Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 3,7k
  • Weergaven 111,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Laatste half uur was ziek he. Ik heb mezelf wel al enorm gespoild door van alles te lezen online. Er komen in ieder geval hele zieke afleveringen en seizoenen aan, dat weet ik wel .

• Seizoen 1 van GOT was top, maar ik vond juist dat er in seizoen 1 van HOTD een stuk meer gebeurde. Ook door de time jumps natuurlijk. Vind juist wel dat de time jumps de serie goed heeft gedaan. Een g

• Dysproz
    Dysproz

Die gaat ook komen las ik vanmorgen. https://www.hbo.com/hbo-news/game-of-thrones-prequel-what-to-know

Geplaatst

Wat een aflevering_O_ Zo blij dat het weer begonnen is_O_

[MENTION=1482]bril_idioot[/MENTION]; Nu al. Je kan het gewoon terugkijken. watchseries.it is een goede site daarvoor.

Geplaatst

Prima eerste ep ja. Vooral Jaime en Tyrion weer erg tof. Arya/The Hound ook baas. En Oberyn Martell, die gaat echt badass worden (d)

Geplaatst

Dat was weer ouderwets genieten, vanaf minuut 1 zat ik er weer volledig in. Van begin tot eind van de ep genoten. Daenerys vond ik ook weer erg cool.

Geplaatst

Hoe vonden jullie hoe Michiel Huisman het deed? Toch apart om te zien dat een Nederlandse acteur in zo'n geweldige serie zit.

Geplaatst
Hoe vonden jullie hoe Michiel Huisman het deed? Toch apart om te zien dat een Nederlandse acteur in zo'n geweldige serie zit.

Ik vind altijd een beetje vreemd om een nieuw gezicht te zien op een karakter wat al in de serie zit. Deed het prima, al blijft het wennen zo'n nieuwe vent.

Geplaatst

Carice van Houten speelt hierin toch ook mee? Kan mis zitten hoor, volg de serie niet.

Geplaatst

Bij de intromuziek zat ik er al weer helemaal in. Mooie aflevering, het is weer begonnen :

Geplaatst
Carice van Houten speelt hierin toch ook mee? Kan mis zitten hoor, volg de serie niet.

Ja dus, in de rol van ene Melisandre. Nou lekker hoor, Hollywood kleurt een beetje Oranje, bovenmatig terecht.

Geplaatst

Veel vinden het irritant dat haar NL accent te horen is. Ik vind het wel bij het personage passen. Sowieso vertolkt ze de rol goed. Toffe start van het nieuwe seizoen. Bronn is toch ook wel een baasje hoor _O_. Die draken zien er trouwens echt fantastisch uit.

Geplaatst

Dat schattige meiske was wel bijna dr neus kwijt anders ;c Heel mooi gemaakt die draken idd

Geplaatst
Heerlijke episode man (d)

[spoiler=S4E01]Arya op het eind _O_ Te vet gedaan. De eerste op het lijstje is weg. Vind die Dornishmen wel gaaf met dat Spaanse accentje, weet nog niet wat ik van Oberyn moet vinden, even afwachten of 'ie echt zo bad ass is als 'ie hier wordt neergezet. Cersei totaal irrationeel geworden ook trouwens.. Nu al benieuwd naar volgende week

[spoiler=s04]Oberyn heeft denk ik alles om een publiekslieveling te worden. In de boeken echt een baas en z'n entree was ook erg vet. Beloofd wat voor het seizoen.

Geplaatst

Arya, fucking bazin. Verder was het nog niet zo'n hele spannende afleveringen, was vrij duidelijk dat de laatste eindjes van seizoen drie nog moesten worden afgesloten. Jamie was ook weer cool, kon me dat na het eerste boek/seizoen nog niet echt voorstellen.

Geplaatst

Ik heb ook echt zin in dialogen van/tussen Varys en Littlefinger, die zijn vaak echt briljant. (d)

Het draagt overigens wel bij aan de beleving van zo'n serie als je telkens een week moet wachten op de volgende ep, maakt het wat specialer oid. Tenminste ik ga er dan echt naar uit kijken, in plaats van dat ik 5 afleveringen achter elkaar kijk op de automatische piloot.

Geplaatst
Eerste paar tetten na 10 minuten (y)

Ja klopt haha! Zoals van ouds

Geplaatst
[spoiler=S4E01]We shall see :)

Die kale gasten waren trouwens echt te eng voor woorden haha, daar leek Thormund een lieverdje bij.

Ja lol, die zagen er echt creepy uit.

Ik heb ook echt zin in dialogen van/tussen Varys en Littlefinger, die zijn vaak echt briljant. (d)

Het draagt overigens wel bij aan de beleving van zo'n serie als je telkens een week moet wachten op de volgende ep, maakt het wat specialer oid. Tenminste ik ga er dan echt naar uit kijken, in plaats van dat ik 5 afleveringen achter elkaar kijk op de automatische piloot.

Hmm Littlefinger is [tekst]vorig seizoen naar die zus van Catelyn gestuurd he, denk dat die gesprekken dus niet zoveel komen. [/tekst] :(

Geplaatst
Veel vinden het irritant dat haar NL accent te horen is. Ik vind het wel bij het personage passen. Sowieso vertolkt ze de rol goed. Toffe start van het nieuwe seizoen. Bronn is toch ook wel een baasje hoor _O_. Die draken zien er trouwens echt fantastisch uit.

Heeft ze dat niet afgeleerd? Opmerkelijk dat ze dan gewoon mag meespelen. Heb enkel van haar een klein interview in het Engels gezien en dan was wel redelijk vond ik zelf.

Geplaatst
Hmm Littlefinger is [tekst]vorig seizoen naar die zus van Catelyn gestuurd he, denk dat die gesprekken dus niet zoveel komen. [/tekst] :(

Ohhhja, is ook zo. Meh, toch deze week maar even seizoen 3 terugkijken denk ik.

Geplaatst
Heeft ze dat niet afgeleerd? Opmerkelijk dat ze dan gewoon mag meespelen. Heb enkel van haar een klein interview in het Engels gezien en dan was wel redelijk vond ik zelf.

Ik vind het zelf wel meevallen. Al doet die Huisman het wel beter ja.

Geplaatst

Ik had ergens begrepen dat ze juist accent door moest laten klinken omdat het bij het personage past

Geplaatst
Hehe LF is niet veel in King's Landing dit jaar denk ik..

Nee, Justin hielp me inderdaad al herinneren. Heb seizoen 3 al in de download staan voor een vluchtige recap deze week, weer even het geheugen opfrissen.