Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Die Jeoffrey is zelfs als acteur echt een kwal :-D Ziet er echt heerlijk uit zeg, tijd om weer te beginnen.

• Antwoorden 3,7k
  • Weergaven 111,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Laatste half uur was ziek he. Ik heb mezelf wel al enorm gespoild door van alles te lezen online. Er komen in ieder geval hele zieke afleveringen en seizoenen aan, dat weet ik wel .

• Seizoen 1 van GOT was top, maar ik vond juist dat er in seizoen 1 van HOTD een stuk meer gebeurde. Ook door de time jumps natuurlijk. Vind juist wel dat de time jumps de serie goed heeft gedaan. Een g

• Dysproz
    Dysproz

Die gaat ook komen las ik vanmorgen. https://www.hbo.com/hbo-news/game-of-thrones-prequel-what-to-know

Geplaatst

Jon Snow vind ik dan weer niks. Zijn storyline is enorm tof maar hemzelf vind ik enorm saai en totaal niet charismatisch.

Geplaatst

Vind hem juist een baas! Moet alleen weer even terugkomen in de serie qua namen. Maar de midget van de serie blijft de grootste baas _O_

Vind trouwens de verhaallijn met Carice v Houten het minst interessant.

Geplaatst
Jon Snow vind ik dan weer niks. Zijn storyline is enorm tof maar hemzelf vind ik enorm saai en totaal niet charismatisch.

Kit Harrington kijkt altijd op dezelfde manier ja, heel ergerlijk. Zit nu ook in een nieuwe film over Pompeii, de hele trailer steeds maar weer dezelfde blik.

Geplaatst

Ja precies daarom. Hij is ook echt zo'n typische brave Hendrik die (tot nu toe) best wel een dimensionaal is.

Geplaatst

Wat is er nou interessant aan iemand die [spoiler=mellisandre]demonenbabys kan baren

?

Geplaatst

Vind Melisandre ook niet zo boeiend hoor, vind de verhalen van de Starks, Lannisters en van Danny het interessantste

Geplaatst
Vind Melisandre ook niet zo boeiend hoor, vind de verhalen van de Starks, Lannisters en van Danny het interessantste

Dit, alleen vind ik Sansa ook niet echt boeiend en voor de rest blijft er naast Arya (heldin) weinig over.;c

Geplaatst

[tekst]Arya is een van de tofste imo :D maar ik reken Jon ook mee en die white walkers storyline vind ik ook wel tof.[/tekst]

Geplaatst
Kan me wel voorstellen dat je Stannis niet interessant vindt, maar the Red Woman niet? :moop:

Jaa natuurlijk is Carice een sweety maar vind haar rol gewoon stierlijk vervelend haha. Daar in tegen de conversaties tussen Tyrion en Varys zijn echt formidabel vet _O_

Geplaatst

Varys is dan ook een koning joh. _O_ Vooral die scene in S03 met die [tekst]magiër in die krat [/tekst] was echt zo vet.

En Stannis is baas joh, is alleen beetje verpest in de serie.

Geplaatst

Dat maakt zijn hele verschijnen zo compleet imo. Heel vriendelijk, maar je hoort dat er iets duisters achter schuilt. Vind hem samen met Littlefinger en Tywin toch wel de grootste bazen hoor. (d)

Geplaatst

Littlefinger en Varys zijn toch niet echt badass, eerder sluwe vossen. Tywin is wel een prototype badass uiteraard.

Geplaatst
Zit nu bij seizoen twee, episode negen. Epic serie. Begin moest ik even wennen met al dat geswitch (klopt dat woord?). Alle 'hoofdpersonages' werden onthoofd. Like what the fuck. Maar zeer terecht verder allemaal.

Wacht maar tot de red wedding aflevering. (of heb je die al gekeken?)

Geplaatst
Justin heeft iets met bad asses. ;c

Is maar wat je badass noemt inderdaad. ;c Daaronder versta ik eerder Bronn, Jaqen H'ghar, The Hound (als die weer eens met 1 haal iemand in tweeën hakt) en Tywin bijvoorbeeld.

Btw, shotje vanuit een promo;

p9X5uYc.gif

(d)

Geplaatst

Jaqen H'ghar is een baas, hoop dat daar nog meer van terug komt

(niet spoileren aub ;c)