Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 3,7k
  • Weergaven 111,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Laatste half uur was ziek he. Ik heb mezelf wel al enorm gespoild door van alles te lezen online. Er komen in ieder geval hele zieke afleveringen en seizoenen aan, dat weet ik wel .

• Seizoen 1 van GOT was top, maar ik vond juist dat er in seizoen 1 van HOTD een stuk meer gebeurde. Ook door de time jumps natuurlijk. Vind juist wel dat de time jumps de serie goed heeft gedaan. Een g

• Dysproz
    Dysproz

Die gaat ook komen las ik vanmorgen. https://www.hbo.com/hbo-news/game-of-thrones-prequel-what-to-know

Geplaatst
[spoiler= S4e4 + theorie awesome] Die white walker op dat paard was Benjin Stark. Kijk het terug en check dat kapsel.

Verder echt een bazen aflevering. Littlefinger echt een eindbaas. Jaime ook een goede vent. Mooi moment met de naam van dat zwaard.

[spoiler= Mmm] Je hebt wel een punt, ook qua kledij heeft dat best nog wel weg van de nights watch (maar dat kan m'n verbeelding zijn). Zal wel toeval zijn, maar de gelijkenis is er wel

Vond het een mindere aflevering trouwens, die hele arc van Bran & die van de nights watch vind ik niet zo mijn ding dusja... (einde van de ep was wel intrigerend)

Plus uberbaas Oberyn kwam er niet in voor wat voor s4 gelijk staat aan faal... :D

Geplaatst
Ja? ;c

[spoiler=Niet goed gekeken dus] die laatste white walker raakt de baby aan waardoor die ook van die white walker ogen kreeg (dus een white walker wordt lijkt mij)

Geplaatst

Ik vond het juist erg tof dat [tekst]we eindelijk iets van de Walkers zagen. Die gaan volgens mij nog zo'n belangrijke rol spelen. :< Vindt dat juist een mooie verhaallijn(Walkers dus, niet Bran[/tekst]

Geplaatst

Ja ik ook, maar dit zag er toch wel heel anders uit naar mijn idee. Dit zag er veel meer uit als een speciaal ritueel vond ik. Hoe dan ook, pure speculatie dit. Komt nog niet voor in de boeken dit dus laat me graag verassen. (d)

Geplaatst

[spoiler=ep4]Zwaar vette ep. Eindelijk het verhaal van de walkers en de night watch dat weer een keer wordt uitgebreid.

Littlefinger :< Wat is die man toch geniaal, die gaat later hopelijk nog een mooie rol spelen. Danny die eindelijk eens wat bruutheid laat zien. Gaan we nog van genieten later.

Nu al zin in volgende week

Geplaatst
  • Auteur

Ik vind dat verhaal van Danny eigenlijk nooit leuk worden..

Geplaatst

Ondanks dat het een spoiler van niets is, leer het eens ;c [MENTION=8759]E2E[/MENTION];

Geplaatst
  • Auteur

Ben ik met je eens [MENTION=8759]E2E[/MENTION]; dat heb ik ook. [spoiler=boek39] dat zal dus in het nieuwe boek moeten komen. Dat slavengelul vind ik wel redelijk tegenvallen. Vond ik die andere Targaryan nog boeiender. Maar Arya blijft ik het leukst vinden, wachten tot ze iedereen kapot gaat maken met d'r skills :<

bewerkt door Niels

Geplaatst

Nee klopt, maar aangezien Erik die tekst wel wit maakte interpreteerde ik het zo. :) [ tekst] [ /tekst] zonder de spaties E.

Geplaatst
  • Auteur

Die spoiler van mij, is die nu zichtbaar op tapatalk? En niet met [ tekst] ?

Geplaatst

Mensen die de boeken gelezen hebben moeten eens dringend leren hun mond te houden daarover (of tenminste duidelijk aangeven in hun spoiler, want ik ga ervanuit dat dat over ep4 gaat of een speculatie over de rest van het seizoen van iemand die de boeken niet gelezen heeft), ik heb de boeken thuis liggen maar ik lees ze niet tot het einde van de serie, ik heb geen zin om iets te horen te krijgen, als ik een spoiler krijg, hoe klein dan ook, over een personage 2 boeken verder weet ik dat dat personage nog leeft (wat je met GRRM nooit op voorhand kan voorspellen) en is dat gewoonweg heel irritant.

Maak je eigen topic over de boeken als je het zo graag daarover wilt hebben

Geplaatst

Re: Game of Thrones

Die spoiler van mij, is die nu zichtbaar op tapatalk? En niet met [ tekst] ?

Beide volgens mij niet, maar als je dat weet is het geen probleem. Dan moet je dit topic gewoon niet openen op tapatalk, klaar.

Geplaatst
Mensen die de boeken gelezen hebben moeten eens dringend leren hun mond te houden daarover (of tenminste duidelijk aangeven in hun spoiler, want ik ga ervanuit dat dat over ep4 gaat of een speculatie over de rest van het seizoen van iemand die de boeken niet gelezen heeft), ik heb de boeken thuis liggen maar ik lees ze niet tot het einde van de serie, ik heb geen zin om iets te horen te krijgen, als ik een spoiler krijg, hoe klein dan ook, over een personage 2 boeken verder weet ik dat dat personage nog leeft (wat je met GRRM nooit op voorhand kan voorspellen) en is dat gewoonweg heel irritant.

Maak je eigen topic over de boeken als je het zo graag daarover wilt hebben

Vorige pagina staat geen enkele boekenspoiler hoor.

Geplaatst

ARNHEM - Honderden fans van de populaire serie Game of Thrones waanden zich maandag even koning in Arnhem. Ze mochten even plaatsnemen op de ijzeren troon die centraal staat in de serie.

De troon stond tussen 16:00 en 19:00 uur in Arnhem nadat de troon eerder te zien was in Amsterdam, Breda en Groningen.

:cry::cry::cry::cry::cry:

gisteren dus niks van meegekregen

Geplaatst
  • Auteur
Niet dus, dat is het hele probleem

Ik bedoel als je het wel wist :P In Groningen was het publiek ongeveer hetzelfde als bij een gemiddeld Bieberconcert :(

Geplaatst
Ik ben geweest hoor, eerste week in Amsterdam :D

Ik ben toen ook naar Amsterdam geweest. Voelde me echt een mega nerd:mrgy: