Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
De goodguygreg kant van Jaime Lannister heb ik anders ook nog niet ontdekt. ;c

[spoiler=Jaime]Komt nog wel :)

• Antwoorden 3,7k
  • Weergaven 111,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Laatste half uur was ziek he. Ik heb mezelf wel al enorm gespoild door van alles te lezen online. Er komen in ieder geval hele zieke afleveringen en seizoenen aan, dat weet ik wel .

• Seizoen 1 van GOT was top, maar ik vond juist dat er in seizoen 1 van HOTD een stuk meer gebeurde. Ook door de time jumps natuurlijk. Vind juist wel dat de time jumps de serie goed heeft gedaan. Een g

• Dysproz
    Dysproz

Die gaat ook komen las ik vanmorgen. https://www.hbo.com/hbo-news/game-of-thrones-prequel-what-to-know

Geplaatst

The fuck zeg, dat einde. :cab:

Wel zonde btw dat ze die veldslag in het begin niet lieten zien. En Tyrion is een baas. :mrgy:

Geplaatst

[spoiler=Soon]Lees net dat Vargo Hoat en zijn vrienden pas in seizoen 3 worden geïntroduceerd, jammer want dat is echt wel een held :(

bewerkt door Vegas
Spoiler

Geplaatst

Vette ep weer hoor.

[spoiler=-]

Renly :(

Ik mocht hem wel

En een plaatje:

XICw7.png

:D

bewerkt door Justin

Geplaatst

Even hè, is het veel moeite om dingen die nog gaan komen in spoilers te doen? Heel cool dat je de boeken hebt gelezen en zo (heb zelf ook boek 2 besteld), maar als straks Vargo Hoat in beeld komt (ik heb geen idee) is de verrassing er voor mij een beetje af/weet ik dat hij cool is.

Als jullie vinden dat ik zeur zal ik het topic wel mijden ;)

Geplaatst

Nee Pieter, je zeurt niet. Bij alle series wordt verwacht dat dingen die in de toekomst staan te gebeuren netjes onder een spoiler gepost worden. Heb de post van King XVI dus even aangepast onder het mom van mosterd na de maaltijd.

Maar bedankt voor het nogmaals attent maken.

Geplaatst
Nee Pieter, je zeurt niet. Bij alle series wordt verwacht dat dingen die in de toekomst staan te gebeuren netjes onder een spoiler gepost worden. Heb de post van King XVI dus even aangepast onder het mom van mosterd na de maaltijd.

Maar bedankt voor het nogmaals attent maken.

Zal wat meer spoilertjes gebruiken voortaan dan ;c

Geplaatst

Fijne episode. Alhoewel een paar dingen mij stoorde.

[spoiler=S02E06]Theon die Winterfell innam vond ik allemaal iets te snel gaan. Voor je het wist stond hij aan het bed van Brann, die zelf ook amper verrast leek.

En Robb met z'n flirt ;e, weinig geloofwaardige scene verder.

Vond die riot wel erg vet gedaan, stelletje zombies hoe ze tekeer gingen _O_

En ik betrapte mezelf erop dat ik oprecht nerveus zat te kijken toen Baelish bij Lord Tywin was, ik was echt ff bang dat Arya herkend zou worden.

Geplaatst

[spoiler=S02E06]Tja echt een moeilijke verovering was het ook niet, misschien hadden ze wel mogen laten zien hoe ze over de muren klommen idd. En de flirt van Robb vond ik eigenlijk wel leuk gedaan. Heb enkel geen flauw idee wie Lady Talisa is? [spoiler=boek]Gaat Lady Talisa de rol van Jeyne Westerling vervullen dan?

Het heeft wat tijd gekost om op gang te komen maar nu is de show goed en wel vertrokken :)

bewerkt door King XVI

Geplaatst

Vetste stuk vond ik denk ik [spoiler=-]toen Joffrey en co werden aangevallen. De gebroeders Clegane gingen los daar :P The Hound was wel epic met dat stukje toen hij Sansa redde. Vind hem wel een tof personage eigenlijk.