Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Ja. ;)

Ik weet dat hij dat is, maar waar ken ik die naam van? Is ie al in eerder seizoen voorbij gekomen?

• Antwoorden 3,7k
  • Weergaven 111,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Laatste half uur was ziek he. Ik heb mezelf wel al enorm gespoild door van alles te lezen online. Er komen in ieder geval hele zieke afleveringen en seizoenen aan, dat weet ik wel .

• Seizoen 1 van GOT was top, maar ik vond juist dat er in seizoen 1 van HOTD een stuk meer gebeurde. Ook door de time jumps natuurlijk. Vind juist wel dat de time jumps de serie goed heeft gedaan. Een g

• Dysproz
    Dysproz

Die gaat ook komen las ik vanmorgen. https://www.hbo.com/hbo-news/game-of-thrones-prequel-what-to-know

Geplaatst

In seizoen 1 kwam hij al voor, hij moest [spoiler=season 1]in opdracht van Ned Stark (wel een nieuwe cast nu) moet hij Gregor Clegane gaan halen vlakbij Casterly Rock om hem te berechten

Geplaatst

Ah ja, klopt. Maar wat er in die tussentijd is gebeurd met hem en hoe hij nou ineens leider van die bende is geworden is niet relevant?

Geplaatst

Niet specifiek tegen de Lannisters, The Brotherhood without Banners is gewoon voor niemand.

Geplaatst

Meesterlijke eps! Vanavond pas gekeken. Scene met Varys was cool en ook de slotscene met Dany was heerlijk :) ouderwets GOT-gevoel weer!

Geplaatst

Shit just got real. Precies wat ik ook dacht aan het einde. Nam [tekst]Dany nooit echt serieus als trooncontender[/tekst], maar dat valt nu niet meer te ontkennen.

Geplaatst

Lees nu vrij actief het eerste boek. En die extra details zijn wel erg vet zeg (d)

Oh en even een extra haterige avatar genomen van m'n favo GoT personage :D

Geplaatst

Van de Lannisters vind ik haar het minste personage, maar Lena Headey vervult die rol wel met verve. Gaat wel leuk worden als [tekst]ze echt achter iedere boom een vijand ziet en het gevolg daarvan[/tekst] :huhu:

bewerkt door bril_idioot

Geplaatst
Echt mensen die het boek hebben gelezen en dan dingen hier gaan zeggen ;e

Ja ik erger me daar ook wel aan.

Geplaatst

^ Hehe :mrgy:

Maar idd, boekspoilers moeten gewoon in duidelijke spoiler tags. :)

Lees nu vrij actief het eerste boek. En die extra details zijn wel erg vet zeg (d)

Oh en even een extra haterige avatar genomen van m'n favo GoT personage :D

Ja de vele details zijn erg tof ja. :) Karrenvracht aan extra personages ook ineens. :P

Geplaatst

Vette episode :D

[spoiler=ep5]Vooral het gevecht tussen The Hound vs. Beric en de laatste scene met Tywin waren erg goed. Dat stuk met Robb waar hij Lord Karstark onthoofd ook.

bewerkt door Justin

Geplaatst

[spoiler=ep5]Het gezicht van Cersei op het einde :D

De scene met Daenerys was ook weer tof, zeker nadat ze tegen Grey Worm zei dat ze allemaal een naam mochten kiezen die ze met trots konden dragen.