Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Kreeg vannacht een mailtje dat seizoen 2 verzonden was' date=' maar hij is nog niet binnen. :([/quote']

Soort van geruststelling: Ik heb hetzelfde, alleen een dag langer.

• Antwoorden 3,7k
  • Weergaven 111,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Laatste half uur was ziek he. Ik heb mezelf wel al enorm gespoild door van alles te lezen online. Er komen in ieder geval hele zieke afleveringen en seizoenen aan, dat weet ik wel .

• Seizoen 1 van GOT was top, maar ik vond juist dat er in seizoen 1 van HOTD een stuk meer gebeurde. Ook door de time jumps natuurlijk. Vind juist wel dat de time jumps de serie goed heeft gedaan. Een g

• Dysproz
    Dysproz

Die gaat ook komen las ik vanmorgen. https://www.hbo.com/hbo-news/game-of-thrones-prequel-what-to-know

Geplaatst

Vandaag nog even met de special edition van seizoen twee gestaan, uitermate terecht artwork met de sigil van House Lannister. En volgens mij was het hier in dit topic nog niet aan bod gekomen, maar van 19 mei tot 27 mei is er in Amsterdam een tentoonstelling met de kostuums en andere attributen van de drie seizoenen. Slechts in vijf steden wordt het gedaan, dus best tof dat ze het ook in Amsterdam gaan doen.

Geplaatst

Heeft er iemand hier ervaring met HBO? En als de afleveringen in de VS worden uitgezonden, wanneer kan ik ze dan bij HBO via Ziggo bekijken?

Geplaatst
Heeft er iemand hier ervaring met HBO? En als de afleveringen in de VS worden uitgezonden, wanneer kan ik ze dan bij HBO via Ziggo bekijken?

Volgens mij worden ze in VS op HBO uitgezonden, dus dan zou je ze gelijktijdig kunnen kijken.

Geplaatst
Volgens mij worden ze in VS op HBO uitgezonden, dus dan zou je ze gelijktijdig kunnen kijken.

HBO Nederland komt 1 dag later met de series uit Amerika. Dus als Game op maandag wordt uitgezonden in Amerika, dan is het dinsdag bij HBO zender via KPN, Ziggo enzovoort.

Geplaatst

In Amerika begint het op zondag 31 maart. In Nederland kan je het op HBO kijken om 20:30 maandag 1 april en nee dat is geen grap. Heb er wel al weer zin in om te kijken.

Geplaatst

Ff gechecked. 't Is een rar file met een password. Text documentje linked naar een gure site om het password te krijgen. Fake dus...

Geplaatst

Er zijn twee korte scenes uitgelekt van Episode 1. Zitten geen spoilers in.

[spoiler=]

bewerkt door bril_idioot
Spoiler, zie post hier onder.

Geplaatst

Wel spoilers voor diegenen die nog seizoen 1 niet gezien hebben natuurlijk, zou ze toch in spoilerfunctie zetten, vooral die eerste is al een zware spoiler zonder dat je op play drukt :cab: