Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 3,7k
  • Weergaven 111,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Laatste half uur was ziek he. Ik heb mezelf wel al enorm gespoild door van alles te lezen online. Er komen in ieder geval hele zieke afleveringen en seizoenen aan, dat weet ik wel .

• Seizoen 1 van GOT was top, maar ik vond juist dat er in seizoen 1 van HOTD een stuk meer gebeurde. Ook door de time jumps natuurlijk. Vind juist wel dat de time jumps de serie goed heeft gedaan. Een g

• Dysproz
    Dysproz

Die gaat ook komen las ik vanmorgen. https://www.hbo.com/hbo-news/game-of-thrones-prequel-what-to-know

Geplaatst

Van LF weet ik echt niet wat ik nou moet verwachten, of het een vieze rat is of juist stiekem wel een beetje de good guy. Verder erg goede epi weer, met een prachtig slot (althans, de convo tussen LF en Varys dan), sommige mensen klagen nu weer over te weinig actie, maar volgens mij is het na 2 en half seizoen wel vrij duidelijk dat dat niet de leidraad door de serie heen is.

Geplaatst

Was er wel blij mee dat Dany er eens niet inzat. Krijgt de rest ook wat meer aandacht.

Mistte wel Stannis/Davos :(

Geplaatst

Naast Dexter en Homeland nu ook maar GoT erbij gepakt na al jullie lovende reacties. Nu de eerste aflevering gezien, valt nog wat tegen, maar vanavond ga ik er zeker nog 3 zien en hoop ik dat ik mijn mening kan bijstellen!

Geplaatst
Laatste scène had niet gehoeven, wat mij betreft. Dialoog van LF en Varys was perfecte afsluiter geweest.

Eens. Vond het ook een mooie aflevering. Heerlijk die dialogen jongens. _O_

Geplaatst
Naast Dexter en Homeland nu ook maar GoT erbij gepakt na al jullie lovende reacties. Nu de eerste aflevering gezien, valt nog wat tegen, maar vanavond ga ik er zeker nog 3 zien en hoop ik dat ik mijn mening kan bijstellen!

Ik vond de eerste afleveringen ook niets toen het begon, maar mijn mening is ondertussen wel helemaal bijgesteld.

Geplaatst
Laatste scène had niet gehoeven, wat mij betreft. Dialoog van LF en Varys was perfecte afsluiter geweest.

Eens ja. Vond dat laatste stuk met Jon iets te geromantiseerd.

Geplaatst

Deze vooral :-D

SPOILER!!!!!!!!!!!!!!

Er zijn nog mensen die de laatste aflevering niet hebben gezien,....

Geplaatst

Kan me niet voorstellen dat zulke mensen dan wel in dit topic komen kijken.

maargoed, heb het even in een spoiler gezet.

Geplaatst
Heb het totaal niet.Vind S3 vrijwel uitstekend [MENTION=343]sirkeith[/MENTION];

Dus de boeken nemen niet de fun weg van de serie?

Geplaatst
Kan me niet voorstellen dat zulke mensen dan wel in dit topic komen kijken.

maargoed, heb het even in een spoiler gezet.

Ik kijk ook wel eens in het topic voor dat ik de aflevering heb gezien.

Geplaatst
Dus de boeken nemen niet de fun weg van de serie?

Van wat ik begrepen heb niet, totaal niet.Maar heb zelf vrij weinig van gelezen maar op andere fora waar ik ook zit genieten de boekenlezers net zo goed van de serie.

Geplaatst

Ben juist heel benieuwd hoe ze bepaalde gebeurtenissen in de serie gaan doen.

Geplaatst

Zo heb deel 1 uitgelezen van GOT. Toch gedaan ondanks dat ik het seizoen al gezien had. Tof boek en deel 2 ligt al klaar :)

Geplaatst

Vond deze ep iets minder. Al was het eind met Jaime en Brienne wel erg vet! En Tywin was weer bazig _O_

Preview voor ep8 belooft heel veel _O_