Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Jammer dat er niet bijstaat wanneer de serie weer begint, al begrijp ik best dat dat wel weer volgend jaar word, helaas... :( Ook dat van die personages is wel begrijpelijk, ik moet er nu soms zelfs nog zo'n web van personages bij pakken om weer op te halen wie het ook alweer was. :cab:

• Antwoorden 3,7k
  • Weergaven 111,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Laatste half uur was ziek he. Ik heb mezelf wel al enorm gespoild door van alles te lezen online. Er komen in ieder geval hele zieke afleveringen en seizoenen aan, dat weet ik wel .

• Seizoen 1 van GOT was top, maar ik vond juist dat er in seizoen 1 van HOTD een stuk meer gebeurde. Ook door de time jumps natuurlijk. Vind juist wel dat de time jumps de serie goed heeft gedaan. Een g

• Dysproz
    Dysproz

Die gaat ook komen las ik vanmorgen. https://www.hbo.com/hbo-news/game-of-thrones-prequel-what-to-know

Geplaatst

Ben (vrij laat) uiteindelijk ook maar aan deze serie begonnen, na de goede verhalen hier. Absoluut geen spijt van. Nu ep 9 van S1, Baelor, gezien. Fucking Hell.

Geplaatst
Ben (vrij laat) uiteindelijk ook maar aan deze serie begonnen, na de goede verhalen hier. Absoluut geen spijt van. Nu ep 9 van S1, Baelor, gezien. Fucking Hell.

Seizoen 1 is sowieso stukken beter dan seizoen 2, mijn mening tenminste. Neemt niet weg dat seizoen 2 ook zeker absoluut de moeite is, kijk nog steeds elke week met smacht uit naar een nieuwe episode.

Geplaatst

Ik ga er ook maar eens mee beginnen. Net de eerste aflevering gedownload, morgen even kijken of ik het leuk vind.(d)

Geplaatst

[spoiler=Tyrion]Ik dacht alleen dattie dood ging, dat zn gezicht doormidden zou gaan, toen hij geraakt werd door het zwaard. Je zag namelijk tijdens die gevechten ook één zo'n vent letterlijk doormidden gehakt worden. ;c

Geplaatst

[spoiler=.]Wel meer dan 1 trouwens. Zowel the hound als Stannis hebben een lichaam in 2 stukken weten te krijgen.

;c

Geplaatst

[spoiler=The hound]Maar wat ik niet begreep is waarom kapte hij er nu ineens mee? hij houdt toch zo van moorden enzo, en nu loopt hij ineens weg ervan.....

Geplaatst

[spoiler=antwoord]Hij heeft een fobie voor vuur hé. Toen hij die brandende kerel zag raakte hij helemaal verstijfd en stopte hij er mee.

Geplaatst

[spoiler=hound]If any of these flaming fucking arrows come near me, I'll strangle you with your own guts.

;c

Geplaatst

[spoiler=hound]Ja dat had ik ook allemaal door, dat hij vuur niet chill vond, maar ik vind het niet echt passen bij hem dat hij dan maar meteen kapt. Het verraste me.

Geplaatst
[spoiler=hound]Ja dat had ik ook allemaal door, dat hij vuur niet chill vond, maar ik vind het niet echt passen bij hem dat hij dan maar meteen kapt. Het verraste me.

[spoiler=hound]Zijn gezicht is zo mooi geworden nadat zijn broer zijn gezicht even tegen hete kolen heeft gehouden, niet zo gek dat ie niet veel op heeft met vuur

Geplaatst

[spoiler=HOUND]In de boeken is het duidelijker, maar inderdaad, het komt vooral door het vuur in die slag op Blackwater Bay. Al is het als je de boeken leest een veel heftigere slag dan wat er in de serie getoond werd, daar begrijp je meer waarom The Hound weg wil uit het vuur.

Geplaatst

[spoiler=Hound]Alleen waarom wil hij dan naar Winterfell? Bang voor executie omdat hij uit het gevecht gestapt is oid? Dat was het enige wat voor mij nogal onduidelijk was

Geplaatst
[spoiler=Hound]Alleen waarom wil hij dan naar Winterfell? Bang voor executie omdat hij uit het gevecht gestapt is oid? Dat was het enige wat voor mij nogal onduidelijk was

[spoiler=Hound]Om Sansa weer thuis te brengen dacht ik

Geplaatst

[spoiler=Hound]Maar waarom zou hij haar die gunst doen? Hij heeft haar immers al gered van verkrachting, bovendien wordt hij nogal als een erg koelbloedig persoon afgeschilderd en past hij juist wel in Kings Landing vind ik. Vind het nog steeds een beetje raar, misschien dat het in het boek duidelijker is.

Geplaatst

[spoiler=Hound]Daarnaast is hij nooit echt dol geweest op Sansa, dus begrijp ik niet waarom hij haar opeens thuis wil brengen. :cab: Want hij was haar ook gewoon aan het opwachten in haar kamer toch?

Geplaatst
[spoiler=Hound]Maar waarom zou hij haar die gunst doen? Hij heeft haar immers al gered van verkrachting, bovendien wordt hij nogal als een erg koelbloedig persoon afgeschilderd en past hij juist wel in Kings Landing vind ik. Vind het nog steeds een beetje raar, misschien dat het in het boek duidelijker is.

[spoiler=Hound]Ik verwacht dat het antwoord op die vraag later in de serie nog wel beantwoord wordt.