Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 3,7k
  • Weergaven 111,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Laatste half uur was ziek he. Ik heb mezelf wel al enorm gespoild door van alles te lezen online. Er komen in ieder geval hele zieke afleveringen en seizoenen aan, dat weet ik wel .

• Seizoen 1 van GOT was top, maar ik vond juist dat er in seizoen 1 van HOTD een stuk meer gebeurde. Ook door de time jumps natuurlijk. Vind juist wel dat de time jumps de serie goed heeft gedaan. Een g

• Dysproz
    Dysproz

Die gaat ook komen las ik vanmorgen. https://www.hbo.com/hbo-news/game-of-thrones-prequel-what-to-know

Geplaatst

Iets meer dan een maand nog en dan gaat het weer los :D

Boek 3 was zo goed he, dit seizoen moet wel een groot spektakel worden. _O_

Geplaatst

Over twee weken eindelijk de bluray van seizoen 2, dan ga ik daar ook eens aan beginnen. Toch erg jammer dat het zo lang moet duren...

Geplaatst

Kom er net achter dat de premiere van seizoen 3 en de finale van Walking Dead op de eerste dag van mijn tentamenweek valt, denk dat ik het maar een weekje moet uitstellen:cry:

Geplaatst
Die muziek ook _O_ Zo ontzettend episch.

Echt he. Sowieso heeft dat marketing team fraai werk geleverd, elk seizoen weer hoor.

Geplaatst

Ja ik zag Jon en Ygritte al lekker bezig zijn in die trailer. Ik zou ook wel graag even onder die dikke kleding kruipen hoor.

Dat nummer is wel echt heel vet ja.

bewerkt door Justin

Geplaatst

Namen van Episodes, de boeklezers kunnen er wellicht wel wat duidelijkheid uithalen. :)

Ep. 301 – Valar Dohaeris

Ep. 302 – Dark Wings, Dark Words

Ep. 303 – Walk of Punishment

Ep. 304 – And Now His Watch is Ended

Ep. 305 – Kissed by Fire

Ep. 306 – to be determined

Ep. 307 – The Bear and the Maiden Fair

Ep. 308 – to be determined (nog niet bekend dus)

Ep. 309 – The Rains of Castamere

Ep. 310 – Mhysa

Ik heb zo'n vermoeden dat Ep9 dé beruchte gebeurtenis gaat zijn _O_

Geplaatst

Als ze het goed aanpakken kan aflevering 9 een van de beste scènes in televisie ooit worden, ik ben eens benieuwd. Voor de rest kan je als boeklezer wel wat uit de verschillende titels halen dat het beste laat vermoeden!

Geplaatst

Weer aflevering negen die dus waarschijnlijk de show gaat stelen dit seizoen, vind het best wel zonde dat ze die niet gewoon als laatste van dit seizoen doen. Ben nu ook eindelijk eens begonnen aan A Dance With Dragons, hele verademing vind ik het na het vierde boek dat heel langzaam op gang komt.

Geplaatst

Ja ik ben nu bij deel 4, zo'n 220 pagina's ver ongeveer. Heb nog steeds het idee dat ik een soort introductie lees. :cab:

Geplaatst
Ja ik ben nu bij deel 4, zo'n 220 pagina's ver ongeveer. Heb nog steeds het idee dat ik een soort introductie lees. :cab:

Op het eind wordt het nog echt boeiend met een moment waar ik erg benieuwd naar ben hoe ze het in de serie zullen gaan doen. Maar met het vijfde boek heb ik mij nog geen moment verveeld en dan heb ik nog een goede 800 bladzijden te goed :<

Geplaatst

Ja gelukkig is boek 4 niet zo dik. Als je even een middagje leest ben je toch snel een 150 pagina's verder ofzo, dus dat scheelt wel. Ben nu al benieuwd naar dat zogenamaandem oment waar jij het over hebt

Vind het wel tof dat ze nu ook

[spoiler= ]

De Martells in het verhaal stoppen Daar verwacht ik nog veel van. Jammer dat de Red Viper dood is, die had echt veel potentie.