Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 3,7k
  • Weergaven 111,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Laatste half uur was ziek he. Ik heb mezelf wel al enorm gespoild door van alles te lezen online. Er komen in ieder geval hele zieke afleveringen en seizoenen aan, dat weet ik wel .

• Seizoen 1 van GOT was top, maar ik vond juist dat er in seizoen 1 van HOTD een stuk meer gebeurde. Ook door de time jumps natuurlijk. Vind juist wel dat de time jumps de serie goed heeft gedaan. Een g

• Dysproz
    Dysproz

Die gaat ook komen las ik vanmorgen. https://www.hbo.com/hbo-news/game-of-thrones-prequel-what-to-know

Geplaatst
Is maar wat je badass noemt inderdaad. ;c Daaronder versta ik eerder Bronn, Jaqen H'ghar, The Hound (als die weer eens met 1 haal iemand in tweeën hakt) en Tywin bijvoorbeeld.

Btw, shotje vanuit een promo;

p9X5uYc.gif

(d)

Die draken zijn zo fucking mooi gemaakt :|

Geplaatst
Er komt vandaag geloof ik een nieuwe trailer

Ik las morgen op winteriscoming. Zie het vanzelf verschijnen

Geplaatst

ff spoileren aub [MENTION=3850]Acquafresca[/MENTION];, sommigen van ons, ofja, ik dan, willen de trailer niet zien.

Geplaatst

[MENTION=3850]Acquafresca[/MENTION]; bedoel je rond 1:01?

[spoiler=] Als het goed is, is dat Jamie

Geplaatst
[MENTION=3850]Acquafresca[/MENTION]; bedoel je rond 1:01?

[spoiler=] Als het goed is, is dat Jamie

[spoiler=]Klopt inderdaad, die heeft in S04 korter haar.

Geplaatst

Belachelijk veel zin in het nieuwe seizoen zeg, begint echt weer te kriebelen door die trailers.

Geplaatst

Ik heb twee weken terug eindelijk dan toegegeven aan de wens van mijn vrienden om GoT te kijken. Ik ben meestal niet zo happig op vermeende topseries. Paar jaar geleden was Lost helemaal de shizzle en die serie had een van de beste openers die ik ooit heb gezien, maar daarna was het echt niet om aan te gluren. Prison Break was ook zo'n hoog aangeschreven serie die amper kijkbaar te noemen was naar mijn idee. Dus ja, scepsis alom.

Maar goed, ik heb alle drie seizoenen inmiddels gezien en hoewel de serie pieken en dalen kent is de gemiddelde kwaliteit echt ontzettend hoog en de serie is gewoon supercool. Fantasy blijft toch makkelijk scoren wat dat betreft. Lekker lui de kop eraf choppen, blote tetten en alles. Jeweets. Maar het blijft vooral ontzettend boeiend met al die verschillende verhaallijnen die kruislings door elkaar lopen. Eigenlijk elke scene brengt het verhaal een stapje naar voren en het switchen van personage naar personage gebeurt heel erg slim. Bijna elke keer dat ze dat doen beginnen ze met een mood-setter en een verwijzing naar de algemene situatie van het personage dat dan centraal staat zodat je direct voor jezelf de kaders weer op kan halen van die verhaallijn. Dit soort dingen zijn algemeen in soaps, maar bij andere tv-series zijn zulke trucs zelden noodzakelijk. Gelukkig hebben de makers dus goed door dat ze eigenlijk een fantasy soap aan het maken zijn.

Geplaatst

[video=youtube;f7hAmVVpo-s]

Welja, nog maar een trailer. Ben benieuwd of ze al door het beeldmateriaal heen zijn. Wel weer erg vet uiteraard (d)