Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

[spoiler= ]

Logisch dat je het allemaal niet zo snapt, omdat je het hele verhaal niet volgt. Als je ziet dat eigenlijk iedere kijker Robb wel een tof personage vindt, en als niemand verwacht wat er ging gebeuren (de bruiloft verliep gewoon volgens plan) en dan BAM, worden ineens 3 hoofdpersonen afgeslacht. Ja dat is best heftig

• Antwoorden 3,7k
  • Weergaven 111,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Laatste half uur was ziek he. Ik heb mezelf wel al enorm gespoild door van alles te lezen online. Er komen in ieder geval hele zieke afleveringen en seizoenen aan, dat weet ik wel .

• Seizoen 1 van GOT was top, maar ik vond juist dat er in seizoen 1 van HOTD een stuk meer gebeurde. Ook door de time jumps natuurlijk. Vind juist wel dat de time jumps de serie goed heeft gedaan. Een g

• Dysproz
    Dysproz

Die gaat ook komen las ik vanmorgen. https://www.hbo.com/hbo-news/game-of-thrones-prequel-what-to-know

Geplaatst

[spoiler=-]Kijk die scene nog eens terug en luister eens goed welk nummer werd ingestart door de band, dat was toch wel het moment waarop je kon weten dat het mis zat.

Geplaatst

[spoiler= ] Toen voelde ik idd wel dat er iets aan zat te komen, maar daarvoor had ik niks in de gaten hoor

Geplaatst

[spoiler=review]Ys_wRXmdBng

goede review, misschien kan [MENTION=7359]Stefan.[/MENTION]; het nu wat perspectief plaatsen

Geplaatst

Dat zeker maar ik denk dat veel mensen wel geschokt zijn. Datzelfde gevoel overkwam mij ook toen ik dat hoofdstuk in het boek las.

Geplaatst
Ik snap het nog steeds niet jongens. Toch juist epic dat zoiets is gebeurd?

De reacties die je op twitter etc leest en ook hier bij sommige is toch ook gewoon omdat ze/we (incl ik) de boeken niet hebben gelezen. [tekst]Dan is het wel ziekjes als opeens de King of the North, zijn moeder en zijn vrouw&kind worden vermoord in een tijdsbestek van een minuut.[/tekst] ;)

Edit; Stukje in spoiler gezet

Geplaatst
Ik snap het nog steeds niet jongens. Toch juist epic dat zoiets is gebeurd?

Ga eerst even de volledige serie kijken, dan zul je het snappen.

Ik snap niet dat je hier zo komt reageren terwijl je de serie nog niet gezien hebt:cab:

Geplaatst

Ja echt heel erg super raar dat mensen geschokt zijn dat[tekst] 2 van de favoriete hoofdpersonages op brute wijze zijn vermoord[/tekst]..... :cab:

bewerkt door bril_idioot

Geplaatst
Laatst toevallig ep1 gekeken, vond er eigenlijk niks aan. Maar daar gaat deze post niet over.

[spoiler=""]Omdat iedereen zo OMFGz0rz over laatste ep deed heb ik die scene ff opgezocht. Wat een gezeik om niks zeg. Ja er is een hoofdpersoon uit, maar zo gingen de boeken gewoon. Het zou pas kut zijn als ze de boeken niet meer gingen volgen.

[spoiler= ]Ik heb al velen TV- en boekenseries gezien en gelezen, maar kan je zeggen dat bij vrijwel geen één serie de impact zo groot is bij de dood van een personage als bij Game of Thrones. Om dat te snappen zul je toch echt de serie gezien of gelezen moeten hebben.

Geplaatst
Ik had het eigenlijk meer over de mensen die gingen janken en hun HBO abo gingen opzeggen ;e Maar oké ik laat het hier maar bij.

Ja, dat is dan wel weer erg kansloos. Daar heb ik me ook wel over zitten verbazen.

Geplaatst

Vraagje voor de boeklezers: Ik wil deze zomer beginnen met de boeken, raden jullie dan aan om bij deel 1 te beginnen, of verder te gaan waar de serie is gebleven?

Geplaatst

Gewoon vanaf 't begin. Dan lees je ook nog nieuwe dingen die ze niet in de serie hebben verwerkt. En sowieso handiger omdat je zo het verhaal beter volgt.

Geplaatst
[spoiler= ]Ik heb al velen TV- en boekenseries gezien en gelezen, maar kan je zeggen dat bij vrijwel geen één serie de impact zo groot is bij de dood van een personage als bij Game of Thrones. Om dat te snappen zul je toch echt de serie gezien of gelezen moeten hebben.

Duidelijk The OC niet gezien dan :S

Geplaatst
Vraagje voor de boeklezers: Ik wil deze zomer beginnen met de boeken, raden jullie dan aan om bij deel 1 te beginnen, of verder te gaan waar de serie is gebleven?

Absoluut vanaf het begin zoals Vegas zegt. Anders ga je echt dingen missen.

Geplaatst

Verketter me niet maar aangezien seizoen 1 het eerste boek vrij waarheidsgetrouw volgt zou het geen ramp zijn om dat deel over te slaan. Je gaat zeker dingen missen maar niks dat van vitaal belang is eigenlijk.

Geplaatst
Duidelijk The OC niet gezien dan :S

;e, [tekst]over melodrama gesproken. Hoewel ik de serie geweldig vond, moet dat toch één van de slechste season-finals ooit zijn. Zo ontzettend slecht geënsceneerd e.d. Ik zat hier echt lachend te kijken. Smet op de hele serie.[/tekst]

Geplaatst
  • Auteur
Ja echt heel erg super raar dat mensen geschokt zijn dat[tekst] 2 van de favoriete hoofdpersonages op brute wijze zijn vermoord[/tekst]..... :cab:

[spoiler=tekst][tekst] Je gaat me toch niet zeggen dat Catelyn een van je favoriete characters was? :cab: Vanaf het begin had ik al een hekel aan die vieze feeks. :p [/tekst]