Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

“Welkom iedereen in dit prachtige hotel in Istanbul . Ik ga onmiddellijk met de deur in huis vallen. Ik ben Yallut, uw steenrijke gastheer uit het land waar jullie te gast zijn. Ik heb in tegenstelling tot de normale mens niet gewerkt voor mijn centen. Ik herinner mijn vaders woorden nog goed. Papa zei altijd: Je zal hard moeten werken, zeer hard anders je zal je altijd arm blijven. En kijk waar we nu staan: ik ben de derde rijkste Turk en papa in een revalidatiecenter want zijn rug is naar de knoppen, overwerkt en nog steeds dezelfde ouwe arme. Nee, enkel wat kennis met een flinke dosis geluk volstond. Ik ben namelijk een fulltime gokker. Ik ben al voor de rest van mij leven binnen en één van jullie kan dat ook zijn. Ik zoek namelijk tien kandidaten voor Expeditie Ye. Een survivalrace doorheen de Europese competities waarin de zwakste gokker zal afvallen. De overblijver zal al het prijzengeld krijgen. Mijn aanbod is simpel: hier liggen voor mij tien enveloppen op tafel. In elke envelop zitten drie voorwerpen. Ten eerste een reispas: elke verplaatsing zal volledig door mij gesponsord worden. Ten tweede een seizoenkaart voor elke club in Europa zodat jullie wat scouting kunnen verrichten. En tot slot € 100. Dat bedrag zetten jullie bij mij in op bepaalde punten van de competitie om zo geld te winnen of te verliezen.

Zo begint mijn toespraak na een receptie in het Calinda Suites in Turkije. De zon schijnt binnen langs rijkelijk versierde ramen en verlicht heel de kamer. Mijn ongeveer honderd gasten hebben net gegeten en krijgen net de reden van hun 14daags verblijf te horen.

Nu is het aan jullie, leden van het ManUtd-forum. Ik zoek tien kandidaten die onderstaand formulier willen invullen:

(Valse) Naam: Voornaam + Achternaam

Nationaliteit:

Beroep:

Leeftijd:

Hobby:

EDIT:Gelieve creatief te zijn. De mooiste novelle komt er met bijzondere personage. Sorry dat ik Nutterds (niet als belediging, maar eerder als tip) voorbeeld neem die een Student met als hobby voetbal manager is. Dit is op zich wel mooi maar daar kan ik minder over schrijven. Kom niet af met als beroep/hobby voetballer, manager, fysiotherapeut, spelermakelaar en dergelijke. Stel vb dat je een rapper met als hobby breien bent ofzo DAT zorgt voor humor en is makkelijk(er) om over te schrijven. Dan kan ik zijn tekst in rijmstijl schrijven.

EDIT 2: Als ik twee dezelfde nationaliteiten ontvang, zal ik zelf ze een twee (niet bezette) nationaliteit om voor variatie te zorgen :) Wie weet is Expeditie anders enkel Nederlanders en Belgen.

Dit formulier moet naar mij gePM’d worden en geheim blijven tot ik het zeg. Dus als je het hier post, doe je NIET mee. Naast dat formulier zal je na elke seizoen een lijstje moeten invullen in verband met je inzetten bij het gokken. En nee, het ingezette geld krijg je niet van mij. Later meer. Reacties en commentaar mogen uiteraard wel hier gepost worden.

“Ik verlaat vannacht Istanbul nog. Geniet allemaal van deze vakantie en de Turkse zon. Maar ik verwacht tien kandidaten tegen donderdag in Londen.â€ÂÂÂ

• Antwoorden 107
  • Weergaven 244
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

“Welkom iedereen in dit prachtige hotel in Istanbul . Ik ga onmiddellijk met de deur in huis vallen. Ik ben Yallut, uw steenrijke gastheer uit het land waar jullie te gast zijn. Ik heb in tegenstelling tot de normale mens niet gewerkt voor mijn centen. Ik herinner mijn vaders woorden nog goed. Papa zei altijd: Je zal hard moeten werken, zeer hard anders je zal je altijd arm blijven. En kijk waar we nu staan: ik ben de derde rijkste Turk en papa in een revalidatiecenter want zijn rug is naar de knoppen, overwerkt en nog steeds dezelfde ouwe arme. Nee, enkel wat kennis met een flinke dosis geluk volstond. Ik ben namelijk een fulltime gokker. Ik ben al voor de rest van mij leven binnen en één van jullie kan dat ook zijn. Ik zoek namelijk tien kandidaten voor Expeditie Ye. Een survivalrace doorheen de Europese competities waarin de zwakste gokker zal afvallen. De overblijver zal al het prijzengeld krijgen. Mijn aanbod is simpel: hier liggen voor mij tien enveloppen op tafel. In elke envelop zitten drie voorwerpen. Ten eerste een reispas: elke verplaatsing zal volledig door mij gesponsord worden. Ten tweede een seizoenkaart voor elke club in Europa zodat jullie wat scouting kunnen verrichten. En tot slot € 100. Dat bedrag zetten jullie bij mij in op bepaalde punten van de competitie om zo geld te winnen of te verliezen.

Zo begint mijn toespraak na een receptie in het Calinda Suites in Turkije. De zon schijnt binnen langs rijkelijk versierde ramen en verlicht heel de kamer. Mijn ongeveer honderd gasten hebben net gegeten en krijgen net de reden van hun 14daags verblijf te horen.

Nu is het aan jullie, leden van het ManUtd-forum. Ik zoek tien kandidaten die onderstaand formulier willen invullen:

(Valse) Naam: Voornaam + Achternaam

Nationaliteit:

Beroep:

Leeftijd:

Hobby:

EDIT:Gelieve creatief te zijn. De mooiste novelle komt er met bijzondere personage. Sorry dat ik Nutterds (niet als belediging, maar eerder als tip) voorbeeld neem die een Student met als hobby voetbal manager is. Dit is op zich wel mooi maar daar kan ik minder over schrijven. Kom niet af met als beroep/hobby voetballer, manager, fysiotherapeut, spelermakelaar en dergelijke. Stel vb dat je een rapper met als hobby breien bent ofzo DAT zorgt voor humor en is makkelijk(er) om over te schrijven. Dan kan ik zijn tekst in rijmstijl schrijven.

EDIT 2: Als ik twee dezelfde nationaliteiten ontvang, zal ik zelf ze een twee (niet bezette) nationaliteit om voor variatie te zorgen :) Wie weet is Expeditie anders enkel Nederlanders en Belgen.

Dit formulier moet naar mij gePM’d worden en geheim blijven tot ik het zeg. Dus als je het hier post, doe je NIET mee. Naast dat formulier zal je na elke seizoen een lijstje moeten invullen in verband met je inzetten bij het gokken. En nee, het ingezette geld krijg je niet van mij. Later meer. Reacties en commentaar mogen uiteraard wel hier gepost worden.

“Ik verlaat vannacht Istanbul nog. Geniet allemaal van deze vakantie en de Turkse zon. Maar ik verwacht tien kandidaten tegen donderdag in Londen.â€ÂÂÂ

Geplaatst
  • Auteur

Re: Expeditie Ye

Snap er niks van :P

Alles zal duidelijk worden wanneer ik tien gokkandidaten heb.

Effe korte uitleg.

10 spelers vh Forum krijgen € 100. Dat geld zetten ze in op vb het voorspellen ve Top Drie van De PL. Hierdoor krijgen ze meer geld (winst) of verliezen ze. Die winst kunnen ze dan inzetten in het volgende land (wrs Nederland). Wie na een competitie het laagste bugdet heeft, gaat naar huis(of zoiets, dat zal je wel zien, ik ga niet alles verklappen). Zo gaat dat 10 competities maar steeds met minder volk.

En rond dat gegeven schrijf ik een verhaal (daarom wil ik het profiel)

Ik zal GEEN manager zijn van een club.

Geplaatst

Ik neem tog wel aan dat er niet om egt geld gespeeld word hé.. sorry ben een beetje blond bezig :P

Geplaatst
  • Auteur

Ik neem tog wel aan dat er niet om egt geld gespeeld word hé.. sorry ben een beetje blond bezig :P

TUURLIJK NIET!, er wordt niet om echt geld gespeeld. Er valt niets mee te verdienen. Ik ben niet zot he. Ik heb geen € 1000 (voor de mensen met hoog blondgehalte(aldus Axel) :cab: 10 kandidaten x 100 = 1000) En als ze dan nog eens winst maken pfff. Het is gewoon een novelle maar dan met een vleugje interactie. Ik zal ook jullie commentaar/opmerkingen/suggesties verwerken in het verhaal indien ik ze goed vind en ze niet in tegenspraak met mijn vooropgesteld plot zijn.

Geplaatst
  • Auteur

DELETE

:banana: Leuk idee verder Wiwa

Edit je post zo snel mogelijk, weg ermee. Ik heb alles ervan opgeslagen in Word! Heb je men tekst niet gelezen ? Nu verpest je het verrassingseffect een beetje.

Sorry foutje :(

:banana: Leuk idee verder Wiwa

Geen probleem, waarschijnlijk hebben maar een paar mensen je post gelezen.

Geplaatst
  • Auteur

Ik zit al aan vijf kandidaten plus Nutterd die nog verbeteringen doet. Nog vier plaatsen over, treuzel niet om deel uit te maken van een topnovelle !

Geplaatst

Top idee :clap:. Ik hoop dat ik nog bij de 10 zit, ik houd wel van gokken namelijk. :thumb:

Geplaatst
  • Auteur

Ja, Evert, je bent er nog net bij. Je was de laatste. Oke, de tien personen zijn gekozen weldra landen ze in Engeland voor hun eerste opdracht.

Geplaatst

Jammer dan, pech voor me, ik was te laat.. succes iedereen dan maar, tof idee!

Geplaatst
  • Auteur

Jammer dan, pech voor me, ik was te laat.. succes iedereen dan maar, tof idee!

Troost je, je bent niet alleen. Ik heb nog drie "reserves".

Geplaatst
  • Auteur

kan je de tien gokkers al bekend maken? ;)

Martijn

Nielson

Fabio Costa

Marc- Vivien Foë

Daan

Sjoerdinho

Jochem

Evert

Nutterd

MasterVitesse

Geplaatst
  • Auteur

Race door Europa in een nieuw jasje. Which reminds me, ik moet weer gaan updaten...

Ja, zo kan je het een beetje zien. Ik zou eigelijk ook mijn intro moeten typen.

Geplaatst

en wanneer gaat dit ongeveer beginnen?

Geplaatst
  • Auteur

en wanneer gaat dit ongeveer beginnen?

Ik hoop vanavond nog de intro te posten, ten laatste morgenmiddag. Daarin staan de regels, deze niet naleven resulteert dat je op een of andere manier uit de novelle gaat. Vanaf dan opent de Gokperiode van de Premier League. Trouwens een topnovelle vraagt tijd en geduld.

Geplaatst

het kan wel zijn dat ik morgen avond pas mijn lijstje kan maken ik hoop niet dat dat erg is?

Geplaatst

het kan wel zijn dat ik morgen avond pas mijn lijstje kan maken ik hoop niet dat dat erg is?

Dat is enorm erg, ik vervang je wel :P

Geplaatst
  • Auteur

Nee, ik zei het al eerder(denk ik). Je krijgt maximum TWEE dagen. Dus je mag eerder al inleveren maar als je later bent, zal een vd drie reserves ten tonele verschijnen. En dan verdwijn je voorgoed. Hierbij is iedereen gewaarschuwd maar later volgen nog 2 regeltjes.

Geplaatst

Dat is enorm erg, ik vervang je wel :P

Nice try :P

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]