Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ja poeh zeg je hoort duidelijk dat ze uit Nederland komt en dat voor een actrice die zo goed bevonden wordt. Ik spreek nog beter Engels.

• Antwoorden 3,7k
  • Weergaven 111,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Laatste half uur was ziek he. Ik heb mezelf wel al enorm gespoild door van alles te lezen online. Er komen in ieder geval hele zieke afleveringen en seizoenen aan, dat weet ik wel .

• Seizoen 1 van GOT was top, maar ik vond juist dat er in seizoen 1 van HOTD een stuk meer gebeurde. Ook door de time jumps natuurlijk. Vind juist wel dat de time jumps de serie goed heeft gedaan. Een g

• Dysproz
    Dysproz

Die gaat ook komen las ik vanmorgen. https://www.hbo.com/hbo-news/game-of-thrones-prequel-what-to-know

Geplaatst

Ook eindelijk S02E01 en E02 kunnen kijken. Carice haar rol is weinig overtuigend, voornamelijk veroorzaakt door dat erbarmelijke accent.

Wel weer genieten hoor, die intro bezorgt standaard kippenvel _O_

Geplaatst

Gewoon alles verfilmen, dan kunnen we nog een aantal seizoenen door. (d) Inmiddels ook net aan boek 1 begonnen.

Geplaatst

Zit er over te denken om de boeken aan te schaffen. Mensen die de boeken hebben gelezen die kunnen vertellen of het daarna nog waard is de serie te kijken? En vice versa?

Geplaatst
Zit er over te denken om de boeken aan te schaffen. Mensen die de boeken hebben gelezen die kunnen vertellen of het daarna nog waard is de serie te kijken? En vice versa?

Is zeker het kijken nog waard. Het wtf-moment wat ik vorig seizoen tot aflevering 7 had (daarna haalde ik de serie in) na het einde van elke aflevering is alleen wel weg en dat is wel een beetje jammer. Toch heb ik er geen moment spijt van dat ik de boeken heb gelezen. Enige wat ik echt jammer vind en wat hierboven terecht al is opgemerkt is dat je na het lezen van de boeken wel duidelijk merkt hoe lomp sommige dingen verfilmd worden, waar dingen in de boeken vaak een stuk suggestiever (en daardoor gelaagder) zijn. Voorbeeld hiervan is bijvoorbeeld de [tekst]homoseksuele relatie tussen Renly en Loras Tyrell[/tekst] in seizoen 1. In de boeken wordt dit nooit letterlijk benoemd, maar zijn er wel subtiele hints naar.

Geplaatst

Ik heb de boeken gelezen en genoten van de serie. Natuurlijk is het verrassingsmoment wel wat verdwenen dan maar het blijft toch wel genieten. De boeken raad ik zeker aan want die geven toch nog altijd een extra dimensie aan het verhaal. In de TV-serie wordt seizoen twee in 9 à 10 uur afgehandeld, eigenlijk een beetje te weinig als je het gehele plaatje wil bekijken ;)

Geplaatst

Seizoen 3 zou enkel het eerste deel van boek 3 behandelen. Best wel een goede beslissing aangezien je dat seizoen dan met een klapper kan beëindigen (degenen die het boek ook hebben gelezen zullen wel begrijpen wat ik bedoel).

Geplaatst

Hopelijk kunnen ze dat even schokkend presenteren als de executie van Ned Stark, zou wel mooi zijn. Alez ja, mooi bij wijze van spreke :p En dit seizoen zal 'Blackwater' dé knaller moeten worden denk ik ;c

bewerkt door King XVI

Geplaatst

Moet zeggen dat ik die verhaallijn ook (nog) niet echt mis. Nu met Renly en Stannis erbij is het spannend en wat te denken van het gebeuren rondom Greyjoy.

Trouwens

[spoiler=-]Yoren _O_ Wat een baas. Vijf speren in z'n donder en nog door vechten.