Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 3,7k
  • Weergaven 111,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Laatste half uur was ziek he. Ik heb mezelf wel al enorm gespoild door van alles te lezen online. Er komen in ieder geval hele zieke afleveringen en seizoenen aan, dat weet ik wel .

• Seizoen 1 van GOT was top, maar ik vond juist dat er in seizoen 1 van HOTD een stuk meer gebeurde. Ook door de time jumps natuurlijk. Vind juist wel dat de time jumps de serie goed heeft gedaan. Een g

• Dysproz
    Dysproz

Die gaat ook komen las ik vanmorgen. https://www.hbo.com/hbo-news/game-of-thrones-prequel-what-to-know

Geplaatst

[spoiler=s04e01]Uitstekende eerste aflevering weer. Heb toch wel hoge verwachtingen dit seizoen van Arya, zeker na dat slot :D En Oberyn lijkt me ook echt een baas. Draken zagen er ook geweldig uit.

Geplaatst
Wat een aflevering_O_ Zo blij dat het weer begonnen is_O_

[MENTION=1482]bril_idioot[/MENTION]; Nu al. Je kan het gewoon terugkijken. watchseries.it is een goede site daarvoor.

Ik bedoelde 's nachts live meekijken.

Geplaatst

De eerste aflevering is de komende vier weken ook terug te kijken op de HBO site, voor als iemand geen zin heeft om de aflevering te downloaden.

Geplaatst

De volgende episode wordt trouwens geregisseerd door George R.R. Martin, die mag er elk seizoen eentje uitpikken om te doen blijkbaar.

Geplaatst

Fuck yeah Oberyn Martell :D. Thenns ook tof, Michiel Huisman zeker potentie, Jon Snow zn verhaallijn wordt ook heerlijk. Zeer fijne opener zeg.

Geplaatst
De volgende episode wordt trouwens geregisseerd door George R.R. Martin, die mag er elk seizoen eentje uitpikken om te doen blijkbaar.

Is het niet zo dat hij elk seizoen één aflevering schrijft ipv regisseert?

Geplaatst

Ik geloof dat de vorige aflevering zijn die hij heeft geregisseerd: aflevering 9 seizoen 1, 2 en 3. Dat zijn meestal soort van spectaculaire aflevering met de onthoofding van ned, de slag om kings landing en de red wedding. Of ik moet me heel erg vergissen..

Geplaatst

Ik geloof echt niet dat je het merkt. Wel interessant omdat eens nader te bekijken.

Seizoen 1 - The Pointy End (8)

Seizoen 2 - Blackwater (9)

Seizoen 3 . The Bear and the Maiden Fair (7)

Zelf wil hij wel graag meerdere afleveringen schrijven, maar hij weet zelf ook dat het schrijven van de laatste twee boeken er dan bij in schiet.

bewerkt door The Saint
Afleveringen toegevoegd

Geplaatst

Wat vinden jullie van Michiel Huisman als Daario Naharis? Hij ziet er wel baas uit imo, prettige stem ook.

Geplaatst

Is nog even wennen, maar dat heb ik altijd bij een nieuwe acteur. Doet me verder weinig of ie Nederlands is of niet.

Geplaatst
Jij als kenner (;)), wat zijn de verschillen met een 'normale' aflevering?

Die zijn er niet echt, imo. Althans, S02E09 werd door Martin geschreven en was een enorm spektakel, maar je kunt je afvragen of dat aan Martin heeft gelegen. Je kunt bij GoT niet echt spreken van 'normale' afleveringen, omdat vrijwel elke aflevering door een andere schrijver is geschreven. Dit maakt het vrijwel onmogelijk om Martins schrijfwerk te onderscheiden van de rest.

Geplaatst
Ik vind het wel een fijne vent, hij vult het minder arrogant in dan die ander. Bij hem vind ik het niet erg dat hij straks misschien met Dany gaat wippen, bij die ander had ik dat wel.

Is ook de bedoeling dat Daario heel arrogant moet zijn.

Geplaatst

[MENTION=8759]E2E[/MENTION]; leer even spoileren man. ;c [tekst]Spoiler: Persoon A killt persoon B haha[/tekst]. Die witte tekst van jou helpt niet echt met een zwarte skin :p

Geplaatst

Oeh oeh oeh _O_ Lekkere eerste aflevering hoor. Wist niet eens wie die Nederlander was haha. Denk dat Oberyn ofzo wel gaat beesten dit seizoen en Arya :< _O_