Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 3,7k
  • Weergaven 111,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Laatste half uur was ziek he. Ik heb mezelf wel al enorm gespoild door van alles te lezen online. Er komen in ieder geval hele zieke afleveringen en seizoenen aan, dat weet ik wel .

• Seizoen 1 van GOT was top, maar ik vond juist dat er in seizoen 1 van HOTD een stuk meer gebeurde. Ook door de time jumps natuurlijk. Vind juist wel dat de time jumps de serie goed heeft gedaan. Een g

• Dysproz
    Dysproz

Die gaat ook komen las ik vanmorgen. https://www.hbo.com/hbo-news/game-of-thrones-prequel-what-to-know

Geplaatst

Ik blijf in herhaling vallen, maar verdomme wat is Tywin Lannister een baas. Sammen met Robbie S. mijn favoriet.

Geplaatst
Ik blijf in herhaling vallen, maar verdomme wat is Tywin Lannister een baas. Sammen met Robbie S. mijn favoriet.

Nou, ik vind dat maar een vervelend klote kind. Mijn favoriet BY FAR is Varis. Ik zweer het je, die man heeft een endgame die enorm epic is. Dat kan niet anders. Hij is iedereen altijd een stap voor in zijn denken.

Geplaatst

Beste aflevering van seizoen drie so far, mede dankzij het tragere tempo. Echt genoten van Olenna, Tywin en Robb, als inleiding op wat volgt kan dit wel tellen. Ook de scène met Jaime is enorm sterk neergezet, ik denk niet dat veel mensen gedacht hebben sympathie te kunnen voelen voor deze knul na seizoen één.

bewerkt door King XVI

Geplaatst

Zijn actie deze ep was wel behoorlijk drastisch. ;c

Wel eens met Tywin ja, wat een charisma! _O_

Geplaatst

Het is zo een ziek lekker verhaal, elke Maandag weer genieten hoor. Ook deze aflevering was weer fantastisch.

Geplaatst

Had zowel 4 als 5 nog tegoed, dus genoten vanavond. Seizoen 3 begon wat traag voor mij, maar hiermee zit ik er weer helemaal in. Zoveel awesome karakters ook.

Geplaatst

Tywan Lannister just added an quote to his favorite quotes! Hahaha!

Geplaatst

320759_10200517184244338_952956940_n.jpg

Kan niemand deze foto op hd kwaliteit voor mij regelen? Heb een ss gemaakt en omgetoverd tot fbcover, maar beter dan dit krijg k m niet :(

Geplaatst
320759_10200517184244338_952956940_n.jpg

Kan niemand deze foto op hd kwaliteit voor mij regelen? Heb een ss gemaakt en omgetoverd tot fbcover, maar beter dan dit krijg k m niet :(

game-of-thrones-season-3-episode-4-daenerys.jpg

Geplaatst

Waar ik in seizoen 1 nog dacht dit kan wel eens de vetste serie ooit worden, weet ik nu al dat het Twin Peaks niet gaat overtreffen. Het is cool, maar het mist de IKWILMEERZIEN factor die seizoen 1 wel had. 30 seconden Denaerys whut? Robb Stark die al 2,5 seizoen in een tent zit?! Die Lords zijn hard, maar Bailey's hebben we nu niet eens gezien en Varis ook niet. Het is mij allemaal teveel lijnen, te fragmentarisch. Ik ga de boeken wel lezen ter compensatie.

Geplaatst
Waar ik in seizoen 1 nog dacht dit kan wel eens de vetste serie ooit worden, weet ik nu al dat het Twin Peaks niet gaat overtreffen. Het is cool, maar het mist de IKWILMEERZIEN factor die seizoen 1 wel had. 30 seconden Denaerys whut? Robb Stark die al 2,5 seizoen in een tent zit?! Die Lords zijn hard, maar Bailey's hebben we nu niet eens gezien en Varis ook niet. Het is mij allemaal teveel lijnen, te fragmentarisch. Ik ga de boeken wel lezen ter compensatie.

Bedoel je Baelish? ;c

Geplaatst

Het boek zal je dan goed doen! Boeken zijn meermalen beter dan de serie!

Geplaatst
Zijn er trouwens nog mensen die naar die Game of Thrones expositie gaan in Amsterdam?

Ik ga alvast met een paar vrienden. Naar het schijnt is het wel de moeite en ik verwacht Carice Van Houten daar toch wel. Toch zeker één van die dagen.

Geplaatst

Ga er de twintigste naar toe, zolang ik Carice maar niet tegenkom :( zal ook wel wat beters te doen hebben, hoogstens bij de opening zal ze er zijn lijkt mij.