Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Wellicht dat [spoiler=kleine boekspoiler cq. speculatie seizoen 4]er al wat personages voor het vervolg op The Iron Islands gecast worden.

Maar dat kan ook in seizoen 5 pas komen.

• Antwoorden 3,7k
  • Weergaven 111,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Laatste half uur was ziek he. Ik heb mezelf wel al enorm gespoild door van alles te lezen online. Er komen in ieder geval hele zieke afleveringen en seizoenen aan, dat weet ik wel .

• Seizoen 1 van GOT was top, maar ik vond juist dat er in seizoen 1 van HOTD een stuk meer gebeurde. Ook door de time jumps natuurlijk. Vind juist wel dat de time jumps de serie goed heeft gedaan. Een g

• Dysproz
    Dysproz

Die gaat ook komen las ik vanmorgen. https://www.hbo.com/hbo-news/game-of-thrones-prequel-what-to-know

Geplaatst

Denk seizoen vijf pas, boek 4 dus.

[spoiler=seizoen 5]

Euron Greyjoy, Victarion Greyjoy en Doran Martell sowieso lijkt me. Arianne ook wel lijkt me. Wellicht ook Areo Hotah, Damphair en Arys Oakheart? Misschien wat meer Kingsguard members, al gok ik daar niet op. (al is er wel minstens 1 Kettleblack nodig lijkt me)

ben wel pas op 40% van boek 4 trouwens, dus er komen er vast enkel nog meer bij.

Geplaatst

Lezen jullie de boeken in het Engels of Nederlands? wil ze graag gaan lezen, maar hoorde dat in de Nederlandse vertaling veel namen en dergelijke ''vernederlandst'' zijn.

bewerkt door Beppu

Geplaatst

Theon Grauwvreugd en dergelijke, wat een ellende is dat zeg.

Geplaatst
Lezen jullie de boeken in het Engels of Nederlands? wil ze graag gaan lezen, maar hoorde dat in de Nederlandse vertaling veel namen en dergelijke ''vernederlandst'' zijn.

Ik lees ze in het Nederlands want de bib heeft ze niet (allemaal) in het Engels ;c Idd wel jammer dat ze sommige namen (tot in het belachelijke) vertaald hebben. Zo heet Ramsay in het Nederlands Rammert :r

Geplaatst

Lees ook in het Nederlands. Is trouwens Jon Sneeuw in plaats van Jan Sneeuw @hierboven. Erger me eigenlijk alleen maar aan Jon Sneeuw en Theon Grauwvreugd. Heb er verder nog weinig last van (1 boek gelezen).

Geplaatst

Ik lees de boeken ook in het Nederlands. Ik pas alleen de namen direct aan in het Engels in mijn hoofd!

Geplaatst
Meen je deze?:-D

Kwam er ook pas achter bij het bezoek aan de tentoonstelling, maar altijd even gniffelen hoor als ergens in een boekhandel de Nederlandse versie ligt.

Maar ik wil dat het maandag is, erg veel zin in de nieuwe aflevering.

Geplaatst

Heb de eerste twee boeken dus maar in het Engels besteld ;sm;, komen zo binnen, ben benieuwd of ze echt zo goed zijn als ik verwacht na het zien van de serie.

Geplaatst

Ik heb de boeken eerst in het Nederlands gelezen maar tsjonge die namen kunnen toch echt niet hoor. Ik heb een paar maanden geleden de box met alle boeken in het Engels op bol.com gekocht en ben ze nu aan het herlezen en in het Engels is het toch véél leuker hoor.

Geplaatst

Absoluut, ziek veel zin in. Maar ik bewaar 'm tot na m'n tentamen morgen ;c Dan heb ik wat om naar uit te kijken.

De trailers zijn veelbelovend in iedere geval :<

Geplaatst

Erg veel zin in ja, alvast voor morgen een mooie nieuwe avatar uitgezocht. Vrees dat ik hem pas in de avond kan gaan zien :(

Geplaatst

Misschien ga ik m wel 'live' kijken. [MENTION=12165]Justin[/MENTION]; jij doet dat toch wel vaker? Zoja, hoe?

Geplaatst
Misschien ga ik m wel 'live' kijken. [MENTION=12165]Justin[/MENTION]; jij doet dat toch wel vaker? Zoja, hoe?

Via een streampje. Wil je een linkje?

Erg veel zin in ja, alvast voor morgen een mooie nieuwe avatar uitgezocht. Vrees dat ik hem pas in de avond kan gaan zien :(

Wie is het (in spoilertag)? ;c

Geplaatst

Jup, stuur maar een PM :).

En die ava is de zanger van The National, hun versie van the Rains of Castamere zat ergens in seizoen 2

Geplaatst

Zeer matige episode.

[spoiler=lol]Nee ff serieus,

Jezus dat einde had ik niet zó ernstig verwacht. Je voelde de spanning al wel stijgen toen de deur dichtging, maar die afslachting zag ik echt niet aankomen. Ik zat echt met open mond te kijken en bij de aftiteling kon ik alleen maar denken: What the Fuck!?:cab:

Geniale aflevering al vind ik het wel jammer dat er bijna niks meer over is van de Starks. Kan niet wachten tot volgende week!_O_