Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ik vind dit echt een geweldig programma. Ze nemen gewoon een flink half uur de tijd om rustig in te gaan op een thema uit het verleden.

Net de eerste aflevering van het nieuwe seizoen over Karel Aalbers. Ben wel benieuwd naar de mening van de echte fans over hem.

Geplaatst
  • Auteur

Ik vind dit echt een geweldig programma. Ze nemen gewoon een flink half uur de tijd om rustig in te gaan op een thema uit het verleden.

Net de eerste aflevering van het nieuwe seizoen over Karel Aalbers. Ben wel benieuwd naar de mening van de echte fans over hem.

Geplaatst

Het programma is met dertig minuten te kort in mijn ogen. Goed programma!

Mooie uitzending over Karel. Dit is dus de echte waarheid en is de club in geldnood gekomen door Nuon. Natuurlijk heeft Vitesse dom gehandeld met het meteen uitgeven van geld wat er nog niet was. Maar de mening over Aalbers is over het algemeen negatief maar zoveel heeft hij niet verkeerd gedaan. Hij blijft iig een cult figuur voor de club en fans!

Geplaatst

Inderdaad, als buitenstaander dacht ik ook altijd dat het Aalbers zn schuld was. Tuurlijk was het niet bijster intelligent om het geld al uit te geven maar toch.

Geplaatst

Net ook even terug gekeken, goede aflevering :) Echt schandalig trouwens dat er in die kamer van de geschiedenis van Vitesse gewoon niets over Aalbers is te vinden.

Geplaatst
  • Auteur

Het mooie van dit programma vind ik ook gewoon dat ik eerst vrijwel niets wist van dit thema. Wat mij betreft hoorde Vitesse gewoon bij de Eredivisie, maar zonder Aalbers (en dat raadslid van de PvdA) waren ze daar uberhaupt niet eens gekomen.

Geplaatst
Net ook even terug gekeken, goede aflevering :) Echt schandalig trouwens dat er in die kamer van de geschiedenis van Vitesse gewoon niets over Aalbers is te vinden.

Daar werd ik ook wel een beetje droevig van ja en hij ook dat zag je.

Geplaatst

Had wel liever iets meer "de andere kant van het verhaal" gehoord. Nu neig je als kijker inderdaad erg naar Aalbers. Verder was het wel een interessante rapportage.

Geplaatst
Het mooie van dit programma vind ik ook gewoon dat ik eerst vrijwel niets wist van dit thema. Wat mij betreft hoorde Vitesse gewoon bij de Eredivisie, maar zonder Aalbers (en dat raadslid van de PvdA) waren ze daar uberhaupt niet eens gekomen.

Idd, zonder Aalbers waren ze in 1984 al failliet gegaan.

en zoals hij deze aflevering zelf al zei: die raadslid uit de gemeente is de echte redder van Vitesse.

Geplaatst
De andere kant heeft genoeg media aandacht gehad. Aalbers treed nu voor het eerst pas beetje in de openbaarheid.

Inderdaad man, daarom heeft Vitesse altijd al een negatief imago mee gekregen betreft geld etc. Goed verhaal van Aalbers, wat een tijden _O_

UItzending van vanavond lijkt me niet echt interessant.

Geplaatst
Op 3 juli gaat de aflevering over Ronaldo in zin tijd bij PSV :)
dat moet ik onthouden :D

Ronaldo_O_

Geplaatst
De aflevering van Andere Tijden Sport over Ronaldo in zijn Eindhovens jaren wordt komende zondag om 22.00 uur uitgezonden op Nederland 1.

_O_

Wou het in m'n telefoon zetten zodat ik het niet vergeet, blijkt het er al weken in te staan ;c