Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 3,7k
  • Weergaven 111,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Laatste half uur was ziek he. Ik heb mezelf wel al enorm gespoild door van alles te lezen online. Er komen in ieder geval hele zieke afleveringen en seizoenen aan, dat weet ik wel .

• Seizoen 1 van GOT was top, maar ik vond juist dat er in seizoen 1 van HOTD een stuk meer gebeurde. Ook door de time jumps natuurlijk. Vind juist wel dat de time jumps de serie goed heeft gedaan. Een g

• Dysproz
    Dysproz

Die gaat ook komen las ik vanmorgen. https://www.hbo.com/hbo-news/game-of-thrones-prequel-what-to-know

Geplaatst

Misschien idee om twee nieuwe topics te openen. Eén voor de serie en een voor de boekenreeks?

Geplaatst

Dat lijkt me eerlijk gezecht niet echt nodig: seizoen 5 eindigt min of meer waar de boeken eindigen (de belangrijkste verhaallijnen rond de wall, Mereen en Kings Landing zijn op hetzelfde punt). Dus het is moeilijk om als boeklezer te kunnen spoileren voor de serie. Sterker nog in de serie is minstens 1 belangrijk personage dood welke nog leeft in de boeken. Dan houd je eigenlijk alleen een aantal verhaallijnen over die of aan gepast zijn (zoals Dorne) en dus in de serie anders gebeurd zijn en dus geen spoiler zijn omdat het nooit gaat gebeuren in de serie. Of parallelle verhaallijnen die eigenlijk al plaats gevonden zouden moeten hebben. De klans dat deze dus nog uitgebreidt in de serie aan bod zullen komen zal dan heel klein zijn dus de impact zal heel klein zijn. Het lijkt me dan onzinnig om daarvoor een nieuw topic te openen..

Geplaatst

[spoiler=locatie seizoen 6]25527_wachturm_bei_mesa_roldan_almeria.jpg

Mesa-Roldan-tower.jpg

T-t-t-t-tower of Joy? En dan die Arthur Dayne beschrijving bij de casting

:<:<:<:<:<:<:<:<:<:<

Geplaatst

[spoiler=The Fallen, spoiler]]

Wel leuk om te zien (post-season 4)

bewerkt door FC-Breda

Geplaatst

Ik ben met m'n vriendin begonnen aan de serie. Zelf alles gezien maar ik moet bekennen dat ik uitvak de eerste 2 seizoenen echt amper dingen echt nog weet. Ze is nog een beetje beduusd van de hardheid van de serie. Maar tof om terug te zien iig en ze is fan :<.

Geplaatst
Haha ook hier aan begonnen en vind het eigenlijk fucking vet, niet verwacht. Ben nu bij aflevering 6

Hehe inmiddels de eerste twee afleveringen van seizoen 4 gezien :D leuke serie

Geplaatst
Ik ben met m'n vriendin begonnen aan de serie. Zelf alles gezien maar ik moet bekennen dat ik uitvak de eerste 2 seizoenen echt amper dingen echt nog weet. Ze is nog een beetje beduusd van de hardheid van de serie. Maar tof om terug te zien iig en ze is fan :<.

Alles gezien samen, haha ging een paar keer stuk om haar reactie. Met name bij het 'afmaken van enkele personages' werd ze helemaal gek :D

Geplaatst

[spoiler=waarschijnlijk een gigantische spoiler voor seizoen 6 en het verhaal van ASOIAF]TOWER OF JOY FLASHBACK CONFIRMED

_O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_

:<:<:<:<:<:<:<:<:<:<:<:<:<:<:<:<:<:<:<:<:<:<:<:<:<

[MENTION=12165]Justin[/MENTION]; [MENTION=8759]E2E[/MENTION];

Geplaatst
[spoiler=waarschijnlijk een gigantische spoiler voor seizoen 6 en het verhaal van ASOIAF]TOWER OF JOY FLASHBACK CONFIRMED

_O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_

:<:<:<:<:<:<:<:<:<:<:<:<:<:<:<:<:<:<:<:<:<:<:<:<:<

[MENTION=12165]Justin[/MENTION]; [MENTION=8759]E2E[/MENTION];

[spoiler=spoiler]Dat is toch de Tower waar Lyanna dood is gegaan en die Ned naar beneden heeft gehaald?

Geplaatst
[spoiler=spoiler]Dat is toch de Tower waar Lyanna dood is gegaan en die Ned naar beneden heeft gehaald?

[spoiler=spoiler][spoiler=spoiler]Klopt. Waarschijnlijk stierf ze na een bevalling en waarschijnlijk beviel ze van Jon en waarschijnlijk was Rhaegar (dode broer van Daenerys) de vader.

Dat ze die flashback in de show gaan laten zien moet haast wel R+L=J bevestigen, zie niet in waarom ze dat anders zouden laten zien.

En het feit dat ze dat laten zien betekent ook dat Jon waarschijnlijk terug komt.

Alle twee redelijk naar verwachting overigens.