Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 3,7k
  • Weergaven 111,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Laatste half uur was ziek he. Ik heb mezelf wel al enorm gespoild door van alles te lezen online. Er komen in ieder geval hele zieke afleveringen en seizoenen aan, dat weet ik wel .

• Seizoen 1 van GOT was top, maar ik vond juist dat er in seizoen 1 van HOTD een stuk meer gebeurde. Ook door de time jumps natuurlijk. Vind juist wel dat de time jumps de serie goed heeft gedaan. Een g

• Dysproz
    Dysproz

Die gaat ook komen las ik vanmorgen. https://www.hbo.com/hbo-news/game-of-thrones-prequel-what-to-know

Geplaatst

Ik heb geen enkele spoiler gelezen, nothing niets. Loop precies op elke week een aflevering. :mrg: Al wil ik zo graag de boeken lezen. :mrg:

Geplaatst

[video=youtube;NBov-5gP1Vs]

Wat een schattie is het ook :love:

Op het eind btw een scene van het nieuwe seizoen, voor als mensen dat niet willen weten.

bewerkt door Justin

Geplaatst
Torrentboer.

Tegen de tijd dat die erop staan + gedownload zijn heb ik al van alle kanten spoilers gelezen. :(

Geplaatst

Ik download m morgen gewoon meteen na mn tentamen. Door dat tentamen kan ik m toch niet snachts kijken

Geplaatst
Ik download m morgen gewoon meteen na mn tentamen. Door dat tentamen kan ik m toch niet snachts kijken

+1 hahahaha

Kan echt niet wachten! Heerlijk ook die background infofilms [MENTION=12165]Justin[/MENTION]. Heel erg nice om te kijken!

Geplaatst

Gewoon zoals bij elke serie; heb namelijk niets van het nieuwe seizoen proberen te kijken. Dus heb ook niet echt zulke hoge verwachtingen, denk hetzelfde te zien als vorig seizoen. Dan ben ik al blij. Als ik sommigen hier zie posten, die verwachten dat er een gevecht komt tussen alle stammen families en dat de draken daarna de wereld overnemen.

Geplaatst

Klote, daar gaat het plan om voor de colleges wat aan de studie te doen morgenochtend. Verwacht héél veel van dit seizoen:<.

Geplaatst

[spoiler=.]Ja, en wist je nog hoe iedereen reageerde bij S3E09.. Dat is juist waarom ik die serie zo leuk vind, dat onverwachte. Opeens 8 hoofdrolspelers weg, maar als je vervolgens een filmpje kijkt waar volgens mij in elk filmpje wel een aantal spoilers zitten of tenminste iets waaruit je kunt zien wat er deels gaat gebeuren, kijk ik liever niets. En dan gewoon net als S3e09, genieten van al die onverwachte dingen. :mrg:

bewerkt door E2E

Geplaatst
Hoe gaan jullie dit kijken? Heb geen HBO, dus als er ergens gestreamed wordt...graag.

Als je tot laat op blijft kun je het via streams kijken ja. Wel super lage kwaliteit.

[MENTION=6496]Arjan.[/MENTION]; Ja erg toffe filmpjes. :)

Geplaatst

Kwaliteit haal ik later wel uit de torrents, wil nu gewoon kijken zodat ik de spoilers voor ben ;c