Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

[spoiler=e7]Er zaten borsten in deze aflevering :< Oh en dat van Cersei was ook wel leuk.

• Antwoorden 3,7k
  • Weergaven 111,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Laatste half uur was ziek he. Ik heb mezelf wel al enorm gespoild door van alles te lezen online. Er komen in ieder geval hele zieke afleveringen en seizoenen aan, dat weet ik wel .

• Seizoen 1 van GOT was top, maar ik vond juist dat er in seizoen 1 van HOTD een stuk meer gebeurde. Ook door de time jumps natuurlijk. Vind juist wel dat de time jumps de serie goed heeft gedaan. Een g

• Dysproz
    Dysproz

Die gaat ook komen las ik vanmorgen. https://www.hbo.com/hbo-news/game-of-thrones-prequel-what-to-know

Geplaatst
Hoezo klopte ie niet? Elk personage die op de cast list bij afl 7 stond zat er in

Misschien had ik laatste drie moeten zeggen, dat was wat specifieker. Al die personages stonden bij de laatste drie, alleen dat van bronn klopt niet. Maar die stond nergens tussen.

Je zei geen Bronn/Jaime en die zaten er nu al wel in ;)

Geplaatst

Dat betekent natuurlijk niet dat de personages die Kweekie opnoemde niet in de laatste afleveringen hoeven te zitten. Als ik de cast van de laatste aflevering bekijk begint het toch al te kriebelen hoor:<. Ik heb het idee dat we hele zieke laatste afleveringen gaan krijgen, maar wellicht zetten ze ons opzettelijk op het verkeerde been.

Geplaatst

Ik zei geen bronn. Heb niets over Jaime gezegd.

Dingen als een gladiator stonden er van te voren wel tussen. Betekent natuurlijk niets voor de rest van de afleveringen maar vind het niet onaannemelijk, ook omdat ik, althans gedeeltelijk, zelf weet hoe het verhaal ongeveer verder gaat

Geplaatst
Ik zei geen bronn. Heb niets over Jaime gezegd.

Dingen als een gladiator stonden er van te voren wel tussen. Betekent natuurlijk niets voor de rest van de afleveringen maar vind het niet onaannemelijk, ook omdat ik, althans gedeeltelijk, zelf weet hoe het verhaal ongeveer verder gaat

Ja juist. En Bronn was er wel. Dus laat maar zien hoe ''betrouwbaar'' zo'n imdb casting is, not

Geplaatst
Ja juist. En Bronn was er wel. Dus laat maar zien hoe ''betrouwbaar'' zo'n imdb casting is, not

Wat maakt het uit eigenlijk? Volgens mij werd het gewoon gepost als zijnde een verwachting voor de komende afleveringen. Niet dat het al helemaal vast stond ;).

[MENTION=3616]PJHoutman[/MENTION]; Dat waren prima borstjes toch? :D

Geplaatst

Bijna net zo sexy als die van Ser Davos.

Geplaatst
Wat maakt het uit eigenlijk? Volgens mij werd het gewoon gepost als zijnde een verwachting voor de komende afleveringen. Niet dat het al helemaal vast stond ;).

Wat uitmaakt? Meer dan genoeg. Kweekie had door de casting teleurstelling dat bepaalde karakters niet meer zouden voorkomen. Ik zei meteen al dat hoeft niks te betekenen. Toen hij die post maakte stond er "geen bronn :( " maar die was er al wel. Dus ja maakt genoeg uit. Zo'n casting lijst op imdb zegt dus geen kut.

Geplaatst
[spoiler=e7]Er zaten borsten in deze aflevering :< Oh en dat van Cersei was ook wel leuk.

Dat hoeft toch niet in een spoiler:

Er zaten borsten in deze aflevering :<

Geplaatst

Vond het maar een matige aflevering. De laatste 3 moeten wel goed zijn anders is het een teleurstellend seizoen.

[spoiler=E7] Daenerys/Jorah/Tyrion was wel goed, net als Dorne deze keer. Stannis gaat het nog lastig krijgen in Winterfell denk ik.

King's landing was echt kut. Dat hele faith slaat gewoon nergens op. Ook zo'n onzin dat Tommen daar niks tegen kan doen.

Geplaatst

Volgens mij hecht jij meer waarde aan dat lijstje dan ik zelf. Ik had al de verwachting dat bronn vroeg of laat zou doodgaan dit seizoen en die cast lists versterkt dat gevoel een beetje, maar bevestigt natuurlijk helemaal niets.

Ik bedoelde alleen dat ik het jammer zou vinden als bronn zou sterven, en dat, als die lijsten kloppen, de laatste paar afleveringen heel tof kunnen worden (als inderdaad de night's king en benjen enzo erin voorkomen).

Geplaatst
Volgens mij hecht jij meer waarde aan dat lijstje dan ik zelf. Ik had al de verwachting dat bronn vroeg of laat zou doodgaan dit seizoen en die cast lists versterkt dat gevoel een beetje, maar bevestigt natuurlijk helemaal niets.

Ik bedoelde alleen dat ik het jammer zou vinden als bronn zou sterven, en dat, als die lijsten kloppen, de laatste paar afleveringen heel tof kunnen worden (als inderdaad de night's king en benjen enzo erin voorkomen).

Oke, helder (y)

Ik vind dit seizoen tot dusver eigenlijk wat Dysproz zegt wel tegenvallen. Laatste 3 afleveringen had ik veel meer van verwacht.

Geplaatst

Justin, dat kan je beter in een spoiler plaatsen toch? Die scene zag je wel aankomen, kon niet uitblijven.

Geplaatst
Sure.

Iemand deze al gezien? (d)

Ja Kweekie poste die paar dagen geleden hier. Is leuk ja!! Die ontmoeting tussen Alfie Allen en de acteur die Ramsay speelt haha :P

Geplaatst
Ja Kweekie poste die paar dagen geleden hier. Is leuk ja!! Die ontmoeting tussen Alfie Allen en de acteur die Ramsay speelt haha :P

Mooi stukje is dat :mrgy: of dat van ''Jon Snow! It's Kit. Kit Snow!''

Geplaatst
Mooi stukje is dat :mrgy: of dat van ''Jon Snow! It's Kit. Kit Snow!''

Haha ja inderdaad. Geweldig Kit Snow :-D

Geplaatst

Wat denken jullie van [tekst]Benjen Stark als White Walker[/tekst]? Zag wat speculatie hierover op internet (geen boek spoilers) en hij is gecast volgens imdb. Zou wel vet zijn imo.

Geplaatst
Wat denken jullie van [tekst]Benjen Stark als White Walker[/tekst]? Zag wat speculatie hierover op internet (geen boek spoilers) en hij is gecast volgens imdb. Zou wel vet zijn imo.

[spoiler=Reactie]Ik denk dat die Whitewalker die de baby naar dat altaar bracht vorig seizoen, Benjen is. Kijk de gelijkenissen, zoals het haar en de outfit.