Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Justin je eerste post staat er nog zonder spoiler.

Die post hoort er sowieso niet te staan. :cab: Heb het gewijzigd

Nu wel, Alessandro

• Antwoorden 3,7k
  • Weergaven 111,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Laatste half uur was ziek he. Ik heb mezelf wel al enorm gespoild door van alles te lezen online. Er komen in ieder geval hele zieke afleveringen en seizoenen aan, dat weet ik wel .

• Seizoen 1 van GOT was top, maar ik vond juist dat er in seizoen 1 van HOTD een stuk meer gebeurde. Ook door de time jumps natuurlijk. Vind juist wel dat de time jumps de serie goed heeft gedaan. Een g

• Dysproz
    Dysproz

Die gaat ook komen las ik vanmorgen. https://www.hbo.com/hbo-news/game-of-thrones-prequel-what-to-know

Geplaatst

Ik kijk gewoon elke week uit naar de nieuwe aflevering, gewoon op vrijdag of zaterdag denk ik al: bijna nieuwe aflevering, haha wat sneu.

Geplaatst

Aflevering 9 wordt ZO ONTZETTEND VET. [spoiler=S02E09]Het gevecht om Kings' Landing, en bovendien geregisseerd door George R. R. Martin himself!

bewerkt door Vegas

Geplaatst

Ik denk dat we veel actie kunnen gaan zien in aflevering 10. Ik kan me trouwens ook nauwelijks voorstellen dat volgende week de laatste van dit seizoen is.

Geplaatst
Ik denk dat we veel actie kunnen gaan zien in aflevering 10. Ik kan me trouwens ook nauwelijks voorstellen dat volgende week de laatste van dit seizoen is.

Voorlaatste ;)

Geplaatst

Denk ook dat we volgende aflevering veel actie kunnen verwachten, want buiten Robb deed niemand wat. :D

Geplaatst

Laatste zetje tot de climax die in de volgende 2 afleveringen gaat volgen. Wel jammer dat er niet zoveel Daenyres (ofzo) in voorkwam

Geplaatst

Prima aflevering inderdaad. [spoiler=S02E08]Weinig Daenerys het enige minpuntje, toch tevreden met de opbouw tot de climax van de komende afleveringen.

Geplaatst

Ben benieuwd... dat opbouwen naar een climax is nu al 21 episodes aan de gang. Tijd dat er een paar koppen gaan rollen!!!

Geplaatst

Hmmm, hmmm. Ik volg ook alles wekelijks, maar ik moet zeggen dat ik de vibe van het eerste seizoen wat kwijt ben. Dat seizoen heb ik echt 3x gezien helemaal en elke keer bleef het mooi. Nu verzand het in lange conversaties over niet bijzonder interessante personages en mis ik de pure spanning. Als de dialogen nu nog van extreem hoge kwaliteit waren zou ik het niet erg vinden, maar ik mis iets dit seizoen.

- te weinig Denaerys

- te weinig Rob

- te weinig Jaime Lannister

- te weinig Littlefinger

- te weinig Ayra, hoewel als ze er is, is het prachtig

Wat mij betreft had het seizoen tot nu toe in 2 eps gekunt. Ik weet dat ik nu kritisch ben en misschien overdrijf ik iets.. maar kom op.. nog 1 episode maar!

Dat dus.