Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 3,7k
  • Weergaven 111,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Laatste half uur was ziek he. Ik heb mezelf wel al enorm gespoild door van alles te lezen online. Er komen in ieder geval hele zieke afleveringen en seizoenen aan, dat weet ik wel .

• Seizoen 1 van GOT was top, maar ik vond juist dat er in seizoen 1 van HOTD een stuk meer gebeurde. Ook door de time jumps natuurlijk. Vind juist wel dat de time jumps de serie goed heeft gedaan. Een g

• Dysproz
    Dysproz

Die gaat ook komen las ik vanmorgen. https://www.hbo.com/hbo-news/game-of-thrones-prequel-what-to-know

Geplaatst

Got kennende zijn dat alle oorlog scènes van s6

Heb dan eindelijk s5 gekeken. Jammer van Stannis vooral, vond ik veruit leukste verhaallijn hebben. Toch blijven kijken wegens de muziek

Geplaatst

2 maanden kijken en dan 10 maanden weer wachten... Ze moeten eens seizoenen van 15-24 episodes maken :LO:

Geplaatst

Oneens, juist die seizoenen van 10 afleveringen zorgen er bij mij voor dat ik elk jaar weer extreme zin heb om te kijken. Bij van die ellenlange seizoenen heb ik vaak dat de interesse redelijk snel afneemt. Daarnaast kunnen ze nu heel veel tijd besteden aan die 10 afleveringen, om echt een topproduct te leveren. Ik weet niet of dat laatste een rol speelt, maar dat het een geweldig resultaat is elk seizoen staat voor mij vast.

Geplaatst

10 afleveringen is perfect! Ik denk dat de serie ook minder wordt als ze meer afleveringen per seizoen maken! Toffe trailer weer :

Geplaatst

Seizoen 5 was anders best wel ruk voor mij..En niet geljjk dubbele maar gewoon 12 of 15 ;)

Geplaatst
33oruyf.jpg

Ik denk zomaar The Hound of Jaime (mits hij beide handen nog heeft)

Ik denk dat Tanner ook wel een eind zou komen.

Geplaatst

[spoiler=Tower of Joy fanfilm]adYm-4-00UE

Jezus wat slecht :r:r alleen de locatie (volgens mij de echte S06 locatie) is tof

[MENTION=12165]Justin[/MENTION]; [MENTION=8759]E2E[/MENTION];

Geplaatst
[spoiler=Tower of Joy fanfilm]adYm-4-00UE

Jezus wat slecht :r:r alleen de locatie (volgens mij de echte S06 locatie) is tof

[MENTION=12165]Justin[/MENTION]; [MENTION=8759]E2E[/MENTION];

Die Kingsguard vooral :-D

Geplaatst

Prima seizoensopening.

Ben alleen niet blij met wat er in Dorne gebeurde. En Mel had die ketting wel aan mogen houden opzich, maar dit zal wel iets met Jon te maken hebben.

Geplaatst

[spoiler=ep1]

Do you know who struck the killing blow? No, father

Stannis leeft (d)

Geplaatst
[spoiler=ep1]

Stannis leeft (d)

Brienne was toch degene die Stannis van kant maakte (als dat al het geval is natuurlijk)? Logisch dus dat Ramsey dat niet weet. Of zit ik mis?

Geplaatst

Is ie ook niet.

Verder jammer van dat gedoe in Dorne. Had juist veel hoop en zin in dat Dornish Masterplan.

Ook jammer dat ze zoveel (onnodige) shine geven aan vrouwelijke karakters.