Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

[spoiler=episode]Gregor zit toch in Harrenhal met z'n vriendjes die Arya gevangen hebben genomen? Heb 'm iig niet gezien bij die rel :p

• Antwoorden 3,7k
  • Weergaven 111,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Laatste half uur was ziek he. Ik heb mezelf wel al enorm gespoild door van alles te lezen online. Er komen in ieder geval hele zieke afleveringen en seizoenen aan, dat weet ik wel .

• Seizoen 1 van GOT was top, maar ik vond juist dat er in seizoen 1 van HOTD een stuk meer gebeurde. Ook door de time jumps natuurlijk. Vind juist wel dat de time jumps de serie goed heeft gedaan. Een g

• Dysproz
    Dysproz

Die gaat ook komen las ik vanmorgen. https://www.hbo.com/hbo-news/game-of-thrones-prequel-what-to-know

Geplaatst

Wat een geweldige aflevering. Einde is ook echt weer een cliffhanger.:<

Ohja die meid met dat rode haar:<

Edit: en dan zoek je op google, valt het ineens allemaal een beetje tegen.

bewerkt door Pinolero

Geplaatst

[spoiler=S02E06]Bij die "aanval" op geoffry had ik even een walkind dead gevoel ;c

Geplaatst

Ik heb het boek niet gelezen maar ben sowieso benieuwd welke kant de serie uitgaat... tot op heden niet helemaal de kant waarop ik had gehoopt. Het gevecht tussen Renly en Stannis dat nooit plaatsvond, opscheppen over hun grote aantallen maar nooit iets van gezien.. die kut Theon die binnen 1sec Winterfell heeft ingenomen, ook niets van gezien.. Robb die al tig veldslagen heeft gewonnen, ook nooit iets van gezien.. beetje jammer allemaal. Sta er niet meer van te kijken als de draken van Daenerys ook de pijp uit zijn voordat ze uberhaupt een beetje groter zijn.

Game of Thrones brengt een fantastisch verhaal met enkele uitmuntende karakters, erg goed acteerwerk bijgestaan door een sterke soundtrack maar de grootsheid die ik verwacht had na het eerste seizoen blijft toch echt wel uit. Waar het gehele seizoen 1 een soort van intro leek voor wat allemaal nog moest komen komt er uiteindelijk maar vrij weinig.

Geplaatst

Ik denk ook dat het voornamelijk om het verhaal draait, en niet het ordinaire hack 'n slash werk, al had dat van mij ook wel iets meer gemogen in de vorm van grote(re) veldslagen, zoals jij al aangeeft. Van die epic battles zoals in LotR, Helms Deep en de laatste tocht van de Rohirrim bijvoorbeeld. (d)

Geplaatst

[spoiler=.]De verovering van Winterfel was niet echt spectaculair omdat er geen soldaten waren om het te verdedigen. Verder heeft Robb veel overwinningen gehaald maar echt belangrijke zaten er nog niet tussen. En het gevecht dat nooit is gekomen tussen Renly en Stannis is nog belangrijk voor het verdere verloop van de oorlog. Aflevering 9 zal dit allemaal hopelijk ruimschoots compenseren :D

Geplaatst

Ik heb nu echt te veel hoofden rollen van mensen die ik wel tof vond. Nu wil ik gewoon eens hoofden zien rollen van mensen die ik niet mag. Zoals van die Theon en die van Gofrey. Al zal die laatste nog op zich laten wachten.

Geplaatst

Ik ben juist blij dat er niet zoveel gevechtscenes zijn, dat is niet echt mijn ding.

[spoiler=afgelopen episode @Daniël]

En ik betrapte mezelf erop dat ik oprecht nerveus zat te kijken toen Baelish bij Lord Tywin was, ik was echt ff bang dat Arya herkend zou worden.
Dat had ik precies zo

[spoiler=Vraag einde]Wie denken jullie die de draken mee heeft genomen? Ik denk zelf die kerel die de hele tijd bij die blonde chick rondloopt, hij was immers ineens niet meer bij die blonde chick. (Ja ben slecht in al die namen)

Geplaatst

Ik zie Ser Jorah er niet voor aan [spoiler=-]om zomaar even al die mensen te vermoorden

, eerlijk gezegd.

Geplaatst

King, even, denk je dat of heb je dat gelezen? En als je het hebt gelezen, waarom zet je het dan hier zonder waarschuwing?

Geplaatst

[spoiler=.]Serie wijkt af van het boek hier dus ik heb geen flauw idee wat er met die draken is gebeurd ;) Regisseur heeft ook al meerdere malen gezegd dat de TV serie geen verfilming is van het boek dus vandaar.

Geplaatst
Ik heb het boek niet gelezen maar ben sowieso benieuwd welke kant de serie uitgaat... tot op heden niet helemaal de kant waarop ik had gehoopt. Het gevecht tussen Renly en Stannis dat nooit plaatsvond, opscheppen over hun grote aantallen maar nooit iets van gezien.. die kut Theon die binnen 1sec Winterfell heeft ingenomen, ook niets van gezien.. Robb die al tig veldslagen heeft gewonnen, ook nooit iets van gezien.. beetje jammer allemaal. Sta er niet meer van te kijken als de draken van Daenerys ook de pijp uit zijn voordat ze uberhaupt een beetje groter zijn.

Game of Thrones brengt een fantastisch verhaal met enkele uitmuntende karakters, erg goed acteerwerk bijgestaan door een sterke soundtrack maar de grootsheid die ik verwacht had na het eerste seizoen blijft toch echt wel uit. Waar het gehele seizoen 1 een soort van intro leek voor wat allemaal nog moest komen komt er uiteindelijk maar vrij weinig.

Er was ook vrij weinig te zien in Winterfel he... Er was daar geen soldaat meer over. Logisch dat het simpel ging. Bran en maester Luwin hadden gewoonweg nooit verwacht dat Theon hen aan zou vallen.

Volgens mij was het ook die enge Warlock, ja. Er is ergens ook een plaatje op internet waar dat duidelijker wordt, zijn haakneus is dan beter te zien.

Geplaatst

Spoilers mensen, spoilers.

Ik zie Ser Jorah er niet voor aan [spoiler=-]om zomaar even al die mensen te vermoorden

, eerlijk gezegd.

[spoiler=Lala]Daar heb je ook wel weer gelijk in.

[spoiler=.] Ik denk Pyat Pree, die griezel met z'n blauwe lippen

[spoiler=Lala]Je bedoelt die kale?

Geplaatst

[Tekst] Ik denk ook wel dat het die Pyat Pree is. Zo heeft Dany ook ineens een reden om naar The House of the Undying te gaan (wat denk ik die grote toren is die je op het einde ziet) [/Tekst]

Geplaatst

[tekst]Dat denk ik ook. De kleding van die gozer leek ook erg veel op die van Pyat Pree.[/tekst]

Ik wist trouwens niet eens dat dit kon. Een mouseover witte tekst.

Geplaatst

Volgens mij was het ook die enge Warlock, ja. Er is ergens ook een plaatje op internet waar dat duidelijker wordt, zijn haakneus is dan beter te zien.

Dit bedoel je?

[spoiler=plaatje]339p15v.jpg

bewerkt door Justin

Geplaatst

Je moet de spoiler een naam geven. Dus: [spoiler=justin weet niet eens hoe een spoiler werkt]Dat is behoorlijk dom

Geplaatst

Hebbes.

Maar dat plaatje lijkt mij een goeie aanwijzing, dussss.

Trouwens, die droom van Bran was wel goed bedacht. Zag er eerst niks achter, maar toen ik het later zag was het wel nice gevonden.

[spoiler=droom Bran]

tumblr_m3d7cbXiWs1r5hjnko1_250.giftumblr_m3d7cbXiWs1r5hjnko2_250.gif

tumblr_m3d7cbXiWs1r5hjnko3_250.giftumblr_m3d7cbXiWs1r5hjnko4_250.gif

tumblr_m3d7cbXiWs1r5hjnko5_250.giftumblr_m3d7cbXiWs1r5hjnko6_250.gif

bewerkt door Justin