoen gewoon een uitschieter.

Dan verschillen we van mening. De hele wedstrijd onzichtbaar zijn en dan de eerste de beste kans meteen benutten is mijns inziens een kwaliteit op zich, die niet veel spelers hebben. Snap het uiteraard als ie voor het geld kiest, maar denk dat ie het op een hoger niveau ook kan laten zien.

Jammer van Kanon inderdaad. Hoop dat er wel nog een verdediger aangetrokken wordt nu, anders krijgt Derijck weer een basisplaats.

Geplaatst

"De eerste de beste kans meteen benutten" vind ik nogal wat overdreven voor Kramer

Geplaatst
Een 32-jarige speler een contract geven voor 3 jaar :cab: Ben benieuwd waar Kramer heen gaat overigens, zou het zonde vinden als ie z'n zakken gaat vullen in de woestijn. Hij heeft kwaliteit genoeg om het bij een leuke club in Europa ook heel goed te doen.

Waarom willen alle jonge spelers dit ineens doen? :r :cab:

Slaat toch helemaal nergens op....

Tighadouni wil het ook doen. Maar die heeft nog enige soort binding met zulke landen...

Geplaatst
Waarom willen alle jonge spelers dit ineens doen? :r :cab:

Slaat toch helemaal nergens op....

Tighadouni wil het ook doen. Maar die heeft nog enige soort binding met zulke landen...

Wat voor binding dan? Hij komt uit Marokko toch?

Geplaatst
Wat voor binding dan? Hij komt uit Marokko toch?

Woestijnen/warm weer is hem dus behoorlijk bekend. Marokko zit behoorlijk dichtbij de Sahara. Waar 40 graden in Nederland vrij zeldzaam is(nog nooit officieel gemeten) lijkt me dat in Zandbak en Marokko stukken normaler...

Geplaatst
Woestijnen/warm weer is hem dus behoorlijk bekend. Marokko zit behoorlijk dichtbij de Sahara. Waar 40 graden in Nederland vrij zeldzaam is(nog nooit officieel gemeten) lijkt me dat in Zandbak en Marokko stukken normaler...

Hij is geboren in Ede, dus ik denk dat hij de woestijn niet echt gewend is